2012/03/15

閒話app常~玩玩畫畫Draw something

真係周街都見人拎住部史馬瘋喺度畫…好攪笑,行過忍唔住望吓人家幅畫估緊乜野字…哈﹗

<<<我最欣賞自己呢幅…XD

遊戲就是極簡單地俾3個字你選(有三種難度,越高就多啲coin,用coin可以買顏色或炸彈換貼士咁),畫幅畫出嚟俾對方估係乜字。講就好簡單,但落手畫都幾係野,啲公仔你明人唔明架嘛隨時,好攪笑地人家又唔係齋睇幅成品,係睇埋你畫的過程,中間擦擦改改都睇到,好好笑…


<<<<<哈﹗你估到我畫乜嗎?本來只畫了前面,忍唔住加埋後面啲無聊野…

小的多數係搭車或瞓前時玩,搭車時就成日畫到手震(於是寶麗來對方係睇唔到我畫了一幅即影即有相…哈),瞓前就神志唔清醒(之前仲睇了集讓我傷心流淚的劇)…跟住將答案的字母睇錯咗…害人家估唔到…之後收投訴…XDDDDDDDDDDDD

um,而我是懶的,通常都唔會點加顏色,又懶得加細節…好無誠意添…只是手機芒比起tablet點都係細,想畫多一點都唔夠位啫…

我想話成日都有啲字我唔識(跟住估唔到…流局…之後一查番字典再遇上就抄人幅畫照俾人估…XD)…又或者有啲都唔知點畫(如:Pinky…呃﹗)…就…出…字囉…XD

<<<玩到要食慚愧波板糖…不過係呢塊又唔拘…(呀…有次題"fans"畫了男人頭寫住jks,下面係我在心心眼…友人估到喎﹗卡卡卡…)

(不過呢輪掛住煲劇都玩得少咗…好似兩日無開過?)

((另,fb有友人玩到99關了﹗勁﹗))

16 則留言:

  1. 第一張似dishwashing XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 洗碗唔會yoyoyo喎﹗XD

      刪除
    2. 一路洗碗一路yo XD

      刪除
    3. 咁hiphop(其實yo係咪hiphop?我成日link埋嚟講…我唔識架﹗XD)地洗會唔會乾淨啲?XD

      刪除
  2. 好耐無上黎...原來你轉左地方

    http://www.youtube.com/watch?v=z7qCqIIOIPk&feature=related

    送首我剛剛聽完既歌俾你

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦﹗《放下》﹗《路邊攤》呢隻碟我最鐘意就係《放下》和《幸福號列車》啊﹗
      又真係好耐無聽過了~

      刪除
    2. 人大左...發生既野多左...對呢首歌既詞更有感覺

      刪除
    3. 《放下》寫個男仔義無反顧地等個女仔寫得好傳神,而且不會太over,副歌不停唱「等你心放下」很抽心(還好佢當年的唱腔不是很誇張,否則就破壞了歌詞的哀愁)

      講開又講,碟內《路邊攤》和《冬天》都很喜歡的說…

      刪除
  3. Dolphin, so easy果張先正點

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,等我搵番那張圖先…XD

      刪除
  4. Hi, 我同妳一樣, 都喺搭車瞓前先玩。
    喂, 嗰張食波板糖影得佢靚仔又可愛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 但呢水掛住煲劇,都有兩三日無開過出嚟DRAW啦

      那張是…某人稱…白色情人節禮物喎﹗(我只諗起慚愧波板糖…哈哈)

      刪除
  5. 咦!o的字係咁repeat我都未見過有「DJ」喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 望住呢兩粒字諗了一大輪先諗到點畫…

      我中過好多次vomit和titanic囉…

      刪除
  6. 我一早玩過99關了 XD
    我已經無聊到moon, saturn嗰啲畫晒Sailar XXX, soccor畫戴志偉,potato畫Mr Potato,可見我真係好無聊 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我琴日見有題係荷馬老婆瑪芝…就SEARCH佢幅圖出嚟跟住畫…XD

      我最多廿幾三十關…已盡量查字典查到估到為止…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD