2016/07/27

往外闖

不是我,我闖過,上年回到舊司了。

我是想分享身邊兩位新舊同同的故事啫。
(btw,若干年前的今天是我在現司last day…哈哈)

舊文說過的後輩和另一個同期,上年我回巢之前剛好跳船,半公半私的搵佢地求救又順手吹吓水,知道佢地轉到自己心儀的行業,做得好唔好就唔知,不過喺呢度練成既一身武功都用得著,幾好呀呵。

呢種心情我好明,公司好穩定,是好事。但職未必咁易有得升(我司的title是很緊的…不像美式銀行阿茂都係AM的說),工作範疇也因業務關係唔係天天新款,即是每年重覆又重覆。佢地攪了好幾年(我都係),終於下定決心離開,我好明,因為我當年都係。在老闆的祝福下離開,keep住良好關係,其實係好美滿。

(所以說我不能在日本打工囉…哈)um,其實我一點也不aggressive,我不想知同輩們現下搵幾多錢做到有幾高人工,總之工作內容我可以發揮所長,人工又ok俾我養家讀書去旅行,我就滿足的了。當年工作去到樽頸,猶疑了好幾年,還是決定出去望吓個世界(雖然跳了入火坑,眼界大開)。走了一轉就知道呢個世界無完美,當眼下的各個範疇都ok,就ok啦,不要太貪心啦。

呢種想走又唔想走的心情,應該好多人都會呀呵?

雖然說好馬不吃回頭草,但有另一句好漢不吃眼前虧…當我真係頂唔順個火坑時,真係無理同自己過唔去吧…

是咁的,現司有位做了十多年的同同要走。十多年喎﹗小道說佢係因為被照肺了一大餐才憤而唔撈,佢本人說想出去望吓個世界,咁雖然驚訝(通常過咗一定年紀我地expect佢唔會走的嘛…)…咁,um,睇娛樂新聞好多TBB藝員做了十幾廿年都出去闖,出面風大雨大喎…但人生在世總係想睇多啲學多啲,咁我地唯有送上祝福啦。

然後在火坑司時有位畢業幾年的後輩,未夠30,未有家庭負擔,沒有grant loan,屬賺錢買花戴類,現時狀況是職不會有得升,公司如無意外會每年加幾個百份點人工(高於市場既…肯定),負責的是team裡前輩案子內漏出來的東東,operational的,不是自己plan。是…team內毫無疑問的在下位者…,在我和另一個同期(都跳出火坑了…)眼裡都是應該跳出去看看的時候,因為…新入職的fresh grad人工跟佢不相上下了(學歷一樣係大畢),雖然說現下佢無經濟負擔,不過過幾年既野無人知,或者佢自己結婚生仔,或者父母退下來要供養,或者失驚無神想去買樓…一千萬個或者。現下工作無乜前景,唔趁而家跳一跳唔通第時有上述需要先跳…

不過跟當事人詳談過後,雖然對現時工作有點(係有點…)灰心,但卻無去意…因為…佢好怕出面世界風大雨大…要不就係跳來我地的司…有熟人帶路嘛。聽得我和同期都滴出一滴大汗。咁子非魚安知魚之樂,在我地旁觀者覺得梗係跳出去轉一轉身加吓人工擴大吓個job duty梗係好啲時,原來當事人唔想冒得到更差情況的險,那沒,沒事了。

萬事有得揀的話,就無得怪人,只有第時唔好怨。就如當年我跳了去火坑,遇上奇人奇事,好掛住舊司時亦無計,一係繼續等到過試用…一係閃…係自己揀無得怨人。

人各有志,我們還是轉話題講番旅行算了。不過…加咗啲人工可以坐啲舒服啲有飛機餐有野飲的airline唔好咩?well…當事人說搭Peach凌晨機也不錯時…咁我地就唔出聲算了…

3 則留言:

  1. 看過出面的世界, 再決定要不要留在火坑, 至少是心甘命抵, 這是我當年出火坑時的想法...除非第一份工已經係DREAM JOB, 否則總要去羈下比較下先會知道自己有咩選擇, 或者有無得選擇...

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是說呢個世界無完美,只有相對…火坑司永遠都決人…出去兜個圈再返去也許仲可以華麗地各薪升職…
      即係我咁,以前覺得現司乜都唔好…出去見識過更地獄的地獄…返嚟就睇得好化…笑住做囉…

      刪除
    2. 加多句,趁後生時乜都試吓,睇吓自己可能性有幾高,認識自己長短處我覺得好重要,反正後生無乜負擔轉工就算失敗,搵工個空窗期長少少都afford到…同埋學唔同skills…第時四長野時裁員都唔會排得咁前丫…
      (不過當事人唔聽…囉)

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD