2005/10/05

留戀溫軟被窩

周日床上 盧巧音
曲: 梁翹柏 詞: 喬靖夫


留戀溫軟被窩 床單緊貼我軀殼 重訪昨夜記憶中那地方 陽光穿透了窗
但不想太快醒覺 抓緊快逝去消失風光
在那遠方星光變得更亮 沒過去將來你我永遠笑得快樂
合上眼晴繼續尋覓天堂 懷念昨晚被愛感覺
明知一切假裝 未敢睜眼去偷看 貪戀變淡了的短促妄想
合上眼睛身體變得軟弱 傍靠你身旁訴說我每個希望
讓這記憶永遠留在心房 懷念昨晚被愛感覺

一日 李克勤
曲:Jimmy Lee/Jeffrey Kawalek 詞:克勤 編:Jimmy Lee/Jeffrey Kawalek


看著檯上嘅鬧鐘 已過了七點半 懶著腰頭髮蓬鬆 再見我的美夢
浸在冰涼嘅浴缸 我說我只需三分鐘 有如躺在你懷中 柔柔涼風吹送
就是驚天動地中 都不起作用 完全墮入睡夢中 又過多一千秒鐘

過多一千秒鐘 過多一千秒鐘 過多一個鐘
美夢醒來再望鐘 發覺已到了九點正 那份焦憂與惶恐 陪同換衫番工
看著公司內嘅大鐘 已過了九點半 我上司又扣人工 破碎我的美夢
那疊檯上嘅report 看見了即刻心絞痛 你在監視我辦工 遙遙無聲操縱
像是身處地獄中 彷彿一個惡夢 勤勤力力為份工 又過多一千秒鐘

過多一千秒鐘 過多一千秒鐘 過多一個鐘
看著檯上嘅電鐘 發覺已過了三點半 惡夢只剩個零鐘 完成才可失蹤
看著街上小笨鐘 已過了七點半 雨雲黑雲掛長空 似要泛起惡夢
閃電打雷刮大風 無情情下雨真陰公 衫褲都濕盡到了門口 門匙又竟失蹤
又是傷心又是凍 想哭都無用 無無謂謂坐在路中 又等多一千秒鐘

等多一千秒鐘 等多一千秒鐘 等多一個鐘
看著街上小笨鐘 已過了九點半 鋼琴聲劃破夜空 替我送走惡夢
挺著胸陶醉樂中 我要去共你鬆一鬆 聽著音樂喝著酒 忘懷人生苦痛

跳舞唱歌 世界更輕鬆 一生都少啲病痛***


開始發現世界上瞓得最舒服嘅地方唔係自己舖床……
因為不停買書…而家半邊床做咗書架….其實我瞓得半邊…..
又由於張床由小學瞓到而家,實在有啲頂頂地腳….(蝦米式睡姿嘅後果就係第二日膝頭哥痛痛地…ohhhh)
最舒服….龍床(何況我嗰張係露宿床位)真係唔及巴士小巴咁好瞓……..
一上車….搵嗰窗口有利位置(可以挨)….又要近車門(唔好上上面啦….唔係瞓過頭落唔到車)….
切記猛太陽時要坐加邊….因為巴士右邊無車門…車身廣告啲貼係點點…..可以擋住陽光….else…viceversa啦….
小巴仲正….一呢就撲去後座單人位….唔使同人迫…一覺瞓醒…之後再上巴士瞓過…..
咁瞓都瞓到一個鐘架…..返屋企食野沖涼……差唔多時間睇《大奧》….如此就一day………..阿門

******************************************
延伸閱讀:
時和鐘…29/3/07

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD