2015/05/30

泡星的演唱會的十萬個為甚麼?

是咁的,前陣子Big Bang演唱會開售,有友人問我去唔去睇…然後直覺輸出大腦的反應是:唔係fa…(下刪十萬字),好了,我不喜歡了。any肥,過去幾年看過好幾次的泡星演唱會,我是有一點疑問和悶點既…

  • 雖然說看過好幾次,不過其實都係來來去去那兩三隊,看得多又唔係多少又唔係少,但都係喺機場亞博…可唔可以再近啲呀﹗
  • 喺紅館附近都叫可以去紅磡或尖東搵野食,喺亞博入面是無啖好食啦﹗
  • 走既時候試過幾次為快搭機場快線唔搭巴士…喂…典解架車係平時行走港九新界既列車嚟架﹗俾既票價係貴一大截既快線價喎﹗(好啦…我明人家係要疏導人潮…但真係覺得好唔抵架嘛…咦…呢個唔關泡星事…XDDDD)
  • 票價巧貴啊﹗我明,人家山長水遠來,跟住將泡菜國的一套搬嚟過來,成本梗係轉嫁消費者…但真係巧貴…千幾蚊喎﹗我要做幾日先賺到架(muv已經低無可低…哈哈哈)
  • any肥,對粉(時候既我)唔係問題嚟既呢啲…就如睇安室,$1480票價算係乜丫…貴一貴我都肯俾呀﹗
  • well,好啦,第一唔明…做乜要成日問are you ready Hong Kong?我嚟得坐喺度就梗係ready啦,唱歌啦好嘛?唔好玩小學常識問答大賽啦﹗
  • 第二唔明,做乜要懶high企晒起身呢?坐喺度既話因為前後左右都企晒起身會睇唔到逼住企埋起身…但你明嘛,個袋又唔知放喺地好定拎住好,放喺櫈又驚人偷野,放喺地又污漕,一陣有人行出行入去死手間踩咗落去就…我要顧左顧右係好辛苦架﹗
  • 又不能說扮high既,咁企喺度無野做就係手舞足蹈,但fing足全場係好攰架﹗然後兩手fing fing又on居居咁…點解我不能靜靜的欣賞台上既勁歌熱舞呢…跳埋一份我又唔係去party…我跳得咁好我去埋做歌手啦…
  • 但又不能不佩服粉絲攪橫幅、邊首歌做啲乜時既心機…但…玩得太耐(重點是通常我follow不能…XDDDDD)…呃…我嚟係睇表演架…
  • 播片﹗播片﹗次次都會有好長的片…以為歌手會出場時尖叫聲會震耳欲聾﹗
我估企我左右隔離的人會好不滿我毫不投入然後不停玩手提上FB吧…所以…我都係喺屋企煲吓MV好了…(又說,開了學也不好去咁多街啦…XD)


特區風情演唱會的疑問列表

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD