2013/02/19

新春鮪屋大吃喝

噢耶﹗乾杯~~~~~

話說這店是飯友大推的…今回有機會去一試了~


手震了,先來的是沙律(平時定食的放大版﹗哈哈哈)和炸白飯魚的東東…比平時阿娘用嚟炒蛋的白飯魚細很多…望到好多隻眼,好詭異…XD

 (不依次序了)汁燒秋刀魚(定左口魚?)和銀鱈魚西京燒,左邊那個汁好好吃,送魚食不在話下,伴菜豆腐和冬菇索了啲汁真係不得了…(很中菜的感覺?﹗)…仲有兩邊面珠鄧很滑(我有說我專夾面珠來吃的嗎?哈哈哈)

鮑魚和象拔蚌刺身,都很鮮味…。象拔蚌切出嚟的頭還是唔知邊度仲另外熱煮了…

 好大隻的珍寶元貝﹗右邊是…劍魚腩定油甘魚?入口即溶很讚…

迷你版的海膽蔥吞拿魚飯,平時因為有蔥我係SKIP的,不過大圍吃我又跟隊囉…好大PAT而且鮮甜的海膽啊﹗吞拿魚肥味到不能,在我夾晒啲蔥出嚟,很好…不大吃得出蔥味了…哈哈哈﹗(其實我係咪應該叫走蔥?)另外我已忘了是甚麼魚的魚湯,膠質飲完後會GEL住咀角…證明足料﹗

 熱食幾個…

甜蝦刺身和搣出嚟的蝦頭再炸的兩吃…

 海膽怪(小的…哈)吃這個軍艦是十個滿足…兩碟擺埋一齊係咪好壯觀呢﹗

這個好像是牛甚麼的刺身?﹗然後右邊是椰汁糕的東東…很港式甜品FEEL的說…

飯友帶來的年輪蛋糕(除了這個仲有手製曲奇、KINDER出奇蛋…﹗﹗﹗﹗﹗)

<--這是名副其實的又食又拎﹗大感謝呀﹗

因為飯友跟店家相熟,於是這一餐是十分抵的400有找…

OPENRICE個LUNCH 都好似幾抵…搵日放半日可以挑挑呢﹗噢耶﹗

(24/2/13後按:我好有行動力﹗果然去試了LUNCH SET了)

4 則留言:

  1. 嘩個OR那海膽很強大的說

    回覆刪除
    回覆
    1. re:blue

      我打算一陣放下午去挑一挑﹗

      刪除
  2. 是劍魚腩

    海膽軍艦是double足料的說

    回覆刪除
    回覆
    1. re:まこと

      就說我對記食物名是很差的…哈哈哈
      呢家店啲出手真係唔輕…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD