2008/07/11

Urban Emotions~張敬hins

1. 今天才看到這個封面,第一個感覺是很蓮母城市感覺系列

2. 繼續由其他製作人為張生創作,我懷疑張生全職為人作曲了…

3. 見到booklet不同大小的四方型頁面還怕又係一張二張周圍飛的煩人設計,好在,係釘埋一本的…都無咁驚…

4. 文案說《urban emotions》碟名意指張生來港五年(五年啊﹗時日如飛…今天在我心裡…我又回帶了…)對香港生活點滴的感覺。他說用"urban"這字因為香港節奏很快,所以我打聽後感打要快手,即晚就攪了﹗呵…

1. 他的故事
文案說這是張生自己的故事,派上台時感覺不大兼覺有點悶,知道背後concept感動度(﹗)大升(這就是粉絲了,哈﹗),詞是講男生守護女生,暗啞底我覺得係張生孤身一人來港闖天下的自白…

感動還感動,我還是覺得這cut有點悶,那些「愛在盡頭還是愛」感覺很《憑著愛》…我信有出路﹗

2. 願望樹上

《櫻花樹上》上集?不過風格是全然不一樣,有點r & b感覺中版歌來的,歌詞就十分《酷愛》,又係complain complain complain…我對你咁好點解你對我咁差…。 聽上兩三次開始入耳了…(都說本人是side cut精)

3. 櫻花樹下

有點似《追風箏的孩子》又有點似《悔過詩》,講唔出exactly邊首,聽之很有舊作的味道。同埋,勁多假音位。

4. 隱形人

這首比兩首主打更k,我很怕不停「分手」、「愛」呢款你唔愛我我好慘但我又作賤自己繼續苦戀既歌,skip。(是我太苛刻嗎?﹗咁又要skip…哈哈…)

5. 狐

看歌名很期待會是甚麼樣一首歌,卒之係有兩句關事「遇到一頭狐狸被困」和「若我能共你脫離囚禁 都如狐狸」,其如都係苦戀故事…chur…。編曲很grand,尤適合live時有big band伴住張生show off。半skip狀態。

6. 夜宴

「快要上班趕剃鬚」、「永遠記得我父母習慣說有病要醫好」…其九唔搭八和突兀程度拍得住阿情歌王啲歌(或者千fa首《烈女》)…夕爺行貨之作…得罪晒。不過我唔好的通常都hit架喎…skip。

7. 酩酊天使

和《ampm》碟中一首《dear u》可以連埋做送給故友上下集,這首送給攝影師JC的,詞意明刀明搶過《dear u》好多…其實我比較鐘意subtle點…

8. 鬧鬼愛情

捱到第八cut終於有首醒神兼搶耳的了﹗好有《小生怕怕》feel,和女鬼拍拖…好玩呀﹗

9. 不吐不快

文案說這首夕爺一連廿五個字的詞十分考唱功,「吹水」…潮語入詞感覺真係好突兀呢大佬,開始懷念以前張生自己填詞的年代…雖然不停repeat「無能為力」…點都好過「吹水」、「剃鬚」掛?,聽落很悶…又skip。

10. 雪花抄

看歌名還以為和雪花膏有關係…XDDDD。「跑online」是online game?well,前段不停「少女」、「愛」,要整首《她的故事》嗎?話實,這首係到chorus「請相信愛力量」先無咁悶/平淡…半skip…。

11. Déjà Vu

Jerald﹗仲和佢阿爸一齊作的﹗甜甜的法式情懷,好有街別咖啡店播既歌那種感覺,喜歡啊這首。

12. Hate That I Love You [粵語] - Rihanna & 張敬軒
13. Hate That I Love You [國語] - Rihanna & 張敬軒

輕快的男女對唱,沒樓上各首的懶苦情又懶淒慘,感覺和封面的都市modern感覺最配就係呢首。連住一首國一首粵,想悶死人嗎?講到明我一定兩首只會rip一首,暫時較喜歡廣東版,skip國語了。我認,我係鐘意張生張呢種有點r & b感覺的歌﹗

14. 吻得太逼真 [國語]
絕對skip item。先入為主。

***************************************************
十四首歌skip六首,飛歌指數仲高過上年隻《酷愛》喎,點算呀?幾時先可以走番《ampm》路線呀?﹗嗚…

我不停說的文案,是這篇
娜姐:都市感不強烈的《Urban Emotions》

另外的:
張敬hins《感情.生活》~80年代情意結
口味唔狹隘.一齊選十大   (大賣但唔係我飛佛的《酷愛》)
張敬軒《笑忘書》
我的敬hins十大


演唱會祟拜文:
《酷愛張敬hins演唱會2008》~ (2008)
張敬hins~軒動心弦演唱會 (2010)
張敬hins~軒動心弦演唱會~馬交站 (2011)
3日兩場以歌會友:張敬hins和蘇永康演唱會 (2011)

(2/4/13後按:新文唔加了,見下面張敬HINS的TAG啦)

8 則留言:


  1. 酷愛那張碟我只聽三首:酷愛、迷失表參道、感情用事
    力推願望樹上

    11th Jul 2008 22:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 上隻碟我係聽:酷愛、迷失表參道、悔過詩 (都係3首…)
      其餘的cut係聽演唱會live先聽番…到而家都未up得出啲歌名…
      願望樹上慢性入腦…越聽越喜歡的說﹗

      12th Jul 2008 13:22 PM

      刪除

  2. 嘩,真係好快手。又係你click我唔click我click你唔click果隻喎!

    11th Jul 2008 22:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,我同子大就成日係咁喎…
      (不過我自認我口味係怪既…)

      12th Jul 2008 13:23 PM

      刪除

  3. 最近張生的歌都好悶
    我還是喜歡My Way那種小男孩的歌~~

    14th Jul 2008 09:27 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《MY WAY》時佢的確係個小男孩來既…
      到《笑忘書》我仲覺得大碟有驚喜,人長大了點但又不故作世故咁感懷身世,那隻碟我很喜歡的說…
      但後來一為一首《酷愛》爆了出來,之後兩首主打我覺得太計算,少了最初那份率直,爭咁啲

      14th Jul 2008 09:45 AM

      刪除
    2. 要張生做回MY WAY的男孩比較難吧。需然我也很懷念MY WAY的他。
      幾時可以在聽他作的歌呢?他監製關楚耀的“四面楚歌”比較出。

      15th Jul 2008 08:09 AM

      刪除
    3. my way係一個年代既印記呢既…
      其實我都想知佢幾時先會作番歌俾自己…雖然佢話吓吓唱自己創作無乜新鮮感…

      15th Jul 2008 22:21 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD