2013/03/09

讀書報告 #4~旅行相關

雖然因為無乜準備而成為迷子,不過我這個人是很死性不改的,繼續是有準備和無準備之間。哈哈。嚟緊的日子,我的reference就係佢啦…

血拼熱點應該都會skip,心目中有好幾個地方會去大概都定下了,不過我驚我唔識搭車呀﹗(我是路癡和地車盲)…也許…起身時睇心情想去邊就去邊了?

我有說過我好鐘意行Village Vanguard嘛?某次行過佢個書櫃見到呢本《東京下町案內》,一揭…淺草﹗(《虎與龍》呀﹗)再揭…巢鴨﹗(《拜啟》呀﹗)再再揭…神樂坂(都係《拜啟》﹗)…有散步路線圖(行成四個鐘都叫散步?﹗),很詭異呢本書係完全無提過新宿涉谷池袋(我係咪應該去朝聖吓《池袋西口公園》呢?),又有啲向島、柴由、入谷我都唔知係乜的地方,怪得嚟我buy喎,死啦…我又追星了…咁我應該去埋秋葉原…XD(《秋葉原@Deep》…斗真同學呀﹗)



左邊那本06年時買的原來(咁耐了?),看後一路都很想去看吓,雖然我個人很唔鐘意睇二手書的(XD)。右邊那來是上年見到新出的說,BTW。


就因為淺草和神保町幾粒字睇了右邊那本,跟住又發現原來仲有第一集講吉祥寺、西荻窪和下北澤,都是雜貨、書、咖啡店和食,悠閒到不能~

咁當然啲typical既旅行書都有睇既,我咁路盲又是鐵路白癡(試過一次想喺MK搭地車去商大站居然搭了反方向牛麻地的車…真係港人失格…囧),功課是做了一點,但係我又好懷念在弘大亂咁行的探險感覺,於是我是完全無mark邊家店想去邊家店想食,諗住一路行一路睇,行到邊食到邊,繼續探險~~~

剛剛看完這本《東京開學》,之前睇過本泡版留學記呢本就係東京版的,出外留學應該不會了,但看人家的點點滴滴幻想吓都係開心既~






*************************************************************
我很熱愛亞太區的啊(但我不熱愛亞太區的Prof. King喎﹗)睇完新井一二三,翻轉頭睇番舒國治~

某日發現誠品原來有個corner叫旅行文學…死啦…我有啲中毒好鬼鐘意喺那個角度鑽來鑽去唔肯走…

4 則留言:

  1. 啊... 個堆舒國治我都有 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. re:lu

      燃起了我對台灣的熱情﹗~~~~~

      刪除
  2. 回覆唔到嘅... 囧

    水城臺北好有趣... 其實對我地唔熟台北變化嘅人黎講會有d悶,但睇落去會發現:哇,台北以前係咁嘅!同而家所見到嘅有咁大反差,就有種睇仁醫片頭個種嘅感動浮出黎啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. re:lu

      我係n年前睇了《台北小吃札記》後記住呢個作者的名,跟住行誠品時見到佢啲書(平時無乜機會見到)揭了幾揭幾鐘意啲內容就買吓一本買吓一本咁
      《水城》台北變遷呢樣野,就如我睇新井一二三的《我這一代東京人》咁,好難想像東京灣n年前係個灣岸嚟既,又無高樓又無大廈,一副未進化的樣子,讀起上嚟覺得好新奇…um…等我清埋最後一本新井就開舒國治嚟睇…
      (blogger啲留言系統偶然會癡癡地…)

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD