2016/02/10

初遊沖繩~(5)~最後…*完*


貼埋啲雜碎圖,就完了。

真係然後,應該沒有然後…

無既,之前朋友說見到西湖戀人…我諗之從白之戀人大紅,周圍都出乜乜戀人系列啦呵?






是次前後住了兩間酒店(至於點解…係唔重要既…)…咁第一家在新都心度…原來呢度係新發展區,有大型商場、戲院等綜合娛樂設施(﹗)…戲院可惜無我想睇既《粉與灰》,然後《Too young to die》又因事而延遲上映…於是…我將酒店對面的東急手行了幾千次…買下這個本年度神作--蛋卷達人﹗除了煎蛋卷一流…煎其他易爛既野如豆腐,要反面(﹗)都易如反掌﹗太強大了﹗



時近情人節嘛,於是好多古古力賣…但為甚麼是這種風格的古古力?(都係東急手呀吓)…笑死我啦…買得好開心…

這個每天修行…很適合喜歡《晚9朝5》(定《朝5朝9》?)喜歡山P和尚的朋友…囧﹗哈哈哈…







這個甚麼新都心看點是…好大間的DFS…小的一次都沒入去看…哈哈。名牌我買不起呀…行番酒店時經過見到LB的廣告…初頭以為係咪crossover《FFX》(其實我唔識的…亂quote的)…返來見到香港都有類似的廣告…嘩﹗好creative喎呢個系列…囧

第二家…個酒店名保護色到呢…搵死人…um,這家我超愛中間這個梳化位,食雪糕攤喺度睇電視和睇書都一流…同埋執野時攤野分類都方便嘛。then,床頭櫃很貼心有個多用插頭,叉電一流…但條線伸唔到長…囧

第一家酒店呢都仲要搭車先去到傳說中旺區國際通…第二家酒店就喺正對面(所以我日日食Pablo)…咁我好認真地行…呃…紅薯紅薯同紅薯…好有得色喎﹗卒之…我見到呢家的Tee…留意咗一陣…行過有家韓流店又留意咗一陣…其他店…真係…乏呢﹗

然後去邊好呢?就係搵晒那霸市的書店出嚟行﹗我想話呢個大河劇檢定好有趣啊﹗

V團那兩本真係要掃啦既然有現貨…嵐就話一大堆書啫…然後隔離的那本…真係笑爆咀…

不解釋都得啦﹗哈哈哈﹗

最後,我竟然喺便利店買到卷鹹超膠帶…

最最後,機場快線有叉電位。

以上。(點解人地去沖繩去到好興奮返來我係咁既反應…囧…)

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD