2016/07/09

各式各樣的麥旋風…(5)


對唔住,喺講麥旋風之前容我讚美吓最新一水既菠蘿蝦堡既包裝紙…真係令到dup一聲…因為我走菜和走醬,張紙係吸咗個包既少少油啫,所以仲好ok吓…就俾我好環保地令番公司欣賞…XDDDDD



雖然我唔鐘意Hello Mimi,估唔到竟然有樣野令小的癡狂…然後上一round的蛋黃哥又係哥愛到爆炸…老m真係好邪惡…



今期麥旋風是好清爽的蘋果脆脆,都係倒糖漿落雪糕再攪,但好難得唔係爆甜既味道,雖然質地厚但食落又有一陣蘋果清香…加埋啲脆脆軟硬度適宜(老m可是試過將一整條雪到硬晒的古古力隊落杯雪糕度…)…好refreshing(我竟然在狂讚美化學野…)…好夏天啊~~~~


蛋黃哥真係巧打耳啊~~~~唔知點解我仲好神心地起到身食了幾轉早餐…

不過呢,呢個焦糖布丁味的麥旋風,店家人員勁常唔攪勻就俾我…唯有自行攪多幾野…唔係一口黑色oreo相當狼狽。然後好甜…好甜…同埋好甜…囧…





呢個應該係年頭的了…



無乜特別但求貼吓啫…呵

第一篇第二篇、第三篇第四篇…哈哈哈﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD