2013/04/30

[日劇]突然懷舊之《ぼくらの勇気 未満都市》

我成功逼到某扑友看這部了﹗哈,無聊的我忍不住開番呢套劇嚟望吓,就說,成套劇都係黑媽媽,啲人又污漕,不知何解連啲毛孔都特別大…巧京京…XD



我印象中一直只記得有松本潤,原來仲有佢個隊友相葉雅紀,真係完全唔記得喎﹗而另一位小原裕貴直頭「而我不知道」。睇番維基原來佢2000年退社,難怪了,我是2001年先無啦啦中KK招的嘛…

哈哈哈哈﹗好小朋友呀﹗所以不要怪我接受唔到松本大人chok住演道明寺呀﹗

仲有寶生舞姐姐﹗好耐無見過佢了﹗睇維基先知原來佢2010年時引退了。噢…

我記得個故仔大概係有隻奇怪病毒令到20歲或以上的大人死掉,於是成個城市被封鎖,剩番啲19歲以下的年輕人…所以叫「未滿都市」啦,咁佢地既situation巧橙,邊對抗政府的「大人」,又要為了生存互相對峙咁。而KK二人,就係各自去搵朋友和親人的說。

如果我無記錯,寶生舞姐姐係第一個到達20歲的人…也就是…她會死的…仲幾悲情的說…



矢田亞希子姐姐,我好像從《Voice》後都無睇過佢了…但維基說佢一路都有作品喎。any肥,高中生郁呀﹗真係時日如飛…
N年前的cd機和手提,死未﹗

(剛當年的毛孔真係好差﹗而王子就一路留長髮,長到可以挑戰美作吳健豪﹗巧京京的﹗講開又講,呢啲中間分界長髮郁真係唔係個個carry到,而且要set一set…當年王子柔順的長髮郁仲要係直髮,令女到呢…。最撞鬼既係今時今日某人都留緊喎﹗以前呢啲三上頭覺得好型,但而家點睇都覺得似…洪朝豐﹗嘩哈哈哈哈﹗拜托,千萬唔好就咁一pat亂草咁﹗係咁二set一set囉要…)

OT到不能添﹗Btw…右邊個場景…就係後來《沒有天使的街角》那個了﹗(<<<但…這兩部劇都唔係好多人識的吧﹗會有人有開心大發現的共鳴呢?)

呀點解我會想cap這兩幕?我都唔記得了…純粹係睇吓啲樣笑吓啫…因為這部是KK二人最後共演的了。但據維基說,原來《巨星夫婿2003第6集有客串過﹗點解我完全唔知既﹗

《ぼくらの勇気 未満都市》@維基
熱煲系列3~堂本剛
熱煲系列2~光一王子

2 則留言:

  1. 嘩~~~~~相葉雅紀喎!
    放心啦冰子大人,我會好小心咁睇然後好小心保管直至還俾你XD!
    (OT:咁點解大野智會咁耐之後先拍佢第一套劇既呢……)

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:火女

      真係好爆喎﹗我完全唔記得有相葉雅紀﹗我的記憶裡只有松潤呀﹗~~~~~
      呵呵,咁你要記得快啲欣賞啦…呢啲信和金毛哥哥年代的遺物買少見少架啦﹗
      咦…大野智第一套係…《魔王》?我欣賞了﹗哈哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD