2016/02/07

初遊沖繩~(2)~首里城


遊城儲stamp是我的嗜好嘛﹗哈哈…來看這個城前雖然都做了點資料搜集,但來到才發現琉球王國文化跟本州任何一個時代都很不一樣﹗很中國風呀﹗(因為人家是為接受大唐冊封而起的嘛﹗這個網如是說,囧)

天朗氣清,喵星人好可愛~





進城之前會經過弁財天堂和日圓模範池塘(唔睇官網絕對唔會記得個名),啲小橋流水很中國風﹗而石級真的很大級…然後我見到好多日本女仔高跟鞋咁行…大囧﹗

沿路行上去未見其城先見很多城牆…不過範圍唔算好大又唔係好斜,我重申…天朗氣清好舒服~~~我從西邊入城,先會經過久慶門和歡會門…就無經過好出名的守禮門…

嘩﹗康熙同嘉慶…用佢地個年號嚟mark年份真係好中國風呀

天朗氣清到一個點。

偷聽到有個廣東話導遊喺度介紹龍鐘甚麼的…

終於入到正殿area(aka要俾錢)…但就維修中…無人家影相咁宏偉囉…

從這裡能攝影…啲直譯真係…好想幫佢改…

不是很肚餓,只係人貪得意想體會吓沖繩傳統糕點啫。個黃色的跟平時食的蛋黃蛋糕沒兩樣,然後杯茶…係香片﹗我鐘意喎﹗而且仲有個姐姐逐樣糕點介紹係乜,又介紹吓首里城歷史…幾好。

茶室旁的,終於有番啲日本風…

嘩﹗又嚟番中國風了…但話係正殿…硬覺得好細,係咪按比例縮細咗?

曾經被毀再建成的…

呢條樓梯無開放俾人上去…但斜成貢(比犬山城的更誇張…囧)…點行呀﹗

最後,成咗個好有本土特色的沖繩拉麵,就遊完成繼續去搵野睇…

以上。


沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD