2005/10/13

時光 美麗動人

再見(真情流露版)李克勤
曲:周啟生 詞:克勤 編:周啟生


難以說出 這一剎的感受 段段舊日記憶 閃過後再從頭
八年悠長歲月 早跟你成為朋友 此刻捨不得你 已漸漸眼眶濕透
話再見 此際話再見不易 誰明白心裡滴著淚兒 我怎麼啟齒
誰願話再見 此際話再見不易 還期望跟你好好珍惜 這份情誼
仍會記起 當天我的驕傲 獨在路上跌倒 心裡頓覺迷途
你曾在我灰心 徬徨時給我勸告 令我今天感到 我現在那些鼓舞
(你曾在我灰心 徬徨時給我勸告) 令我今天感到 我現在那些鼓舞
Say goodbye Never say goodbye 誰明白心裡滴著淚兒 我怎麼啟齒
Never say goodbye Never say goodbye 還期望跟你好好珍惜 這份情誼

時光(郭富城最激演唱會純直擊版 Bonus Track)郭富城
曲:Richard Yuen 詞:小美 編:Richard Yuen


時光 為我此刻停留 留住是這一剎 極美麗夢時光
若要走不能留 即使再見請把我記心中
淚水心中滲 如何感激你的應允 高呼:「沒變更」
我控制不了情感 差點哭出了 但卻歡欣
時光 美麗動人 如何不捨都要分 如何不捨都要忍 再獨行
時光 最是弄人 難忘此刻的氣氛 
難忘此刻的最真心感興奮 有點不捨 
有你 我變得勇敢 同心 待那光景重臨 重聚 
又再給你奉上美麗時分 用我的心和情 來跟你高歌分享我聲音
淚水心中滲 如何感激你的應允 只因沒變更 我控制不了情感 差點哭出了 但卻歡欣
時光 美麗動人 如何不捨都要分 如何不捨都要忍 再獨行
時光 最是弄人 難忘此刻的氣氛 難忘此刻的最真心感興奮
時光 美麗動人 如何不捨都要分 如何不捨都要忍 再獨行
時光 最是弄人 如何相親都要分 如何傷感此刻都要笑著行 因我無憾
------------------------------------------------------------------------------------

呢兩個concert我都無睇過….不過淨聽首歌都好touching(被我repeat又repeat…係咁聽)……..(陪住我大嘅兒時偶像喎~)

如果我喺紅館睇實喊晒咁跟住唱…….

記憶中現場睇concert唔多…….今年算係異數…..到而家十月已經去過紅館兩次……

三月睇古巨基係開心嘅….感覺尤如有個朋友等咗一樣野十一年終於俾佢等到……最緊要我欣賞嘅舊歌都有唱到……嘻嘻

之後無無聊聊跟埋呀媽睇小鳳姐…….成個show最impress就係《風的季節》那幾分鐘

突然間有啲眼濕濕…….唱嘅歌手….dancer嘅舞衣………佢地嘅舞都係咁80年代….

成個moment好似睇緊梅姐新秀唱《風的季節》一樣……

p.s.1……….我細個一路都以為《風的季節》係梅艷芳嘅歌………..

p.s.2.....剛剛睇咗郭生嘅04《舞林寶典》........其實我迷咗郭生十幾年呢次先第一次睇佢嘅concert......原因........真係太欣賞《純真傳說》以前嘅中間分界頭.....以致接受唔到鏟 短....anyway...真係好好睇.......因為...成個concert中晒本人嘅死穴.....勁舞........再呢第二個死穴......舊歌如《到底有誰能夠告訴我》、《我是不是該安靜的走開》、《第四晚心情》、《對你愛不完》呢啲陳年歌都唱埋....死晒........ 縱然郭生嘅死穴...慢歌..真係悶悶地(廁所位....縱然我係睇碟)...anyway...正~....要快啲睇埋05年那個先~

p.s.3...如果有埋舊歌最愛《雨中感嘆號》就好啦......

p.s.4....唔知邊度有得睇番郭生係台灣未返香港前啲concert呢....《愛你》呀嗰啲呢....鳴鳴...

p.s.5...好多ps...死唔斷氣......

瘋癲熱愛郭城城實錄:
敗家實錄vol.4 郭富城(上)
親筆親名﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD