2013/07/03

讀書報告 #11《ガリレオ~真夏の方程式》+電影版

我卒之趕唔切在入場前睇完本小說,仲有23版呀﹗睇得幾快﹗哈哈哈﹗

UM,這是書+電影版的結合後感…

先講本書吧,話說我睇了成半年都未睇得完半本《華麗一族》,呢本《真夏方程式》三日就睇了大半,果然是有差(或是我覺得山崎豐子啲書太長有壓力呢?)…ANY肥,ガリレオ系列小說我只買了上一部電影版《容疑犯X現身》(不好,我開始又寫日文又寫中文了),可能推理有度好就係我好奇想快啲知邊個係兇手,所以有動力去揭,反而《華麗》…借錢都借了幾十頁,銀平的婚事又講了幾十頁,想點呀…

記得當年我睇赤川次郎又係睇得好快的,或者真係題材和我喜好的問題吧。

好,因為唔想被電影版穿橋,返轉頭睇番本書就唔過癮的了,於是在飛機上死睇爛睇,跟住個人又攰我不停睇吓瞓吓…哈哈。成日返轉頭揭書時不明所

以要揭回上兩頁搵番做乜事,因快得慢了…

好好,講番個故事,相比零記憶的《容疑犯》,這部《真夏方程式》我是幾鐘意的,由本來恭平跟湯川在火車相遇,去到川畑家,甚麼海底資源開發大會,死者塚原跟當年仙波事件,層層推進,件案其實唔複雜,係查案的過程好多細節,一時係三十年前一時係十幾年前,要落啲力記住邊個打邊個,淨係刑警都有玻璃之蒲本部西口和佢老細,塚原同佢部下多々良管理官,加埋本來的草薙和內海,啲人多到呢,跟住仲有佢地各自的家爺仔LA…囧﹗

不過以故事而言呢啲案中案又唔算好有新意,本書前五份三都係內海跟草薙在抽絲剝繭,將塚原/仙波/三宅的關係抽出來,又帶出佢地三人跟川畑家的關係,一開始那個甚麼開發計劃反而變得次要了,純粹是帶出湯川點解會到案發現場…呀﹗係啦,特別一點就係…卒之唔係內海主動搵湯川或帶佢去現場,係湯川本身就捲入去了…噢。

就說大部份時間都在抽人事關係,於是去到中後段先開始有眉目,內海和草薙二人走勻成個東京去搵當事人或證人,好勁。最爆既係,佢二人唔係呢件案的搜查本部組員,係喺多々良管理官拜托之下私下搜查的,咁個搜查本部喺度做緊乜呢?呀,我忘記了永遠主角都係查案的那個,其他人都係廢架﹗哈哈哈﹗

********************************************************

電影版呢,見到吉高由里子出現,噢﹗都係無柴咲幸喎﹗忽然覺得有點寂寞了,雖然我個人比較喜歡吉高,但覺得…就好似福山大叔自己訪問度講,內海跟湯川的合作好似比跟岸谷好…

電影版CUT走了很多搜查組的人,地元的警察都消失了(只有不停在做CO1的實驗了?),草薙拍住岸谷替湯川搵呢樣搵那樣,草薙比電視劇版多了出場時間,不過最辛苦都係岸谷啦,著住SUIT大熱天時走來走去的,夏天節能啲男士都除低見西裝,佢仲要FULL SUIT…熱死人咩﹗不過佢個眼妝都仲未甩,好耐熱,可唔可以介紹係邊隻牌子PRODUCT呢?(完全誤焦點…XD)

就說電影版CUT走了很多人和精簡了很多支節,本來川畑母女跟仙波的關係,三宅伸子的案件本書去到中後段先講的,電影版一嚟就爆晒了,少了很多神秘感啊,個案中案都易明了很多,係咪有啲可惜呢,呢個TWIST位睇書時WOW到我架…

演恭平的小朋友雖然唔算可愛,不過有夠天真,佢係咁問湯川野,湯川由唔望佢講野到整火箭俾佢睇海底,食火鍋唔俾佢燒紙,最後車站道別,個DIDI都交足戲,而湯川的人情味呢部戲都算滿瀉了,不過都流暢唔突兀既。湯川跟恭平的互動,特別係一開場時係好多人的笑場…去到結尾仲有個感動添。話實恭平真係好慘,雖然大人盡力想保護佢(連湯川都主動出手了﹗),但佢都係REALIZE到自己係落手殺人那個,好慘呀﹗佢大個點算呀﹗既然伯父都知成實(杏)帶住個秘密生活好慘,點解佢又忍心要多一個細路體驗呢種感受呢…

之前睇《白金數據》見到杏小姐,呢部又有佢份…嘩﹗佢黑黑實實到呢(真夠地元FEEL)…呃,佢個樣唔算難認不過唔係養眼一批,加埋個黑黑實實郁真係…演佢媽媽的風吹純姨姨令得多喎﹗(又誤焦點了)…兩母女同仙波叔叔一段,讓我諗起《白夜行》山田孝之替遙妹代罪,但遙妹只能孤獨地活下去,雖然爸媽頂罪,但成實獨自人一活下去都好慘啫…

雖然我覺得比起本書電影版將很多情節都劃公仔劃出腸,不過都不減佢既可觀性,起碼比電視版的無聊推理高明得多,好喜歡湯川向恭平解釋點解火鍋將紙有湯喺入面就唔會燒著,跟住恭平拎墊杯紙去燒,湯川阻住佢,而伯父AWARE到湯川知道邊個係兇手,而湯川又擔心恭平知道自己被利用去殺人一場了,簡單幾個眼神講咗好多野,好巧妙,比起那個頹爆的心口針或打棒球推理有紋有路得多囉…

真不枉我放假最後一天跑去看了…噢耶﹗

4 則留言:

  1. 我覺得阿吉高個妝比電視劇起來超濃,好想問佢做咩事!!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:仁

      我都想知呀﹗做乜大熱天時都咁勁化得,同埋佢係刑警喎…化咁勁唔太妥啫…

      刪除
  2. 呢本係好睇架,我又係幾日就睇完小說。不過小說入面恭平好似冇咁明顯地發現自己殺咗人,好慘呢。
    吉高喺戲入面個眼妝好濃,有好明顯的眼線!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:李小球

      係喎,比起零印象的《容疑犯X現身》,呢本書我真係一口氣追落去,明明喺飛機度勁眼瞓,瞓一陣又起身睇過,唔想俾電影穿了橋盡量趕喺睇電影版之前睇鬼晒佢﹗
      我覺得恭平一段係電影版比小說更好的地方,不過湯川變到咁有人性又好似無咁有趣了…
      吉高係成隻眼啲妝都好勁…唔知仲以為佢去完BALL嚟﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD