2015/06/27

名古屋快閃~城之二~金澤城

大家都說要去兼六園嘛,但因為天氣陰晴不定,一直心大心細,行過JR個客戶中心時見到有特價飛…就鐵道迷上身…遊吓(好貴的)車河吧﹗



出咗站去搭巴士,功課沒做好所以落錯車(嗚)…過了一個站行返轉頭就成身濕晒…(看相片唔覺落雨吧﹗)…不過沒影響遊人興致,好多人冒雨出動…

行了一大輪,我相信我到了兼六園邊皮…但入口喺邊呢…覺得無癮想掉頭走等巴士又因巴士久久沒來…對面又係咁有車…行過對面啦…咦,有條小小的商店街…而我覺得行上去應該會過到對面上到金澤城…就行上去睇吓

再兜了一大輪,又覺得我到了金澤城邊皮…但啲雨密到我覺得我頭髮都滴緊水…

我相信我係入咗城池範圍的…

 濕到媽媽都唔認得我啦…

<--留個影作留念啦…下回,應該趁冬天來睇兼六園風景應該會更好…
試一試列車上吃便當…爽皮到不能…

<--看唔到真的城,就睇書啦…揭到姬路城…人家真係好白架…哈哈
我又去試日本的無印Cafe…不過這一次的食物就麻麻地…反倒是隔離(我一度以為係無印開的廚藝學校)…一search之下發現原來香港都有的說…

<--旅程期間極速睇完…結論是…無乜印象留低…
<--J+真係無處不在…XD

轉個頭,四日三夜就到了第三日(快閃就是這樣啦…)

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD