2015/06/26

名古屋快閃~城之一~名古屋城

<--告訴你,這是我的生日蛋糕。

是咁的,生日請假去玩是常識啦,貢本身剩係請了一天,之後有朋友說不如去泡菜國行個圈,心諗都好喎…就請多一天前後四天,四日乜都夠啦…反正我已經唔愛泡菜國了(但愛佢既野食…XD)…點知六月頭時因為有中東與綜問題,好在這次諗住儲里數而喺俾多啲坐國X,then因為我訂的機票是特價飛所以唔可以改地點只可以cancel或改時間,咁都唔想去了…就cancel啦。難得有個假期又唔想浪費,就search吓邊度去…貢…發現…去名古屋的機票錢剛好係退回來的那舊錢可以cover,反正又沒去過,就出發了…

因為是中午出發成六點幾先到日本,幾本上第一天是沒咗,出發前去pcc吃件蛋糕飲個咖啡時店員姐姐說生日可以換舊cake…又幾好喎﹗仲有人同我講生日快樂添…XD

雲外看…新生趣…(好了,無人記得這首歌)…Any肥,到埗。因為我成六月頭先決定轉地點,所以是幾乎沒怎樣做過資料搜集就出發…去到機場時發現我無研究過點搭車出城…好在…就係得一條路線唔使諗…

這一回試了喺樂天book在名古屋站附近的一家business hotel,睇地圖就喺JR出口對面,又由於我唔做功課,於是行錯咗名鐵那方的出口…然後喺個站度走了十回,搵到個位有wifi終於行了成個鐘先到酒店…好灰…囧。跟住發現附近無七仔…食唔到哈根大師…囧﹗

第二天先來一個市內觀光,剩下的三天旅程三天都在行城…勁呢﹗第一個先去名古屋城…

由於部份城蹟在二戰時被毀了,內部很多都是戰後再建又加埋改裝吓咁…新得有點太奇妙…仲新過二條城﹗真係好大違和感…

新到發光…囧﹗而這次又撞正雨天…唉…

傳說中的吉祥物…成個城由於是再建的,與是好好服務,有良好既通風、有電梯仲有光猛到無輪的照明…但真係好違和…城唔係應該殘殘舊舊的嘛…

 舊石真係會郁來郁去的…卒之,係似行博物館多過行城…

<--飲了會變千金大小姐的嘛?
我又去了J+店買相﹗XDDDD…然後見到有傳說中的名店前田珈琲就去試吓…結果是…有點雷…

<--回到名古屋站時見到這個…想起《龍櫻》…我重要重溫緊嘛…

不去白不去,去過九州的鐵道記念館不如又去吓愛知的リニア・鉄道館,作為一個鐵子的話會好開心,由好遠古的到好新系列的列車都有show出嚟仲可以行入去影吓相咁添…行到唔知時光飛逝﹗

<--又回到名古屋站,先來吃個甜品…再血拼一番。

住在名古屋站無乜好,買野夠集中,剩係一家東急hands已經買到傻,書店、無印、Loft附近都有齊,不用周圍去了…其實榮那些我都無乜特別去…

<--名古屋傳說的名物是雞翼…但我又無食到。反倒是吃了這個鰻魚飯。堅係正喎﹗話說喺名鐵百貨度行到腳軟想搵野食的時候見到這家店…門口勁多人排緊隊就買外賣啦…店家的服務都勁好,有茶飲又有位座…正﹗

呢個飯雖然係外賣,都似足堂食咁有四個食飯的調味料提供,好認真…不過我就咁食就算了…已經好味cry了﹗



 看電視在講金澤的食物…呀…我之後一天會去喎﹗

<--夜媽媽睇啲野會好想食野架﹗
時間無多,把握時間,已經掃咗好多野回家…哈哈。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD