2015/06/24

[港劇]《風雲天地》…um

嘩,《賭場/酒店風雲》和《天地男兒/豪情》的混合體?定係《歲月風雲》的朋友?(唔睇番舊文都唔記得有套咁既劇)…個名同舊時常用劇名勁似,跟住劇情又熟口熟面(第一集的例行公事是有件好勁既危機顯出主角的霸氣架嘛﹗)…

不過我最大疑問都係點解1987年(劇中說是廿年前)…李詩韻和黎視帝個郁咁六十年代既?大佬夜晚播的《他來自江湖》係1989年的產物,劇中人都唔係呢啲郁架喎﹗﹗﹗﹗



然後我另一個疑問…蕭公子(佢喺劇中角色有號叫「京城七少」…可唔可以再娘啲呀﹗)個角色話佢老豆(即係黎視帝)過身時先得三歲…跟住佢阿爸係廿年前死…佢個角色咪即係23歲?我巧京京喎﹗(我認真睇過個網站介紹真係廿年前喎﹗而劇中三兄弟都係豆丁…吓…佢地咪全部都係廿幾三十歲?我巧京京喎﹗)

仲有點解廿年前會變咗李詩韻???但廿年前的姚大明同而家的姚大明都係孫興喎﹗典解既?

仲仲有孟瑤(姚大明個女)成日色誘蕭公子,啲行為唔知仲以為cut番之前拍王晶啲戲既演出,然後蕭公子一副《精裝追女仔》的浮誇受落樣…好難受…

另外的女角如莫小棋、唐嫣等都聽過個名但無乜睇過…暫時唔算太難受…(因為屋企呢水有飯食…我唔覺意咁睇足兩集﹗﹗﹗﹗哈哈哈)

同埋呢(我應該開番point form)…做咩阿姐而家做番花旦?前陣子先有套劇上(但唔記得名﹗XDDDDD),而家又嚟一套﹗星期日仲有個唱歌show…囧﹗

強烈覺得轉去電影台睇電影好過,或者可唔可以同《武則天》調時間?雖然我受唔住武媚娘塊面勁白,然後李治廷成日噢咀…同埋啲劇情同我認識的武則天差好遠(武則天有咁愛Simon Lee咩﹗)…但就咁當一套普通劇咁睇…有趣過呢套《風雲天地》囉…

我都唔講啲極不流暢又京又港的用字啦…囧

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD