2008/10/14

迷你音響組合…

話說,房裡的Hi-Fi是一舊過的CD+MD(還有人聽MD嗎而家?)機,MD功能正常,但CD就跳線跳到癡線,好地地一首ballad會跳到變Hip-Hop(難怪我個人咁yo了…)…orz…。但好衰唔衰,notebook個CD drive又唔識read碟喎(真係屋漏偏逢連夜雨…),於是要聽歌,我只能從CD rip MP3,再喺電腦用player聽。部Hi-Fi既功能就係聽收音機。呀,我家的傳統是開收音機瞓覺的…原因,應該係小的細個時怕鬼掛…

那部跳線Hip-Hop很雞肋,扔都覺浪費(好歹佢仲聽到…MD…丫…雖然我而家都唔聽MD…),擺喺度又嫌阻地方(同時我床頭係有個收音機鬧鐘喎…)…唉呀…

在買過定唔買既議題上,本人可是諗了又諗…每次行入電器店都諗不如買過部啦,但行到入去又覺買嚟把鬼…

前一陣子仲見有CD+MD+帶(我認,其實我很留戀卡式帶的…)的Hi-Fi,但見價錢去到二千幾三千,孤寒的我又唔捨得喎…諗諗吓,部機最後可能只係用嚟聽收音機而已…不過這陣子已沒有附MD功能的機賣了(真替新力陰公,咁多錢開發的媒介一吓子就被MP3打低了…),忽然覺得掉咗屋企部機…咁錄落嚟的MD咪完全無用,聽唔到囉?

最cheap的CD+帶平到三百幾蚊有交易(飯煲狀的款式)…唔…個郁唔得喎。貴一點,主機連兩舊喇叭的,690蚊,但又無得駁USB/MP3,又好似太勾池…

再望落去,齋聽CD的,但有插槽可以駁USB,有些甚至可以推落嚟直接駁Ipod,咦,唔錯喎,千鬆啲,可以用番部舊Ipod來聽歌添﹗咦,但係既然用Ipod聽,點解我唔就咁買個喇叭呢?貴極都係幾百蚊咋喎(有一款菲字頭牌子的,白色一舊有埋收音機功能,很不錯,盛惠八百幾)…做乜要千幾蚊買舊Hi-Fi呢?貪佢可以聽CD嗎?﹗

又望吓,見到有部可以play CD/VCD/DVD/MP3,仲可以駁USB添,一千五百幾,有趣的是有個大過手提個芒一點的屏幕,除了Hi-Fi顯示聽緊乜的功能外,仲可以用來睇碟添﹗好有趣啊﹗話時話,因為notebook read碟不能,我已很久唔可以喺房瞓住來煲碟,呀…good old days啊﹗諗吓都開心耶…咪住,個芒咁細…部機又連住兩個喇叭…點搬埋床邊呢?﹗莫講話咪起對眼望住個細芒個幾兩粒鐘啦。另外,平時我將Hi-Fi放在書枱上層,坐喺度都要伸高隻手先開到機…總不成吓吓企喺度睇吧?﹗orz…放棄…

諗諗吓,而家聽歌太方便,手提、電腦、MP3機都聽得,又真係要買部Hi-Fi來聽咁認真嗎?而且…我又唔係《無間道》那些要聽發燒碟「是誰…~~~~~~」,要求又唔使話「高音甜…中音準…低音穩」(我亂作的…),不如…都係算啦…繼續rip碟電腦聽歌人生算了…

不過耐不耐行入電器店望望看看都好開心的說。

舊文:
[集體發文] 電玩‧玩不停
玩具…玩物喪志呀
選購DAP
曾經,我是這樣聽歌的…
一個人在途上之不能沒有你…
卡式帶

(22/1/12後按:在諗咗好唔好換幾年之後((係,確係諗了幾年,反正都係電腦rip碟聽mp3之嘛…)),上文講的跳線cd+md機11年尾掉了,跟住前幾天買番部可以聽cd和插ipod的小hifi咁囉,盛惠五舊幾水…)

16 則留言:

  1. 話事話,我都同你有同一個煩惱,仲煩左好耐!
    只覺得mp3方便only,要"陰質"就一定係md/cd.不過硬要為平而買菲記又有點mmd了...

    14th Oct 2008 13:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對的說,舊既又唔係壞到唔識郁,買舊新既又阻地方,最後還是決定按兵不動了…
      反正歌我都慣咗用電腦聽…
      15th Oct 2008 17:04 PM

      刪除
  2. 李小球4/9/13 21:23

    話實......我都有d懷念聽MD的日子(遠目)
    我家部音響都仲係CD+MD+帶+收音機的全面組合來的,當年都新款過一陣架!

    14th Oct 2008 15:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實md都唔錯架,我覺得佢係進化咗既錄音帶…只是容量有限制,而且所需既器材又唔似mp3咁平…唔夠人打係一定架啦…
      呀呀呀呀,我想買番你所說的組合啊﹗
      15th Oct 2008 17:06 PM

      刪除
  3. 我當年可是特地買光纖錄 MD 的呢!(部手提MD 機都算係貴野黎有opt. input 的)
    不過而家我又唔覺得hi-fi 有用.....大概因為電腦可以做哂hi-fi 要做的, 而我又一早唔見哂以前錄開的東西吧?
    又....其實最主要不買hi-fi 的理由不是hi-fi 的價錢, 而是自己的房實在太小也不能再找地方放呢!

    14th Oct 2008 16:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買第一部可錄音的md walkman時順手買埋條錄音線,好似20蚊咋喎…那時係咪開啲vcd喺電腦度錄過去md…所以我唔捨得掉md囉,諗緊有乜方法可以轉番做mp3…
      hifi我真係唔會用嚟聽歌,主打係用收音機…
      以前錄落的md和帶我仲keep住架(都說我是儲物狂…),實在有好多我無cd的歌錄低咗…咁咪唔捨得掉囉…
      15th Oct 2008 17:08 PM

      刪除
  4. 我的Hi-Fi 還有黑膠盤的,但已經二十年沒用過了,甚至其收音機,也於幾年前不再聽了.吖,CD都是跳線,修理過一兩次吧,不會再修了.我依然喜歡看Hi-Fi 組合,現在的設備真是又便宜又勁,不過,永遠只是看,不會買,因為,根本沒用:P 就讓它呆在家中,看誰的命較長吧:P

    14th Oct 2008 19:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家沒買過黑膠盤啊…90年代中入了第一套hifi…死咗幾千年了…
      我房聽緊的一部都係第2set…呢啲hifi既野我係等佢完全聽唔到先轉的說…上一部hifi直頭係read碟都唔識read,咪逼住換囉…
      也許…我應該首先換咗部電腦先…佢唔識read碟啊﹗
      15th Oct 2008 17:10 PM

      刪除
  5. UncleRay4/9/13 21:24

    想問清楚,你說的"CD+MD+帶",那帶是casette帶嗎?
    現在還有出播放聲帶的hi-fi?

    14th Oct 2008 23:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,錄音帶是也…
      而家仲有可以播帶的hifi,好多學校公司播listening時仲係用帶,好多幾百蚊既cd+帶player賣,不過個樣唔靚,唔想買番屋企囉…
      15th Oct 2008 17:12 PM

      刪除

  6. 我係屋企有部買左好多年既迷你hi-fi 唔知點算
    當年要買部有cassette 果d...以前好多課本錄音都係帶,邊會有cd,而家就真係冇用了
    最慘係我部hi-fi 個cassette磁頭壞左...orz

    15th Oct 2008 10:19 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來我娘用信用卡積分換了個cd+帶的飯煲回來,我諗緊搵日拎mp3(我部應該可以錄音的…)…駁條cable錄鬼咗佢唔好煩…
      擺得耐,啲帶會聽唔到的說
      15th Oct 2008 17:15 PM

      刪除

  7. E... 咁我算唔算好先進?
    我因為家貧,無錢買Hi-Fi,Walkman,結果一買就係I-pod,近排先買返D碟機,帶機比我屋企人用, 因為佢地唔洗用I-pod,MP3...

    18th Oct 2008 11:46 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有部隨身聽,加個喇叭已經可以喺屋企聽歌…
      咁當然有部座枱的hi-fi會方便啲既…
      我屋企人都係用番著通hi-fi,我自己就喺電腦聽mp3的說…
      20th Oct 2008 02:44 AM

      刪除
  8. TANKOGRAD4/9/13 21:28

    Your CD player is Onkyo or Sony? Fixing the CD with parts from (made in China) is very easy and cheap !! DIY!!

    28th Jul 2009 00:52 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不呀,我部機是kenwood,買咗好多年一早過咗保養期了…而家就係聽收音機囉…
      28th Jul 2009 18:31 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD