2015/06/28

名古屋快閃~城之三~犬山城 (完)

我每天都去一個城在集郵~哈哈哈…




媽呀…你看這天天氣多好﹗琴日仲落雨落到涼涼地要加外套…今日係熱到癲咗…喺車站行去犬山城的過程已經出汗…

 而我不知道三光稻荷神社是甚麼…只是行過見有神社就入…而入面…係可以洗錢的﹗

話說前兩天行的城唔係重建就係邊皮…硬覺得唔夠盡興,揭書(終於肯揭了)說這個犬山城夠古色古香…入去一睇…嘩﹗真係喎﹗原汁原味到無冷氣和天然抽風…人都多多地關係都幾焗…XD…

重點是…佢有個別名叫白帝城…(想吟詩囉即刻)

天守閣風景就晒令令,360度圍住咁睇景色盡收眼底…不過…我著了襪…有啲「扇」…嚇到一邊扶住一邊行…巧京京行快咗一野「扇」腳就飛落海…(我有我的young…囧)…唔怪得…睇時代劇(呃…都係《軍師准兵衛》啦)通常啲人唔著足袋,喺木地板都行係食地啲…

 好斜呀…一度覺得如果我失足跌落去而整爛咗啲木點賠好…同埋點解啲人咁健步如飛…

終於平安著陸…再影番一兩張見證我呢個勇敢到不能的行為﹗上到頂的天守閣呀﹗

然後我決定去食雪糕定驚…呢個雪糕好得意係一盒野倒落部機度再喞番出嚟…唔係平時食開的雪糕機…

<--信長扇終於用得著…好熱…
回名古屋站食個飯就走了…

右圖…我唔係搭呢架車去機場…不過太爆了…家康公喎﹗只是今次無時間去了…

創了紀錄…去時7kg走時14.8kg…升咗一倍但都係超輕…


我想話左圖呢個領巾散熱功效一流…好過拎芭蕉扇啦…

最後,回港後等行李等咗成個鐘…因為都八點幾…返到屋企乜店都關門了所以喺機場爬了個意粉…嗚…

就係咁…快閃完。以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD