2016/02/21

十年誌 (7/3後補)

毫無疑問,能keep住個blog十年(其實以上),對三分鐘熱度的我來說是一個成就…囉~



話說呢個博係我轉工之後因為地方偏遠,lunch多數留喺公司食飯於是無聊聊click click吓接觸到鮮奶國,睇吓睇吓自己都想寫埋一份,寫吓一年寫吓一年,世界變化萬千,但我好似傻吓傻吓依然,仍然喜歡風花說月講吓偶像睇吓劇,呢幾年去旅行又貼吓相,就係咁。人生suppose的大事…身邊人做吓一件又一件,我不時會想,咁係咪有問題…但時機未到就…um,活在當下吧。

就說是轉工後開始,於是乎…份工十年了,當中有幾年出走咗去年尾又回歸,感覺特別深。上工初期每天都好似在和十年前的自己對話。博內的我可以不長大,但在職場…um,已是老餅鳥。看著share drive內存著當年自己的東東,跟博海存著的自己…呢個對照真係好可怕…我係咪精神分裂…哈哈。

well,不寫白不寫,有時見到有圖有真相係幾開心…呀,原來__年前的我係咁諗架,又或者當年為咗考日能曾經寫過文呻過辛苦…又或者喺留言度約唱k…哈。十年人事呀,猶幸好多當年留言者成了朋友…就說,這是寫這個博得來最大收獲。

這一年對「十」字特別敏感…每失去一點好似青春走得特別遠…呀…

好啦,雖然唔知仲有多少人會來這裡,不過還是會繼續update…哈。

6 則留言:

  1. 係度!我又要賦文一篇嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有睇《太陽的後裔》…可以搭嗲啦…仲基好型呀~~~~
      你賦吧﹗我來留言﹗哈哈

      刪除
  2. 當我們還是有心有力去堅持一些自己想做想學的事, 我想, 青春還是在的

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好多frd上年見我去報深坑o咗咀…今年見我報郊大再o咀…。
      然後有個幼稚園到現在的朋友說「一早就應該報這個(<--指日本研究)啦」很暖心…哈哈
      我只係好簡單地諗,以前做唔到而家唔做,就呢世都唔使做架啦…咁,趁有心有力時就做囉~

      刪除
  3. 我都九年了(一臉唏噓~)

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD