2008/08/20

日藝話當年2~陳年舊歌…

aka~J家陳年舊歌回顧集…

話說,上日文堂時談到咸豐年咁耐的J家組合「光GENJI」,老師見本人知呢隊係乜時表現出一萬個驚訝的表情…哈哈哈…唔通又係小的萬年青春樣子騙了人?﹗呵呵呵。其實,只要年年睇一下《FNS歌謠祭》回顧就會識啦…雖然呢隊野出道時我又細到未識聽日文歌既…

光GENJI 《ガラスの十代》
好80年代…Tat成一塊《溜冰滾族》呀(search極都係呢個「溜」字,硬覺得是錯字…)﹗我第一次睇到呢班哥哥既演出係嘆為觀止…邊唱邊 roller…唔驚唱唱吓飛咗出街架咩?﹗Orz…可能係小的平衡力差,一路都玩唔掂溜冰…呢首歌真係勁青春感覺,除了驚嘆神乎奇技的roller舞藝 外,就是那些超寬大的膊頭造型﹗勁80年代囉…

呢個史大奧,Smap初出道時都有的,一堆瘦蜢蜢排骨在台上走來走去,勁驚﹗

忘了是這首還是另一首名曲《パラダイス銀河》,上年套《花樣少男少女》有惡攪過,仲要一樣roller住飄出來…笑到我呢…

少年隊  《仮面舞踏会》 
東山大叔﹗好大件的外套﹗好齊的舞步﹗好殺死人的眼神﹗(救命呀…)用支mic stand來跳舞,不其然會諗起梅姐首《愛將》…

近藤真彦ギンギラギンにさりげなく

這首embedded了,要click過去才看到。不過,這首是本人的終極推介…81年,handset咪仲係有線的,但見阿Matchy歌好似視呢條線如無物,左fing右fing的勁歌熱舞,很爆真的很爆。師弟點樣落力勁歌熱舞翻唱都係差啲,就係少咗支咪條線呀﹗

***

唔係淨係講男人,睇埋女仔啦…

松田聖子 《青い珊瑚礁》 
(注意聖子姨姨的搖擺幅度係無孖池哥咁勁架吓﹗)((26/1/12後按:live的片死link了﹗))

80年的聖子姨,勁清純勁可愛囉(可以對照佢上年客串《花樣少男少女》個樣…),加埋啲勁機械人既舞姿,怕怕醜醜咁,真係好鬼可愛﹗而小的對呢首歌咁有印象,就係因為…x年前…堂本光一扮過聖子姨姨…而且扮相係超級靚女的…笑.到.我.暈﹗

(難道這就是我出此文的最終目的?﹗XDDDDDD)必睇呀﹗救命,連某次聖子姨姨受賞抱住媽媽喊餐嘈都惡攪埋…真係無言…(那次聖子姨姨係喊到睫毛液都甩晒的說…)

唔爭在貼埋,這首是我最近的飛佛…梅姐的改編版已經極正,原版更是不得了…

中森明菜  《Oh No, Oh Yes ! 》 


舊文:尊尼's Entertainment(22/2/12 Update版)

6 則留言:

  1. 我見到你講松田聖子我就諗起光一扮過佢~~估唔到你真係放埋上o黎~~~hahahaha~~~XD
    其實光一都好靚女,次次女裝扮相都笑死我!!係《無家》同《菜鳥》到個女裝扮相,真係冇得頂~~~~!!!!!!

    20th Aug 2008 22:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我對松田姨姨的歌無乜印象,個人唔多好佢把聲,同埋我聽jpop時撞正佢慢慢靜咗,所以第一次接觸佢首歌就係睇光一扮佢那次…一講起呢首歌我一定諗起光一扮佢…一定要貼囉…
      光一好似拍過套野唔知係做戲子定乜鬼,唱戲時要化女裝的…勁美艷﹗好似乜野姿…乜野郎…我都唔記得個名﹗XDDDDD個造型好艷麗吓的…
      21st Aug 2008 14:08 PM

      刪除
  2. UncleRay5/8/13 22:40


    有冇柏原芳惠呢?很想再聽她的"最愛"。

    20th Aug 2008 22:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你出手了…
      (因為我不太熟柏原就是了…呵…)
      21st Aug 2008 14:09 PM

      刪除
  3. 其實菜姐同碟Crimson差不多隻隻歌都可以做經典...
    聖子姐... 抵唔住...
    孖池哥...更無得講...
    少年隊完全畀早期草記老翻喇...

    21st Aug 2008 01:05 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你這句弄得我想挑番呢隻碟喎…個人鐘意菜姐沉沉地既聲線多過聖子姐的可愛CUTIE…
      孖池哥我識佢一兩首…都無乜野講的…
      少年隊…好似光GENJI咁爆…
      我呢水熱煲緊checkers…80年代熱…
      21st Aug 2008 14:11 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD