2011/07/16

關於陳展鵬的開心大發現

因為一套《洪武三十二》,弄得小的bobo毒一發不可收拾,但其實小的另外係有留意緊十七皇兄架…(當然,亮眼既當然都係四皇兄啦…佢神級架嘛﹗)…今日無意中睇到fb呢篇轉貼,再維基一吓﹗嘩﹗真係好開心喎啲大發現﹗

一跳跳番去遠古的陳小東名曲《心理遊戲》,小的不止一次講過我好鐘意睇呢個疑似後現代《羅白歐與豬麗葉後現代激情篇》的mv吧(雖然,是笑位比較多…),搶小東女友的阿哥就係十七皇兄啦﹗好爆﹗

(不知何解我記得十七皇兄((係,就係陳展鵬在《洪武》的角色,為免看倌們沒看這部絕世奇劇而唔知我在講誰先來解說一吓…))係96、97年寶記打算力捧的新人之一,mv入面個女仔都好似係新人來的?但一路講唔出佢個名…)

((呢個開心發現發現咗好多年架啦,不過奇怪的是…陳bobo(((又來解說,陳鍵lone)))當年也是疑似簽過俾環球,但和十七皇兄一樣未出得成碟就解約了… ))

跟忽仔篇野一樣我以為十七皇兄歌手出身,喺無記拍了一陣劇就去了亞記再去無記,原來佢係94年藝員訓練班架喎…仲喺《真情》現過身添﹗(原來佢跟劉愷威和陳彥行同期喎﹗劉生原來去了國內拍劇,又原來原本《美人心計》有佢份的,後尾拍不了…呀…真係多原來…)







好年青啊﹗我記得佢喺《衝鋒隊之怒火街頭》做陳小春個細佬(13/3/13後按:呢部真係翻睇極都覺得好睇架﹗),一路都以為佢係古惑仔,到最後先發現原來佢係臥底(早過《無間道》和《學警狙擊》啊﹗)

本來唔記得,睇完《烈火3》之後再睇番《緝私群英》…驚覺原來十七皇兄有份做喜爺隊team的成員(好似外號叫博士的…)…好爆呀﹗

再睇維基,更開心的發現係原來十七皇兄有喺古版《神鵰》現身…宋德方如果我無記錯應該係全真教使啲唔知乜鬼劍法時參加其中,然後較場比武時有出吓場吧?﹗登時弄得我覺得要翻看一吓呢…(就如小的當年為了搵出喜爺客串的一集而翻睇成套《尋秦記》…哈哈…)

記得睇陳山lone訪問時佢話佢出唔成碟時有走去賣衫,睇十七皇兄訪問話佢出碟不成後也都轉過行,跟住去了亞記,之後又去過國內拍劇,08年先返無記,印象中多數都係衰人?﹗《蒲松齡》、《烈火3》、《情越雙白線》佢個角色都係衰到無朋友的…但睇《烈火3》見佢鬧鄭視帝真的是太爽了…(很變態…)

(啊…講起上來…陳山lone係咪轉職去全職旅遊架呢?好似從《洪武》之後佢都無蒲過頭啦喎((13/3/13後按:有一套《天梯》))…難得總算捱出少少成績嘛…即係呢,見到藝人默默耕耘做得好慢慢有成績是讓人很高興的,忠奸都演得好喎…世事總唔係一定一分耕耘一分收穫嘛…)



《洪武》都係奸的…難得《真相》係忠既同主角(好似《仁心解碼》個實習醫生角色都係忠忠地的吧?)…弄得我很想看…哈…
********************************************
其實這是一篇分享我開心大發現的貼圖文…《緝私群英》和《神鵰俠侶》都是本人至愛嘛…呵…

17皇兄有份拍既劇的文:
[港劇]20年自high系列~《緝私群英》
[港劇]終於和《我和殭屍有個約會》有個約會(之2)
[港劇]好先進耶﹗《法證先鋒3》
[Tag] 我的 comfort food
[港劇]《On call 36小時》、《仁心解碼》
[港劇]《張保仔》…真係台慶劇嗎?
[港劇]《叛逃》(1-5)極速後感
[港劇]《巨輪》(1-6)
[港劇]需要觀察的《心路GPS》(至7/3/13)
[港劇]《回到三國》之科技也回到…

16 則留言:

  1. 之前佢係亞記做《我和彊屍有個約會》果陣已經覺得佢好靚仔
    同埋好似唱得下 (好似)
    估唔到無記會捧
    (又諗起果陣娜姐有篇文講亞記型男,一堆)

    15th Jul 2011 15:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 是這一篇吧﹗完全唔記得我原來有留言﹗哈哈哈…

      http://aulina.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=748454

      《彊屍》我只睇過少少…仲要係第一套…

      我諗都係試一試水吧,好似黃浩然咁,試一兩套做主角,又轉去做番男二號,睇吓觀眾反應再算掛?我諗無記唔會真係出力捧…

      15th Jul 2011 16:54 PM

      刪除
  2. 做歌手時已識佢,輾轉咁多年先真係有個大機會上位!等得真耐!

    15th Jul 2011 15:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有總好過無既…雖然唔似laughing哥咁爆…不過有套劇令人印象難忘都算係咁…
      你幫我話聲佢聽我好欣賞佢丫…哈哈哈哈…

      15th Jul 2011 17:01 PM

      刪除
  3. 我有睇 ,角色名叫何有求,之後被命運支配,做得好好呵。

    15th Jul 2011 19:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢套係《衝上雲siu》後另一部好多人讚但我從來都無睇過的劇…
      睇嚟我都要搵嚟睇吓先…

      19th Jul 2011 13:21 PM

      刪除
  4. 他的骨架穿西裝真的是一絕

    (灰帥不是gay的)

    15th Jul 2011 19:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢高高大大真係幾有台型…
      (但我諗大家唔會因為你讚男人一句就覺得你是gay的吧…)

      19th Jul 2011 13:22 PM

      刪除
  5. wa...睇黎大家都好喜歡展鵬!
    其實最初我鍾意展鵬既理由好白痴, 以前好鍾意"等著你回來"入面林文龍個角色, 當我知道原來真係有人用"展鵬"做名, 仲要生得咁靚仔, 即時觸電!
    其實亞記既型男我好多都岩, 個feel普遍比較成熟, 無記既太脂粉味啦, 可惜亞記依家唔拍劇, 佢地既前途似乎都好灰下!
    順帶一提, 展鵬係"仁心解碼"戲份唔多, 甚至比陳自瑤少, 如果單睇展鵬就可以慳返;咁當然, 其實方中信都係好值得一睇既! 不過我會覺得展鵬係"讀心神探"扮人格分裂有發揮d囉!

    16th Jul 2011 01:15 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢個鐘意的原因又幾攪笑…亞記的劇我好少睇,我諗我9成9都時間都係睇無記…
      亞記唔拍劇之後啲人都四散囉,應該大部份係去咗國內拍劇吧…有時見微博見佢地update近況都係出出入入國內咁…
      《仁心解碼》我喺之前一條龍黃浩然是睇咗,呢部雖然都有少少抄《神探伽里略》,但好睇過《談情說案》呢…呵…
      其實我都係睇維基先醒起第三個實習醫生係陳展鵬,我係記得第一個係陳自瑤,第二個係洪天明…仲心諗緊解佢咁大個人先去實習…囧﹗

      19th Jul 2011 13:25 PM

      刪除
  6. 上年睇完《情越雙白線》覺得佢OK型,於是就認住左佢個樣
    點知冇幾耐我睇tvb十幾年前既劇《天降奇緣》既時侯俾我留意到一個個樣同把聲都好似佢既配配配...角,我初頭都唔信自已,但當我碌到去演員表時竟然俾我見到佢個大名!我當時真係O 左嘴...(之後幾套九幾年既劇佢都有份,不過要眼尖先留意到)
    其實我真係覺得好不可思議,佢點解出去打個轉返離就可以升呢升得咁高?(雖然佢個轉都打左好多年)
    仲要佢打轉之前只不過係做D好茄既角色e.g.主角既同事,仲要唔係成日出場而每次出場都只係得一兩句or even冇對白,但轉完返來就有個ok出既角色俾佢做,而家仲做埋主角添!真係好奇怪,有冇人可以幫我解答到呢個問題?囧
    (不過其實佢都演得幾好,同D當紅小生有得揮)

    16th Jul 2011 03:17 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇報導佢話08年返嚟tbb時《桌球天王》等幾場戲,跟住拍拍吓慢慢多啲對白多啲戲份咁喎,咁佢演出真係ok,都deserve多啲機會丫…
      其實9x年啲劇好多我都係最近搵番嚟睇先記得…一見到就登一聲﹗嘩﹗乜係佢呀﹗呢啲估人遊戲我鐘此玩呀﹗

      19th Jul 2011 13:29 PM

      刪除
  7. um...今日睇報紙見到lone哥, 其實佢依家咁樣又何嘗唔叫有成績呢? 回報分分鐘仲高過拍劇做男一添!

    16th Jul 2011 14:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗,喺tbb都唔知幾時先可以做男一,做到男一又唔知搵到幾多錢…
      而家應該快上岸啲…

      19th Jul 2011 13:30 PM

      刪除
  8. 其實﹐陳展鵬當年是亞視力捧的
    直到亞視唔拍劇...
    又﹐陳健峰唔係已經出走無線啦咩﹖返大陸拍劇啦﹖

    30th Jul 2011 03:40 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…唔怪得十七皇兄同二少都異口同聲話喺亞記做男主角無人知,喺無記做小角色都好快有人識…我完全唔知十七皇兄喺亞記拍落咁多劇,我係知佢96年拍過《緝私群英》,之後一轉眼08年《烈火3》佢又無啦啦跳番出嚟咁…中間佢做過乜係完全唔知…=P

      陳鍵LONE係無簽無記,返咗大陸拍劇啦…係呀…

      1st Aug 2011 13:36 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD