2016/05/20

[港劇]我為甚麼唔睇《殭》咁唔進步?

基於我娘係鐘意開住電視令間屋有聲,而呢套劇又係9點半做,咁通常我都返咗屋企,所以行出行入時唔覺意睇咗啲既…

咦…即係我.有.進.步﹗

而我會留意吓是因為飛卜大家瘋傳鄭視帝比元華更似元華,之後我先坐低睇咗陣,喂真係似喎﹗忍不住影電視留個念…但不要問我係第幾集﹗我唔知喎﹗

而另一個飛卜瘋傳的topic就係張太扮天真,為了驗證所以我咪睇了一輪,喂又又真真係喎,張太事後回應說係劇本要求。then睇番IG張太貼的劇情.人物介紹我又明啦喎,藍夢南身世奇情到不能,然後某年某月遇到羅蘭姨飲下忘情水(係我改既,唔記得劇入面係乜名…)失咗憶,despite佢讀書叻做咗法醫,但記憶係停留喺十幾歲變成殭屍前…喎,所以係天真啲既。就咁睇佢既文字轉述我覺得個故仔幾豐富又幾奇情,不過好明顯(就我睇過的幾忽,利申咗先)劇情表達唔到,我只覺得肢離破碎,晚晚聽少少都係一頭霧水,問晚晚睇的阿娘佢唔明,到張太post文我先明…呃,是眼高手低問題了?

睇阿大監製的報導時說佢前作係《怒火街頭2》和《衝上雲霄2》時,我真係完全明白了(eat﹗),前者沒看但後者我係追到中間的,沒動力看下去就因為不明所以,個個角色都有條線,即係都佔劇情的相當啦,不斷談情又不斷飛來飛去好似睇旅遊特輯咁,但主線呢?是愛情定機師的故事?唔知喎﹗我只記得馬明和黑絲…呃…不是張先生的cool魔爆紅的話,我對呢套劇真係零記憶…

今次套《殭》又係同一套路,網上博文說是好十一編劇一齊寫,然後先六神合體,咁我又明了,個plot本身複雜,一個人寫典顧前文後理又要舖伏線後段要顧幾時解謎都已經難,何況十一個人,淨係要夾番咁多人寫既野合唔合邏輯都眼盲,於是主線失焦又真係好正常…吧…

於是我次次唔覺意lap到剩係見陸永等人練拳,一係就係視帝嫂同啲同學去搵靈異野,刑活著的不死人之謎我唔覺意睇到一次…咁大把…《少年四大名捕》呀﹗哈哈哈…藍夢南的殭屍之謎…我係一次都不能唔覺意睇到,係睇張太IG。其實件事都幾可惜,先唔個故仔係咪左抄右抄我和殭屍有個約會,眼高手低的表達手法浪費了一個看似有趣的構想,浪費了budget唔使講啦…至於演員…我無意見。

再睇飛卜大家的回應,好似都對無記先入為主,覺得一定係c9劇所以唔想睇…呃,我其實都有既…哈哈哈。你問我最後一次完整成套睇晒的劇是邊套?我諗係《真相》、《怒火街頭和《洪武三十二》了,之後就算覺得有趣都睇唔晒,多半是睇睇吓覺得無趣或…我沒可能每天坐著慢慢睇的呀﹗Mytv又有時限,無得之後慢慢睇,then睇唔到又唔覺可惜,咁咪算囉。then近期覺得好看的《鬼同你ot》和《刀下留人》都係食飯時坐低睇,雖然覺得唔錯但又無動力要由頭追番到尾,咁囉…

原因…千篇一律的故仔啦(所以只要稍稍有點起色是會感動,但不會熱追…因為估死無記轉頭又會走番formula路線)((古裝劇少少research都做吓啦,唔睇書求其wiki吓都好丫…我真係接受唔到啲古裝劇嚟咁嚟呢…我真係唔信清末蠛民會知八國聯軍是甚麼囉?﹗呀,我講緊《末代御醫》,呢套神劇劇情唔講啦,羅太又做萬年熱血青年,煩到我娘都忍不住轉台…))(((無記係咪好鐘意話人知自己識八國聯軍入北京呢單野?10年前《鳳凰四重奏》已經係咁,究竟係我有問題定…呃))),同埋來來去去那班人…呃,當胡渭康等中生都要一晚出幾次場的時候,點能夠感受唔到無記幾無人(2011年已經寫過啦…而家仲衰…),年青既令既實力既都係那班,你唔悶我都悶啦…

雖然,無記肯拍套稍稍不一樣既劇係可喜,但我收唔收貨係另一回事喎…始終唔係晚晚可以坐喺度睇,又無得事後一次過追番,然後一嚟就廿幾三十集,負擔好重架,有時為了某幾個喜歡的演員可以頂足一套…但…呢套無喎…仲要得閒無事攪啲核突植入式廣告…大佬呀,台慶食炸雞已經肉酸…而家仲要明朝食…大哥呀…我輸…我拜服…

<--我見證咗亞記收工一刻…

亞記摺埋,viuTV頭威就有啦,唔知有無尾陣,或許無記都係以舊招應對…同廿幾三十年前一樣你做乜我又做乜…真係…無野好講…天呀…誰會想睇亞米高打mma呢(或者有既…囧)…同repeat一千次的《xx愛作戰》…或者見人家的(偽)真人show做得成功所以又嚟過…

呀,viuTV我都無特別睇…因為啲節目不太合我口味(我係咪要hills地講《格鬥會》、《去旅行》和《晚吹》我全部無睇?﹗)…哈哈。最合心意的《民王》睇過啦嘛,但無論如何,有競爭先會進步,希望viu唔好好似亞記咁次次都係威得一陣,逼到無記認真啲應對…

雖然,我未必會睇,你唔使理我進唔進步架啦,你由得我啦~~~~(跳回去煲當季日劇…)

舊文
2011:[雜談]我為甚麼會睇番港劇?
2007:我為甚麼不看港劇?

4 則留言:

  1. 我一啲都唔長進,完全無睇過疆,甚至佢做咗好耐我先知「疆」係佢真名而唔係簡稱。
    無記自從做完鹿鼎記都好少睇了。
    viutv稱唔上好好睇,只能夠話形式唔同,不過想BGM的話,梗係幫下新電視台啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鹿鼎記-->是那一年那一版的?
      viutv啲真人show無一個特別吸引我…只係行過唔覺意lap吓咁…我無熱追…哈
      無記一副悠然自得,好似當對手係以前亞記得一陣風咁以不變應萬變,繼續覺得係觀眾問題唔係自己問題…呢吓真係好神奇…

      刪除
  2. 鹿鼎記<-前排重播的劉華朝偉版,近排無嘢好睇睇埋黎明,而家睇返幾好笑。
    viu我發現物一世.人一世幾好睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇《人在邊緣》最好笑係啲流fei打鬥同道具,啲血真係假到呢…
      然後阿姨媽無無啦啦變咗阿姨…
      我唔鐘意坐定定,又要定時定候睇電視,所以只係食飯時睇過吓viu播民王咋…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD