2008/11/10

星期日=下廚日

尤如那些只有放假先有閒情揸車的人,我是放假才會落手煮飯,而煮的目的不為享受下廚樂,純為帶飯…

如果會做菜是男生擇偶條件之一,睇怕我呢世都唔使旨意嫁得出了…

其實我覺得煮餸很好玩,從構思菜式,包括要乜材料、點煮、買幾多、要乜架生,到真係去街市買(去街市買真係平過超市好多的﹗支持小商戶﹗),再切切洗洗調味,攪一大輪卒之可以落鑊,從無到有到真係有成品可以放入口,滿足感係好大的,as long as無食到自己肚痛。

不過這個工程大龐大,平時放工支力到想死,要買要煮仲要洗(食完唔使做呀﹗),放過我,我寧願早啲瞓。於是就只有周口會下廚,煮好一大盤食物,可以分兩三天帶飯的說;好難話美味,同埋款式來來去去都係那些…不過點都好過日日食飯盒囉。

若然我家有西式焗爐可能動力會大好多…(有雪櫃都可以整lemon cheese cake既…唔駛焗…囧…)

耗時是原因一,原因二是要洗﹗(食完真係唔使做呀﹗我回帶﹗),話說家父家母都要返工,於是本人小學時已要幫手做點家務(美其名是大個女…車…),那時本人心裡是一萬個不願意的…大佬,阻住我溫書睇電視呀…, 點解小弟唔使做呀?(謎之聲:佢初小咋喎…)唔公平囉。所以從小我就好憎洗碗。(發皮4時就是易潔鑊遭殃的時候…)但話說回頭,家母教落(高小時我是回家就煮定煲飯,媽媽放工回來就整餸,如是者午餐就完成…)的煮飯(的確是煮一煲飯﹗XDDD)方程式是十分實用,多年來本人可是未試過煮出太硬或太「淋」的 米,我好proud of這個煮飯技藝的說﹗

本來上中學時知道有家政堂好開心的,諗住可以學吓整野食,唔好吓吓煮公仔麵嘛(我是自小就自己開爐煮麵的說…)。不過我唔明點解學校可以將一件本來係開心的事變到咁悶:

  1. 英文版的食譜完全睇唔明(吾校是英中…),煎炒燉蒸、食物名、單位重量全部係英文,要查勁耐字典先知點做…
  2. 兩人一組一齊煮,我們就跟住食譜所寫去買材料,但…你會去街市同牛肉佬講要二十克免治牛肉嗎?﹗user-friendly用「兩」得唔得呀miss…
  3. 調味料不能隨口味而更改,落幾多柴米油鹽都定死的,好悶…
  4. 最悶係連用邊把刀邊隻碟邊隻鑊都限死…悶死人啦﹗

所以家政的cookery和needlework兩部份,本人一定係needlework高分囉~

可能是當年被老師悶暈了,本人煮食向來都唔鐘意睇食譜,基本上係唔識就問吓娘親,識既話就隨興之所致改吓個煮法,調味料既野最唔鐘意好似方太/李太咁限住幾 多茶匙生粉幾多杯水…次次好似做實驗咁,調味架乜都落啲,好好玩。而撈出來的「獻」又ok好味架喎…(我在讚自己…哈哈…)

興之所致整了個燉蛋。之前娘親教落的水和蛋比例和蒸幾耐…唔記得咗﹗又係做實驗的時間…出嚟都ok喎…

不過…真係要落番冰糖…唔夠甜…


***********************************************
我的快樂母校生活:

運動嘛…
寧死也不穿的…校褸
中學術科奇怪項目
奇趣學科、另類課外活動
Computer Studies / Computer Application   
************************************************
搭地車時見到有這套電話繩仲覺得幾得意…諗緊買唔買好的時候…小弟竟然買咗…

睇實物…最得意的是售票機﹗

單程車票一程三蚊…咩年代?umum…睇嚟當年我應該未出世…卡卡…

22 則留言:

  1. 我也是英中的, 當年的家政課和一樣分cookery和needlework, 不過我兩樣都唔強, 記得D同學仔成日都搵媽咪甚至拎D功課出去俾人縫, 我果時懶正義堅持自己做, 最後落得家政低分的命運...

    cookery都係英文食譜, 不過我地學校跟本唔用本書, 本書係用來放的= =

    其實我本來都OK鐘意煮野食, 因為細細個就跟家母入廚房, 不過係家政課同人比較之下發現我無煮野食天份...所以如果識煮餸係擇偶條件, 我諗我都係一世嫁唔出XD

    回覆刪除
    回覆
    1. needlework我幫同學車野架…仲車到高分過我自己份功課…囧﹗

      家政我就有個好勁既partner…哈…

      煮野食我係有mood就會入廚房玩吓,無心機時寧願去買麥記或煮金寶湯算,要我煮三餸一湯咁我寧願唔食囉…哈哈哈…

      刪除
  2. 而家打鐵最平都係三個幾之嗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呢,打鐵要行上行落咁煩,而且又無風景睇…係唔同既呢…

      刪除

  3. 真係好得意..我都想去買番套先

    10th Nov 2008 09:47 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以見到我弟買了即刻偷嚟影一影…哈哈…
      10th Nov 2008 22:01 PM

      刪除
  4. 李小球15/9/13 20:49

    呢套野見到話會出的時候都想買架喇,原來實物都幾得喎

    10th Nov 2008 11:56 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 得架…
      不如地車出埋舊車票款的迷你發達通…
      我張發達通太殘舊了…想換…
      10th Nov 2008 22:03 PM

      刪除

  5. 記得以前搬出來和朋友往時,初初我都有煮飯架!不過都係一些簡簡單單既飯菜... e.g.紹菜抄瘦肉呀、午餐肉抄蛋呀,煎雞翼呀...之類,不過後來都冇再煮了...因為要反工嘛,平時既時間已經唔係好夠用,仲要花咁多時間就冇晒私人時間用了... 所以後來都係食埋飯先反屋企呢^^

    10th Nov 2008 14:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係煮簡單的餸…
      就如你所講,放工支力到死…根本無力去煮,而且太夜返街市都收工,又唔想買超市的賣剩蔗,所以我通常係星期日或假期煮,煮起一大兜分幾日帶飯…計起一餐好抵﹗哈哈…
      10th Nov 2008 22:06 PM

      刪除
    2. 一煮就煮幾日...小心放得太耐食物中毒呀... emotion

      11th Nov 2008 01:04 AM

      刪除
    3. touchwood,未試過~呵…
      13th Nov 2008 11:53 AM

      刪除
  6. hahaha~我都係咁話,煮野食明明係好開心好有趣,但家政堂總係搞到好悶。邊把刀用o黎做乜規定晒都算...我個miss連邊條毛巾擺邊點用都要規定晒....

    10th Nov 2008 16:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛巾其實miss都好似有講,一定要掛喺working table下面個櫃門度,考practical時亂擺架生會扣分的說…
      我心諗我鐘意點擺就點擺啦,煮出嚟點餸見得人就得啦,唔通我考試時亂咁pat文具所以你扣我份卷分咩,勁無聊的說…
      10th Nov 2008 22:08 PM

      刪除
  7. Mr RiceBall15/9/13 20:50

    要買要煮仲要洗,食完唔使做呀!!!!
    一萬個同意
    當飯糰媽常嘮叨為何在家不弄飯,我就會這樣回她,再加一句:前世沒忙夠麼?
    哈,剛巧我買了微波焗爐,還可以用來烤麵包,好神奇
    那電話繩,一千個想要!!

    10th Nov 2008 21:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好憎人家"橋"埋雙手等食的,係咁2扮吓野都幫手執吓枱丫…
      煮一餐飯真係好大工程,不過煮完食落肚一刻好開心既…特別係我啲實驗成功既時候…
      之前我娘買了個可以焗蛋糕的爐(其實係強大版多士爐),點知試焗一吓就死了(冒煙…囧…),拎落去換偏偏係最後一個…看來我都係和西菜無乜緣了…
      那電話繩,要買套寄給你嗎?
      10th Nov 2008 22:12 PM

      刪除

  8. 我唔鍾意帶飯. 我會對住盒飯"誓願"架! 跟住食兩啖唔食 (好折墮的說)
    唔係呀. 個燉蛋好靚仔呀~ 發到手軟... 主帶係我唔特別鍾意燉蛋. 法式焦糖就話啫.

    10th Nov 2008 21:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔鐘意食飯(我愛pasta…),這一水我只帶餸不裝飯…但又唔夠飽,四點幾五點就要食下午茶了…
      法式…我有諗過落層焦糖漿喺燉蛋個面…跟住用火槍噴佢…效果應該差唔多…卡卡…等我試吓先得…
      10th Nov 2008 22:15 PM

      刪除
  9. 那電話繩要團購了嗎?
    (小聲蹲在地上畫圈圈)其實偶也很想要啦...

    10th Nov 2008 22:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小的快人一步,理想達到了…
      呵呵呵…(勁囂的笑聲﹗)
      10th Nov 2008 23:25 PM

      刪除
  10. 我想煮飯其實不難,不過要好食的話就要花一些心思和時間了。

    11th Nov 2008 13:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,諗吓點整得好食啲係要花心思,仲要好多那種,不過成功了係好滿足的…
      13th Nov 2008 11:53 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD