2016/02/09

初遊沖繩~(4)~巴士團

經博友提醒join個巴士團可以離開那霸去遠啲,咁我對水族館有興趣既,咁不去白不去,5千幾yen去足成日(雖然水族館入場劵唔包的)又有一餐食真係幾抵…

then,就去埋其他好奇異的地方…包括呢個菠蘿…

共去了:万座毛-->海洋博公園・美ら海水族館-->今帰仁城跡-->ナゴパイナップルパーク
(景點介紹)

万座毛是甚麼地方我都唔知,雖然巴士上導遊姐姐好詳細咁介紹,係…佢真係鉅細無遺咁講,由開車講到落車…敬業樂業到我驚佢會講到失聲…well,嚟到呢度…就係讚嘆天氣真好啊﹗海好美啊﹗自然真神奇啊﹗之後…上車囉…哈哈

車上經過時塞了一塞車,於是可以影吓呢個我心目中最沖繩的景像…水天一色﹗加埋椰樹(?)…好南國風情呀﹗係啦…係呢啲feel…突然夏天喺上來…不過唔好陽光與海灘的我…係坐喺冷氣巴度欣賞的說…好詭異。

這個影嚟做乜既呢…我都唔知…










巴士團附帶的午餐…雖然個tour咁平都預咗食應該唔會太豐富…咁呢個酒店(係resort來的﹗就在水族館隔離)…呃,佢都唔係呃錢既,冷熱鹹甜樣樣有,係怪奇一點…加上我揀飲擇食排除法之下選擇不多…well…都要千幾yen架…之後我覺得我喺百貨公司食都係千幾yen的定食會開心啲…

終於入到名物美ら海水族館…不要問我是甚麼…我只能貼圖啦總之…

我想話…動物雖然我識條鐵…不過睇吓睇吓都幾有樂趣…反倒是…啲英文想點呀?好大件喎﹗不如請我同你執啦﹗

在海洋博公園周圍走走…藍天白雲(其實萬里無雲)令到呢…手提影都令到可以做wallpaper…

之後去的今帰仁城跡因為俾既自由行時間好少…只能快快兜個圈看看傳說全日本最早開的櫻花…確係有幾株既…和飲吓佢既名物蔗汁…買完一杯後叔叔又好熱情塞多杯熱野唔知乜野叫我飲…勁唔好意思…



行程終於去到最後一個甚麼菠蘿樂園(ナゴパイナップルパーク)…勁騎呢又無人介紹尤得我地就咁行…咁菠蘿既野我地識條鐵咩…真係入去兜個園架咋…好快就轉入去手信店…係,都係想我地買野啫…咁佢啲野食全部係菠蘿…都好有特色既…

然後,我買了盒菠蘿咖哩,未煮…唔知過期未(貼圖文的時候為4月6日…兩個月啦﹗囧)…

then,就飛車返那霸了,車程只係個多小時比我想飲中快得太多了…因為走高速公路所以地理上以為好遠但實際好快…都未瞓夠和睇完書就回到原點,散水了。

對於唔識駕車者如我,跟個呢啲團有人plan晒又有導遊姐姐問吓野其實幾好的…

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD