2016/02/03

可以維持到整個2016年嗎?


這兩個,都是新春時買的…究竟我可唔可以跟住呢個月曆的指示儲足366日,然後又每天都記低睇過乜野書(有時會寫埋睇咗乜劇/戲咁囉~)

呢個咁無聊既錢箱我已經完成1月的任務真係有入足31日既錢架﹗不過好多時懶或者無散紙咪儲埋兩三日一次過入張一百蚊落去…哈,好期待年尾開箱時我會得到幾多錢…呀,這個是在我最愛的Village Vanguard度掃的,據說這個是元祖版,仲有其他為不同儲錢目的而設的錢箱…如果要儲嚟買樓,怕且要一個月一個再唔知儲幾多年先得囉~

真係巧打耳呀~每日都有個數你跟住入就得,幾廿yen到二百幾yen都有,我求其乘個8就入港紙(那來有咁多yen呢),所以1月目標5900yen我係絕對超標的說。

問題是…年末可以比目標六萬yen多幾多呢…

而最上面右邊的那本書,估佢唔到係喺Muji Book買的說。um,有人說無印的福袋抵嘛,我明明一月二號去已經影都無,但係呢,有樂町店已經大,仲加埋books…簡直令人(aka我)瘋狂…掃了一堆書出來…呃,反而無印的product就無掃…香港都跟得好貼嘛…廢事托嚟托去啦…(我係反其道而行…型咗…哈哈哈)…呢個有時都無乜野好寫,真係好攰咪喺車度瞓覺無睇書囉…then…我當然不能如焗腸貢一個月睇到30本書咁強啦,連埋旅行書1月只看了10本咋…

well,繼續努力~~~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD