2016/07/04

[日劇]《阿淺來了》(至第15集)


是咁的,趁假期跑了轉台北,咁我梗係鎖定緯來日本台架啦,然後夜晚怒播那套甚麼《黒崎くんの言いなりになんてならない》…嘩…啲演技上乘到呢(粉不要打我)((而我是第一次睇中島健人))(((小松奈菜讓我想起睇/瞓到流口水的《近距離戀愛》)))

總之,我是很專注地打機無望過電視。令我留意,是《阿淺來了》既宣傳片…怎麼千秋王子一時月代頭一時時裝頭…阿淺(波瑠)又一時和服晒一時時裝樣?我好好奇,同埋我需要睇番啲正常人以正常演技演出的正常劇。

咁呢套晨間劇咁hit我係略知一二既…
  1. 和服好美﹗家姐的是溫和色配合佢溫文性格,妹妹阿淺活潑啲就多數著大紅sharp爆既顏色
  2. 除了千秋王子,仲有主任,呢套同《請和無鬼用的我談戀愛》(深恭被無視了?)令佢爆紅…雖然我比較懷念《睡王子mv中的他
  3. 看彈幕見到好多人睇完《世界最難的戀愛》番嚟補元《阿淺》…但其實我一度以為女主角係疑似准嫂宮崎葵的說…佢同千秋王子好配呀~~~(咦…同官兵兵呢?謎之聲…)
琴日…我睇到第15集…

子役阿初和阿淺演得都超好,氣質又跟成年的宮崎葵和波瑠超搭配(妹妹下爬點了癦吧﹗)然寢寄服是超美…then…阿淺跟新次郎第一次見面時應該11歲左右,而新次郎比她大8-9歲,應該十代尾啦…但就由千秋王子親身上陣…而睇番,子役梨央妹妹跟角色年紀差不多,但因為佢生得細粒…跟千秋王子併埋像父女…多啲囉…(而新次郎係有子役:南出凌嘉的說﹗在那裡出現呢?)

千秋王子皺到一個點…同睇《今天不回家》時發現田口笑時眼紋好長一樣令我噢咗咀…

演姐姐的守殿愛生都超可愛,都應該不會走樣太多吧﹗原來佢喺《大奧悲劇的姐妹》度都有做子役的說…
還是將成人版放在一起好啲…除了和服美…連頭飾都好美…睇造型都好忙…

想起有劇迷說,真正的美男…是要弄了個月代頭都不失風彩…然後弄了月代頭…很多時我唔認得佢是誰的…囧﹗

呃,我想問阿五代先生喺大阪撞到細個的阿淺一次,點解又會知佢叫乜名,又可以寄信俾佢?然後人家都唔識英文佢寫咁多英文做乜?



字幕組真係令人好歡樂~~~~嚇死寶寶看來係阿淺的口頭禪…

then呢,唔知係咪俾《真田丸》的歡樂氣氛感染,明明新次郎阿哥病重好傷感,跟住阿娘(風吹純姨姨)以淚洗面都好傷感啦,但因為阿娘係咁喊唔夠草紙用,就將啲被認為係無謂信的信都俾佢抖眼淚,其中一封係阿淺以驚天地泣鬼神地既美爆字體寫既信,佢見到啲字咁肉酸嚇一嚇就撕爛咗…後來老爺想知係邊個寫既就叫龜助貼番埋,新之助本來仲笑話邊有人啲字咁樣衰,點知貼貼吓發現係阿淺既…笑死我啦﹗

最傷感既都唔係阿哥要死…係家姐阿初既婚姻…那個白蛇臉真係好恐怖…

well,156集的挑戰…我會努力~~~唔知會唔會好似《海女》咁睇睇吓無咗影…哈哈

08/08/2016後按:完成了﹗~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD