2016/08/17

[日影]20年自high系列~《Love Letter》(ラヴレター)

昨天看fb時讀到一篇講這部戲的文,思緒即刻被牽扯出來…如果說要選最喜歡的日影,這部一定是最快飄出來的。在我神作排行榜(咦…我幾時有個咁既榜?)裡,神聖地位跟《長假》不相上下的說。但翻看維基原來係95年出品,嚴格來說是21年了…嗚…

anyway,我應該都是96年上下看的,因為呢部戲喺香港都應該好hit,好快就喺VCD小店見到有,我就花百多元(係…當年的VCD好貴架﹗正版喎﹗)買了回家對住電腦(係牛龜腦,無VCD機嘛…)喺度睇,真的好…好…好…

令仔呀﹗我講柏原崇…(哈)
  • 舊文說又上映應該是因為上畫十周年吧。前陣子偶然再看,人大了果然看點都不一樣了
  • 好奇殺死貓,博子本來因為未婚夫過身,想寫信給紀念冊上同名同姓的藤井樹,純粹係舒發對未婚夫的思念,點知真係有來信,大家就交換來信,互通對男藤井樹的回憶,好青澀,但去到後來發現原來男阿樹曾經暗戀過女阿樹,而博子跟女阿樹一模一樣樣,就…囧了。
  • 對女阿樹,那來男阿樹喺圖書卡上畫了自己樣的書代表了一個失落的暗戀故事,但博子就是大失落…原來自己某程度是愛的替身?﹗成年阿樹沒出現,戲是淡淡風所以很多留白,博子也只是以「你好嗎?我很好」來conclude,沒有青筋暴現失落狂喊,餘韻反而仲長…就是勁
  • 原來男阿樹掉落山時配上了聖子姨名曲的《藍色珊瑚礁》…「私の戀は南の風に乗って走るわ」~~~咁應景既?
  • 除了圖書卡上的女阿樹素描,最攞命梗係男阿樹喺日光透入嚟窗邊既圖書館度睇書,啲飄逸既窗紗配上男阿樹英偉既樣…實在係殺死人了(<--癲咗)。但唔知點解之後我就會linkup咗《魔女之條件》…應該都係學校圖書館中的名場面吧?﹗(笑)
  • 雖然我係鐘意呢套戲鐘意到癲,但岩井其他戲我無乜睇,成日想睇松隆子姐姐的《四月物語》都係得個講字…
  • 以前睇時淨係識中山美穗和柏原祟,原來少女女阿樹係酒井美紀,而佢兩個喺代表一代人既青春(雖然我睇既時候已經係05年了…)既《白線流》係主演﹗呢個series最勁係由高中演到畢業再久不久出SP去到05年講晒眾人出嚟社會後遇到的人和事,根本係你同我既寫照…救命啊﹗就說呢啲青春成長劇係好易有共鳴…
  • 講起上嚟好耐無見過酒井美紀了…
  • 而柏原祟都好耐無見佢,維基說他的影視作品最近都四五年前的了。然後原來《蜂蜜四葉草》都有佢老哥(當然是零記憶…我只記得有斗真和成宮小惡魔),再推前啲就係《白夜行》,不過都唔係擔好重戲的說。
  • 反而中山美穗姨姨離婚後有番劇出,謎一樣的《柏拉圖式》後今年有套《賢者之愛》
click吓click吓舊文,堂本剛、廣末涼子、松隆子、柏原崇都排住隊奔四,然後當年寫的新生代演員都排住隊奔三(有啲奔咗)…嗚…我們的青春小鳥耶﹗

不經不覺,原來20年自high既仲有好多…
  • 悠長假期》啦…(已自high咗)
  • 笑傲江湖》(呂頌賢版),個人覺得呢部係繼95《神鵰》之後無記改編個人最愛之一,啲場景係做得衰咗…但選角一流(雖然…年紀好像偏大…)
  • 緝私群英》(已自high)
  • 安室奈美惠《Don't Wanna Cry》(可能係佢婚前作品我最喜歡的一首)
  • 金田一少年事件簿》第二季﹗咁多個單元唔知點解最記得的兇手係速水玲香…睇番維基,原來有諗過整個《銀狼》光王vs金田一既單元,不過最後不了了之…噢…
  • 港版《金田一》主題曲係鄭伊麵唱,我要讚美埋《古惑仔》系列嗎?我成日以為第一套係95年…應該係96年喎原來(據維基說)…我個人鐘意睇第二和第三集多啲既…話時話
  • 陳奕迅首張大碟《陳奕迅》華星大眾價88蚊發售﹗~我想話我好鐘意《其實我記得》…完係無視傳說中的和唱唱錯晒…哈哈哈…
真係要寫自high系列有排寫。umum,回憶總是美好的,眼前世界咁亂…唯有自找快樂啦。

以上。

4 則留言:

  1. 最離奇係柏原崇之後無高過

    回覆刪除
    回覆
    1. 又一個人間悲劇…明明我咁令仔…

      刪除
  2. 哎呀我好鍾意《情書》架,睇左N次都係喊死左。我成日將佢推介比未睇過嘅朋友

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鐘意佢呢總淡淡然但勁傷感的風格…所以一睇啲人面容扭曲狂喊狂叫既戲我就頂唔順…哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD