2016/07/18

讀書報告2016#5~菅田dd出演作品相關原作…

就說日本出版業同影視界合作無間,有人氣的作者新作或得獎作品,不論漫畫定小說通常九秒九就會改成電視劇或電影。就算係原創,好快都會有小說出番。原著先出的話就會喺書腰出番個影視作品既相…令人好想儲番…

但…內裡係無改過野的﹗

咁小的又有舖睇番原著/文字版對照內容既癮,某dd真係「老是常出現」中堅會員,硬係不停見到佢出現(但佢未挑戰到帝王級的濱田岳或綾野剛)…數數吓…勁多書堆了在屋企…囧。

無影到相的,仲有《ちゃんぽん食べたか》(想吃雜錦麵)和《民王》(但嚴格來說,呢本是因為睇原《半澤直樹》而買,唔關dd事的)((反倒是小秘書的專書令小的好高興))(((明年的大河劇有齊翔君和小秘書,又要追了﹗)))

江戸川乱歩短編集 1925年の明智小五郎 第2回 心理試験
純粹行過見到有新版出咗…未睇…

二重生活
這部同《早死早投胎》一樣都係我生日上…在戲院我選了長瀨baby…。然後dd在戲中個郁同《粉灰》都幾duplicate(同一時間拍太多野了?)然後在友人點出之下發現…呢套的女主門脇麦(多麼深…中文同中文都唔知點讀的名)都開始成為常出現協會會員…)…

故仔,大學生周旋喺同居男友同教授之間?呃,咁惠一爸爸(嘩,應該無人記得呢個《家政婦三田》的角色名?)都係本人喜歡既演員嚟既…唔係啲人腳…我應該唔會買呢本書或想睇呢套戲吧…

ディストラクション・ベイビーズ (Destruction Babies)
究竟係『Distraction(気晴らし、動揺)』定『Destruction(破壊)』?然後小松菜奈都應該係老是常出現的一員了…其實又係唔係人腳我應該唔會留意…然後看維基有評價說「柳楽優弥は、モンスター級の俳優として覚醒した」…嘩…咁我係咪要睇一吓…

何者
作者朝井リョウ1989年生的﹗好後生﹗

看《殘酷日本》經常提到的一個作者,作品好多cover中學到大學生生活,讓年輕人甚有共鳴。呢本《何者》係講就活,圍繞一班大四生和幾個前輩搵工的過程,穿插佢地啲twitter…係…係twitter,twitter在呢本小說的作用比我覺得好難睇又號稱第一部以twitter為題的劇集《無法坦誠相對》好看多了…

封面寫晒邊演員演邊個角色,又講埋性格,之後一路睇一路估邊個會成功得到offer(日本稱為內定),一開始係兩個女生好積極,女子組當中一個外向主動啲理香(二階當富美…我仍然唔能夠忘記佢邪惡茶茶既演出…),一個係缺乏自信既瑞月(有村架純),男子組從我(佐藤健)出發,有同屋但唔多似積極搵工的光太郎(菅田dd)和前輩隆良(岡田將生),同我見到佢似大叔多過似大學生(研究院…雖然…)既山田孝之。咁究竟係邊個搵到工先?過程中有人光明正大,有人毫無機心,有人暗地積極表面唔care…其實都幾…um…

至於「何者」的由來…是幾反高潮的…呢套戲我相當期待下…
貼一貼啫…哈哈。戲和書的分別之前寫過

4 則留言:

  1. 下年大河劇有小秘書要追!!!諗起都覺得累,又要追成年……話說今年果套我能夠堅持到現在已經覺得好勁,其實係好好睇,但我係長劇苦手,追追下會想放棄 orz

    回覆刪除
    回覆
    1. 長劇如果一次過睇係會好啲…不過因為有朋友一齊睇,佢地喺度講劇情我避又避唔到,想搭口又搭唔到會好唔開心…哈哈…所以我都係會追…
      同埋…大河劇好癲地會有各式在地promotion…去日本又多個樂趣…

      刪除
    2. 係呀係我啲FD睇左真田丸先話好好睇叫我快啲睇,搞到我又要跟住睇,如果唔係會追唔上,不過好彩都係有FD一齊睇如果唔係我就會好快放棄 orz

      刪除
    3. 今次個劇係正經劇情再加大量輕鬆攪笑情節,充滿歡樂的說…
      有frd一齊睇係好好多,自己睇可能諗住儲多幾集先睇…儲儲吓就唔記得睇就會無咗件事…囧

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD