2013/08/01

東京HEA遊(6)~第五天

最後一天在喪搭車,又搭巴士又搭東武線又搭Monorail,再飛京急線回酒店拎行理然後又去Skyliner去成田(係﹗我去勻兩個機場…)爆呢﹗

晴空塔-->上野-->羽田機場江戶小路-->成田機場


諗住一場嚟到,又晚晚望住佢於是就貪得意去吓晴空塔(還是叫天空樹開心啲)啦,其實我對啲塔一點也不感冒,旅遊塔(馬交的…)我都係去過一次咁大把,香港的…是沒有去過﹗哈哈哈。其實都幾貴…入一入去都2000 yen,網上訂再要比多500 yen,好再我孤寒,去到現場先買飛…

又說本來我以為酒店附近的東武線會去到SKYTREE,典知原來係淺草線…囧﹗行番上嚟唔知點的時候…見到街上有去Sky Tree的巴士喎﹗而成程得我一個(臨尾先有母子一對上車)…感覺尤如包車…而重點係…作為一個巴士迷,終於搭到巴士了﹗

上到去…呃…就係好高囉﹗然後兜住一個圈行佢會不停有唔同board介紹呢度望落去係東京邊度…啊…

然後有個位有夜晚隅田川花火大會的模擬映像,啊…(我真的很不感冒…) 

行落一層就係買野…同買野。跟住看點是…um,glass bottom…就係望住腳底的地方…有幾…高﹗囧﹗其實我畏畏地高架﹗ (05/05/15後按:比起東京鐵塔的…呢個驚好多呀﹗)

那部上350km的lift好快﹗快到又wiwiI聲痛了隻耳仔…走的時候搵唔到回頭既巴士,於是搭了一轉東武線…

(我是很隨意的…)呃,搭著搭著唔知去邊好,記起上次最後一天去上野行公園,隔離有個阿美橫丁好似多野睇架喎,就去一轉啦,以為十點幾十一點應該有店開了門啦…呃…都係無乜的…囧﹗(但奇異地見到某人的看板…哈哈哈﹗)

 (我真的很隨意的…)就喺唔知去邊好的時候,諗起不如去一轉六本木Hills,話係劃時代建設嘛,貢就去啦。跟住搭車去到濱松町個站要轉車時見到Monorail…咦,不如又搭一吓…反正沿途境色都好優美呀﹗跟住…遠遠見到彩虹橋和富士電視台啊﹗

本來諗住搭一兩個站就掉頭,一上車就搵吓邊個站有特別野睇…但…唔多發現…卒之無無聊記起有人話過羽田機場有個江戶小路,幾有特色咁反正我次次嚟東京都係飛成田未去過羽田嘛,貢就去一吓啦…

羽田跟淺草搭京急的話唔係好遠,看來下次去可以諗諗…(咦…我又死癡住淺草唔肯去第二度酒店了?哈哈哈)

我見到有好多人買東京名物香蕉蛋糕…呃…不過我朝早喺天空樹和上野都掃了一堆野,巧重呀﹗而這條我見有好多博客都讚的江戶小路…呃…比我想像中少好多野睇喎﹗囧﹗算啦,搵野食…

已經唔記得呢個定食係乜名堂,只係記得佢應該係蔥吞拿魚來的,我大膽地叫店家幫我走蔥…哈哈哈﹗而因為太攰太眼瞓…我竟然魚生飯配咖啡了…

食了個快飯就回酒店拎行李和去番我應該去的機場了…

<--風光幾明媚﹗
有無咁cutie呀﹗

由於今次轉機兩程都無得online預先check-in,於是晨咁早就仆入去機場啦,then就大把時間百無聊賴,就咁望第二航廈無第一航廈咁大(看上去)應該無咁多野買…錯﹗錯﹗錯﹗我竟然又掃了幾本書和耳筒…囧﹗行李已寄,要手拎添喎…大囧
如果我無記錯呢個三叔的叉電站應該係上海個機場?﹗好開心喎可以叉電﹗any肥,從東京到上海時係夜晚七點零,都成35度,熱囉咪﹗但個機場無冷氣,無風扇…完全不通風呀﹗好在我朝早喺Sky Tree度拎咗把扇,可以怒撥嚟降溫咋﹗

據說因為地面熱,飛機要balance番內外的溫度所以在機內噴水氣,但件事…噴到咁…好似去咗仙境咁…好奇妙…哈哈哈。

好啦,相已貼完,呃文完畢,咇﹗

2 則留言:

  1. 真的很隨意,一個人才可以有的隨意旅行,竟然一天到了兩個機場。你下次應該利用羽田機場,到淺草比成田機場省時間,還有下次可考慮住位於淺草橋的酒店,都營淺草橋站有電梯呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:五月

      其實連埋上海和香港的機場我是一天去了四個機場呢﹗XDDDDDDD
      呢兩次本來都有旅伴的但最後夾唔到期就變成一個人去,先可以咁隨意鐘意去邊就去邊,都係一個樂趣嚟既…
      淺草橋的可以諗諗喎,夏天都叫行裝簡單啲,冬天怕凍要拎多幾件衫加埋買的東東就好重了個行李…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD