2008/10/25

清風送爽~RubberBand《Apollo 18》

我真懷疑這隊人真是金記出品很久?你知啦,聽聽埋埋咁多史小姐、日式美少女、搖滾女王、大瘦、眼神歌王(可能只有田少我比較受得住),小的幾乎係一見這個品牌就彈開…(小眾品味又來?人家個個歌手都幾白金咁賣架喎?﹗)

這回我是講真話(講得太多反話了…XDDD)。話說聽收音機,阿RTHK2主持周生和彭小姐播完此隊的《一早地下鐵》後說此隊走比較另類路線…本人又狐疑了…有幾另類?最多都係無咁主流K歌吧?﹗官台的口味真難明…

講番正題吧…這碟本人可是大推啊﹗(這也是真話…)

聽了一個下午(本人的極速中招和出手症又出現了…),越聽越喜歡~音樂是band sound為主(少少英式的輕搖滾,我最buy這種~太嘈我唔得…卡卡)((21/1/12後按:呢水我狂煲韓團CNBLUE,原來我的品味都好consistent…哈哈)),有幾另類呀?曲詞都出自隊員之手(歌詞有些是一位叫Tim Lui的人姐兄填的…),我終於明點解我會覺得清新啦:終終終終終終終於唔係雷仲得+林直啦﹗(金記太多歌出自這個組合之手啦,好悶…)

BTW,主音6號的聲音有點像早期的陳醫生或林Yoga(或日本光永亮太,但有人識他嗎?)~

01 一早地下鐵

港鐵可以諗吓搵這首做廣告歌呀,勁悠閒勁舒服的輕快曲子,十個match「多一點時間,多一點生活」句slogan(而家仲係嗎?對不起,我專搭巴士的…XDDD)…好過天后首《陪我長大》多多聲的說。

02 Hero

(intro有點像范曉萱多年前的《數字戀愛》)band友自白?寫好歌不停搵地方表演,很有趣…講佢地自己嗎?﹗好有熱誠咁喎…

03 遊車河

sweet sweet的,遊車河慶祝相識七年,揸的雖然是錢七,不過望住司機位隔雜個人就ok啦~(諗起講遊車河的歌也不少啊,即刻想聽番轉張敬hins的《兩座位跑車》和安室的《Drive》呢…)

04 電玩男

有趣…又無話特別說教,就係講打機既哥哥仔囉。(忽然諗起,阿周律師和張太有無歌講打機架呢?)

05 Tears

如果阿主持人說《一早地下鐵》「另類」的話,這首《Tears》不另類啦掛?較接近大路情歌就是了…(但我又衰,太大路的話我又麻麻…)

06 小涼伴

冷氣機?﹗哈。這首又很有趣,又係sweet sweet的…即係熱到爆都好,有你我就涼晒囉~你係我小涼伴呀﹗(有點陳醫生《我的世界末日》 feel)

07 零度聖誕

這首很苦啊,target聖誕時擁著他人快樂過,自己只有等下年…我要點番首鄭伊麵的《夜還未深》回一回帶嗎?

08 在森林和原野

講辦公室的陰暗事,有趣~

09 潛

邊聽邊會心微笑﹗我成日都好想試吓失驚無神閃咗去,潛水(或曰射波)玩既時候暢快,元神歸位時就知死啦﹗

10 Secret

《Tears》之後另一首大路情歌,這首很抽心的…十年秘密藏心中…很慘耶…

11 夜不眠

失眠之歌…這首感覺很Swing…

12 最後….那


失戀之歌,很喜歡副歌3段不停問點解,有點文學小品味道…

13 城記

講環保,城是城市咁解,初頭我幾驚係講城市大學呀…(點解我會諗咗商大呢…)

14 脫逃

也是講分手的。淡淡然,很舒服。忘了講,我很怕苦天滄地式高減你做乜唔要我…這種簡簡單單的說對味了…

15 認錯

之前金記那個重唱碟,聽過史小姐和日式美少女重唱那首後嚇到我彈開十萬幾千里。記得RubberBand也有翻唱的,這首是最近才認真聽,加了點Jazz風…又幾配個sponsor品牌風格喎…只是和前14首風格不太一樣,好像有點9唔搭8…哈哈…
*************************************************
頭炮很有驚喜,只是田少前車可鑑(其實當年英記的Swing也是啦),希望可以keep住這種風格,不要太快被高sir的偉大魔術手沾上,加個超強大的封號(band王之王?﹗),要誓言旦旦幾時要拎乜乜獎啦。

RubberBand介紹 / 全碟歌詞

14 則留言:

  1. 呢隻碟真係幾好。但六號把聲聽得多真係有點膩。雖然喜歡六號把聲都係咁話。

    25th Oct 2008 23:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 還好不會一個腔唱晒15首歌…
      看一看個songlist都幾驚訝…15首喎…一張碟通常11,2首已經多架啦嘛…
      這張碟我還會密集煲一會~
      25th Oct 2008 23:48 PM

      刪除

  2. 903很努力地播他們的排台歌,所以幾乎我都會背了.清清爽爽,真的不錯... 其他你說有趣的我倒是沒聽過.要找來聽聽了.
    不過如karvitz說的...一下子不停聽主音的聲音(我搞不清楚他們誰是誰 :( ),有點受不了.對我來說,他的嗓子有點太黏了.

    26th Oct 2008 01:56 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 觀乎大家的評語都係俾903攻到反胃了…
      我屋企唔聽903的(我勾池了…)所以最近先發現這隊人的歌,自願狂煲的﹗哈哈…
      其實我才煲了兩天…還未厭既…不過一吓子連續煲15首歌都幾係野…
      27th Oct 2008 00:20 AM

      刪除
    2. 但港台經常播d好怪嘅歌... (接受能力低嘅聽歌者上)

      27th Oct 2008 15:52 PM

      刪除
    3. 佢地自己啲event主題曲係喪播,好似有線在谷《奪標》咁…完全係谷到你受唔住為止…
      新歌精選呢…這水有巴士高的《全角度愛你》…很爆…
      30th Oct 2008 09:23 AM

      刪除
  3. 講開把聲似eason,另一隊band sound mr.個主音都似架

    26th Oct 2008 13:41 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. mr.的歌從收音機聽過一兩次(不過唔記得歌名…)
      好像都滿不錯的…
      27th Oct 2008 00:21 AM

      刪除
  4. 光永亮太同Swing係我杯茶啊, 呢張啱晒我。

    26th Oct 2008 20:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個都係我杯茶呀…
      光永亮太在日本很摺…
      swing直頭摺咗…
      所以我幾希望這隊rubberband可以繼續努力的…
      27th Oct 2008 00:22 AM

      刪除

  5. 我覺得隻碟聽得太多有d煩...903 係日播夜播!
    而家冇感覺,唔想再聽

    26th Oct 2008 21:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好明白日播夜播之後的反效果…
      我家聽港台的…所以我沒中招?﹗orz
      27th Oct 2008 00:22 AM

      刪除
  6. 田中小百合12/9/13 23:36


    金牌今年出的最好一張碟(沒有之一兩字)。

    1st Nov 2008 14:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可能係的說…
      除了rubberband這一張,就係眼神歌王那張比較受得住…
      其實我有興趣聽吓so永康…
      2nd Nov 2008 08:51 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD