2011/11/09

3日兩場以歌會友:張敬hins和蘇永康演唱會

星期日睇完敬hins《港樂x張敬軒交響樂音樂會》,轉個頭琴晚又睇so康的《給那誰的演唱會》,忍不住要留低幾隻字,真係巧開心呢…卡卡…

《港樂x張敬軒交響樂音樂會》~從My Way 走到Why Not

敬hins可以說是第一個逢開show小的都捧場(仲捧到去馬交﹗),諗起都幾癲,數數手指今次係08年以來3年第4次了(仲有一次《柯迪夫》…囧﹗)…哈哈,想唔認係忠粉都唔得囉…

其實唔知係咪紅館魔咒,有時我唔明明做乜硬係要張生勁歌熱舞一番,真係"登"佢心驚膽跳架嘛(勞氣了…XD),睇馬交那場《軒動心弦》,像樣了﹗不就是想聽佢唱歌嘛,勁歌熱舞都CUT走了,哈。今次直頭連dancer cut剩兩個,仲要喺一首歌度出現而已,真係純聽歌者唱歌跟HKPO的演奏,真太爽了。即係呢,我唔明點解要做齊doremefaso既演唱會先叫抵睇?有時都要睇吓個歌手強項係咪那幾瓣架,有時勉強無幸福架。(我聲明,敬hins跳舞唔係差既…哈哈)

連頭段尾段和將LIVE分拆的四部份所選的歌曲,其實應該比平常紅館SHOW歌曲少的,除了佢老哥的首本名曲(今次竟然無唱《My Way》了…要多唱嚟緊新歌的主打囉…),仲選了幾首向前輩致敬的:《脈搏奔流》(敬hins真係好愛丹尼哥哥呢)、《蔓珠莎華》(那個丁字腳的pose真係好爆﹗)、《大熱》(fing埋頭先正架﹗)、和《明星》,同埋彈豎琴伴奏的《等了又等》,耳油是聽出了…

第一晚嘉賓是二彎娜,第二晚是hocc,第三晚是明哥(怎麼我睇草蜢時係佢…睇敬hins又係佢﹗),二人合唱《迷失表參道》是敬hins說錄了幾個版本,覺得最像樣就是參考佢老哥個腔了…但實在明哥一唱…啲迷幻feel跟佢本人又真係好對味喎﹗但都唔及敬hins喺台上拎隻碟出嚟叫明哥簽名爆…哈哈(明哥獨唱的《預言書》又係好正囉)…

原來這是敬hins十年的project(咦…我粉絲失格了?),10年啦咩?係喎,香港plug《My Way》時係03年了,記得我係沙士時仲走去信和買碟的(XDDD)。不經不覺,真係時日如飛…今天在我心裡…OH,離題了。當時小的遇上有生以來第一個最大的問題,收音機邊響起《My Way》,邊聽邊流淚至今仍然歷歷在目。自此佢老哥的歌一路陪住小的走過高高低低開心唔開心,聽《Deadline》時特別感受深刻。從前很單純地想創出自己新天地,但碰過壁後發現世界原來唔係想像中咁簡單,原來…世上最能改變的是自己,就從自己出發囉,可以做的都去做,就算下一刻係人生的deadline也能帶笑上路,就係咁囉。人生,其實只求開心,與其去追求普世說某某年紀要做到的doremefaso(也說,人生的頭20年,不就是努力去做到父母所追求的嗎?),不如追求令自己高興的12345。why not呢?

另外的:
張敬hins《感情.生活》~80年代情意結
Urban Emotions~張敬hins
口味唔狹隘.一齊選十大   (大賣但唔係我飛佛的《酷愛》)
張敬軒《笑忘書》
我的敬hins十大


演唱會祟拜文:
《酷愛張敬hins演唱會2008》~ (2008)
張敬hins~軒動心弦演唱會 (2010)
張敬hins~軒動心弦演唱會~馬交站 (2011)


《給那誰的演唱會》~都是皇庭惹的禍


先謝謝友人幫手買飛~

show裡的皇庭medley唱了《燈火欄柵處》、《假使有日能忘記》,就係無咗《讓我暖一些》﹗我最熱愛這一首呀﹗連之後《妙手仁心》的《不想獨自快樂》都唱埋,嗚,好啦,我自己post番出嚟﹗

講起蘇生第一印象就係皇庭和sexy phone(XDDD﹗超鐘意琴晚阿芝啲旁白),又講,當年小的追呢套劇真係追得好入迷,只是入U選科時又無選LAW喎,典解呢?(那時我該知道吾校有呢科…掛?其實我無認真睇科目介紹冊子的…篤)…um,當時小小年紀既小的經常幻想第時自己著住套suit在中環返工會係乜既感覺,又hippy又有lifestyle那種喎(就係當時睇《號外》的感覺…)(所以說出嚟做野後感到電視世界和現實生活的落差何其大…嗰一刻係幾失落呀﹗),後話是…卒之小的從來未在傳統商業區返過工,除了第一份工之外都唔使formal dressing,而友人都唔興落pub飲野的,這是後話。

呢個年代,要做到劇中人打份工,可以住大屋飲紅酒開靚車…oh,only available in those old good days.

因為當年經常夜媽媽追劇,好記得有一期深夜蘇生有個由id card sponsor的節目,那水首主題曲《秘密宣言》(個節目好似係叫《深夜宣言》?)好好聽的,之後就有另一首《獨立宣言》,從此偶然在圖書館見到蘇生的碟都會借來聽吓,聽得唔算好深入,識既其實都係皇庭幾首和啲hit歌,《有人喜歡藍》呀《沒有季節的火花》呀《山水有相逢》呀咁,琴晚有啲飛佛都沒有唱,不過每聽到頭幾粒音是自己的飛佛都覺感動的啊~每首歌都有回憶的說…

成日回舊帶好似好老套呀呵?想說其實蘇生在08年出的新碟《So I Say》其實好好聽的,琴晚唱咗當中的《紅顏知己》和《黑色禮服》(仲有幾個model出嚟行啡唇show添﹗),如果唱埋《飛人生活》就好了,超鐘意呢啲好鬼groovy既light jazz風樂曲好好un。

另一驚喜係…原來新碟翻唱了rubberband的《Simple Love Song》﹗隻碟要買﹗(聽番隻碟發現演唱會當晚都唱了幾多碟入面的歌…yo﹗)

至於啲衫,一開始套龍袍是因為眼鏡贊助商的名字是末代皇帝所以要整件龍袍呢?個水袖即刻諗起陳醫生的那件翁倩玉裝(有無人明我講乜?﹗)…um,靚唔靚真係見人見智,不過好係黃y文和蘇生啲style囉,佢正常著套西裝出嚟先奇啦吓。另…握手位變蘇生拎機自拍,好攪笑,但佢又能無乜事地繼續唱住歌喎…勁啊﹗

Last but not least,係咪把聲未開呢?好似有啲扯住扯住上唔到咁。

Anyway,也是一個以歌會友的晚上(有錢國偉就有身材勁的少女呢…),yeah!~

另文一篇:忽然懷舊~蘇永康《給那誰的》

4 則留言:

  1. 讀law?你想做bob頭陳慧珊?

    回覆刪除
  2. 其實我最愛蘇永康的﹐是他的國語歌
    好多首都好掂ga~~~

    回覆刪除
  3. brownie:
    bob頭陳慧珊係《妙手仁心》啦…我最愛係《皇庭5》的歐子強…型囉一個字…(不過佢同michael阿sam的三角戀是有點拖拉的…)

    回覆刪除
  4. 文少:
    咁真係要發掘吓…其實我聽嚟聽去都係佢啲精選碟有既歌…囧﹗

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD