2015/05/03

V團《Timesless》

作為一個長期K團飯,見到V團的單曲除了有DVD(PV)送,仲會有特別影片,又會有360度甚麼event攪作,返轉頭會覺得K團啲碟出得有點例行公事啦…

當然,我是孤寒的,CD+DVD或CD+booklet都貴一截而喺hidden track/bonus track不甚搶耳情況下我只係會買至平的CD版嚟儲…那…當然是我飯得不夠深…也因為…我放完隻碟入itunes rip完做mp3就好少機會拎番隻碟出嚟架啦﹗貢當然選一個我覺得最值得儲既版啦…印象中…K團通常都係附booklet或有PV的DVD,至皇恩浩蕩就係有埋making貢,演唱會DVD會有埋interview貢囉…

V團套路都差不多,DVD和書仔之餘仲有個好殺的特別影片,這回我買了(怎麼明明話5月8日才出街但今日已經可以喺信和入手?)的唔知乜野版(個架好似得初回A和B咋﹗其實我想買4首歌個版…)係有健康CHECKING(正名是:デビュー20周年イヤー突入!心と身体のストレスチェックスペシャル)…好慘怎麼會是井之原爸爸最唔健康…哈哈哈﹗至於唔買A版的原因…就是…影封套應該無健康CHECKING咁好笑啦…

睇微博大大道《SPOT LIGHT》個MV招募了若干粉絲去參加拍攝…好幸福呀﹗~~~~~

我記得睇過之前有演唱會或錄完碟後去食野和唱K的,跟住有個好好笑和好記得上隻單曲的《思い出は自分たちできっちり整理しましょう》,話係AVEX搬大樓於是搵番好多N年前出碟既紀念品叫佢地估番係幾時的…然而佢地好多都係唔記得咗…笑到嘔…

唔知係咪而家佢地個綜藝節目太沒趣(我個人覺得)…要將吐嘈本能喺特別影片度發洩出嚟呢…呵…

呃…又唔係話K團無heart既…只係…唉…算啦…我去聽新歌算了…XD

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD