2015/06/03

讀書報告2015#3~学年ビリのギャルが1年で偏差値を40上げて慶應大学に現役合格した話

書名好長,簡單到好似中文咁叫「墊底辣妹」又好似無咗個風味…um…話說睇開《海女》時見到有村架純會演這部小說改篇的電影,咁又忍唔住掃咗本書嚟睇,最衰的係…轉個頭出文庫版…

故事很簡單就是一個金毛妹妹喺學校讀書好差,某日去補習社度說要考上去…仲要考大學,但那時候已經係高二,即係得番一年半嚟做呢件mission impossible的事。一開始數學又唔識歷又史唔得英文又唔好又盛咁,在老師喪開turbo和金毛妹的決心…又真係俾佢考到…奇呢…但又咁講,同香港考公開試一樣,只要努力鋤書,然後對準目標大學某些收分唔高的相對冷門科目,要入又唔係話唔得既。

一路睇,一路諗起n年前的《東大特訓班/龍櫻》,一眨眼就十年啦﹗巧京京…但只要考試制度不死,呢啲垃圾殺上名牌大學的故事總有市場的吧。跟住…我又唔覺意無啦啦喺度睇《龍櫻》…(明明老師推介的是山p新既《獻給阿爾儂吉的花束》…這部我都睇咗六集…另文再講…XDDDD)



嘩﹗說得太入肉太中點了﹗現下年青人都說要買樓要向上要乜要物的,係,大環境是少數人玩晒令大部份人不容易達成心願,不過怨左怨右之前有無先想想自己付出幾多心力先…

any肥,睇番十年前金毛山p…真係巧京京…染番黑頭後好看得多呢…跟住仲有小池澈平…佢喺《海女》度沒多變的吧…新桓結衣妹妹還好,長澤之前睇《Summer Nude》好殘(又係山P)…SAEKO(?)好似係奉子成婚無拍戲的了…吧?

any肥,上面本書的金毛妹偏差值係40,原來龍山高中仲衰…得36…巧京京。

又因為最近開始新的學習大計,雖然下定決心但還是有點茫然和不安,search吓search吓見到呢本書,作者本身係富士電視台的主播,因工作需要成日要接觸法律事務之後直頭去埋讀書,最後一年仲辭埋工去考試,考了兩次成功當上律師…偶像呀﹗

本書好輕描淡寫的,但過程諗起都覺好痛苦…每天在圖書館溫十幾個鐘以上的書…呀﹗果然成功需苦幹(好了…不食字…)﹗

俾多啲正能量自己…加油﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD