2008/08/25

港藝話今年4~JJ《花貓變身豹》


聽歌停不了,上一回講到最近本人聽得很入神的日文歌,不如POST一下這首最近令本歌印象最深(嬴了SA姨的新歌﹗)的華語歌吧﹗

首先是個造型,我諗唔止我,好多人都會諗起步姐X年前大碟《duty》或細碟《surreal》個豹女造型…

(睇番步姐個舊mv,發現JJ嬴了個大露背﹗步姐沒露背架原來…)

(最近公事忙到暈沒甚文思下就post吓最近聽了甚麼歌呃一下文,要不會有人以為小的消失了嗎?嗚嗚…)

JJ《花貓變身豹》 (偉大的你管居然無FULL VERSION,只有這個影上影的版本…)((26/1/12後按:咦,又有啦喎﹗))

步姐《SURREAL》
(睇番個舊mv,當年無夾硬整到對眼五蚊銀咁大的步姐真係順眼好多…雖然歌喉一貫的沙和拆…我又是偏見了嗎?卡卡卡…)

該怎麼說呢,首先是形象很有步姐舊作的味道,而歌聽上去…我第一次是從收音機聽到的…還以為是月米糕新曲…低沉的聲線+電子味道編曲,不就是月米糕常用來掩蓋聲線弱點的技倆嗎(melody都是一貫的flat…)?佢2人都幾有做電子TWINS(繼Percy和裕美出合輯…佢2人都可以諗諗,不過這回跨公司 了…)的潛質…除了歌者聲線較薄弱(這一期我覺得最難受的一首歌是這位人姐既新歌…把聲仲薄過譚小環,副歌完全聽唔到佢把聲…方大同會唔會拎番首歌來自己唱呢?),其實首歌個旋律和歌詞意景都好夾吓,唔怪得要整個咁性感撩人的造型…睇番歌詞…咦,高生喎(佢要包辦番全司上下歌手既作品嘛?)

To conclude,JJ妹這首歌比佢司之前說過的一首有另一個層次的娛樂性,在K場可以連埋梅姐的《黑夜的豹》和SK的《黑豹》來個豹妹之夜~

花貓變身豹 賈曉晨
作曲:吳國敬 填詞:高皓正


天黑 叫聲撕裂 浮現 熟悉的一雙貓眼
優美 卻又嗜血 肩背 隱約有兩個
小花貓變成了豹 想把你吃掉 想看你發飆
我驕傲你才想要 快給你捉到 下一秒變身 逃跑
找到 我的記號 外套 有我性感的棕毛
進入 我的範圍 小心 會抓傷你的背
小花貓變成了豹 想把你吃掉 想看你發飆
我驕傲你才想要 你看我的爪 你乖乖聽好
小花貓裏面是豹 想給你剌激 想看你發燒
我要跟你玩躲貓貓 快給你捉到 下一秒變身 逃跑
亞馬遜河邊 誰來冒險 誰會發現
神秘的斑點 帶你穿梭極限 進到我聖殿 發光的雙眼
有多危險 誰願冒險 多危險 與豹相戀 不危險 誰願冒險

4 則留言:

  1. 第一眼真係以為係步姐......
    我唔中意jj所以冇留意過佢...不過步姐當年個樣又真係自然D GE~~~~以前我都有聽開步姐D歌,不過之後都冇聽LU~唔ARM FEEL了~

    26th Aug 2008 09:32 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 撇除造型上的相似,jj首歌講到明花貓變身豹,扮豹都合情合理…反而步姐首超現實都唔知同豹有乜關係…
      步姐我專挑佢啲慢歌ballad來聽…佢唱快/rock歌成日都嗌,把聲好拆,佢唱得辛苦我又聽得辛苦…所以不是隻隻歌都聽囉佢…
      但唔知點解…我又會忍唔住買吓佢啲碟來聽…
      26th Aug 2008 09:38 AM

      刪除
    2. 咁又係GE~~我都係中意步姐GE慢歌多D,好似WHO咁。
      我唔知係邊睇過,步姐話其實豹女同佢隻碟GE內容係冇關係...純粹玩形象...

      26th Aug 2008 13:49 PM

      刪除
    3. 我都記得呀…(呢隻碟出時我最落力買日藝雜誌睇…),其實佢啲碟名和造型係無關係的說…
      我覺得步姐把聲唱ballad好地地,佢又唔係唱功一流(成日上唔到高音),但佢又鐘意唱啲死嗌既高音歌,睇佢唱live係我辛苦囉…
      27th Aug 2008 12:54 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD