2011/08/04

[港劇]《潛行狙擊》…

本來唔諗住睇呢套的,但唔覺意lap到少少MC Jin…喂…佢好好笑喎﹗死啦,我想睇添…(但可唔可以skip又又又又又見到佢的除紙山呀?)

  • 真撞鬼,我竟然有睇晒《學警狙擊》、《lAUGHING gOR之變節》,跟住有同事狠批小的迷完《真相》肯定會喪追laughing哥,well,我要重申…我係支持柏翹架吓﹗
  • 我一度以為呢套《潛行》(跟《inception》有關係嗎?)和《學警狙擊》會有關係…高登都有人講過呢套係疑似《學警4》…不過完全無提過《學警狙擊》的人物(除了laughing哥囉…),咁睇,真正既《學警4》係《洪武三十二》喎﹗
  • 我諗個時序係《變節》===《學警狙擊》===《潛行狙擊》,話時話丫…,我有問題…香港啲黑幫都俾laughing哥做勻臥底啦嘩?無人發現佢有古惑既咩?
  • 今年tbb真係好正,勁玩重口味對白,粗口、食煙鏡頭(主角食喎﹗前晚阿娘仲話乜巴士高食煙…)…跟住laughing哥勁講有味對白(雖然係mention跟住兩隻寵物…好衰格…但又好好笑…睇陳法拉聽到面容扭曲個樣好好笑…
  • 《真相》有pk,《潛行》有lantan…嘩﹗真係十幾年無聽過無記劇講啦…(點解我好似發現新大陸咁﹗)尤記得當年《人在邊緣》黎天王和柴九哥講既粗話係好爆笑的…有無人記得?﹗﹗﹗哈﹗哈﹗哈﹗
  • 睇劇情呢,阿laughing哥入警隊後做一輪阿sir自己又會落番場做臥底…嘩…悶唔悶呀…
  • 跟住巴士高做落泊古惑仔,係咪trend嚟架,《學警3》就唔唱k做臥底扮古惑仔,今次到巴士高…下次會唔會到林lone?林lone好似無乜做過啲邪邪地既角色喎?
  • 跛CO會係跛豪啲FRIEND嗎?
  • (同一時間我又在睇緊《讀心神探》…同埋之前睇《隔離七日情》…一堆警察的角色之後嚟一個古惑仔…都OK有新鮮感喎﹗…)
  • 睇劇情呢,阿巴士高出監後好落泊,俾人踩到地底泥咁,跟住做laughing哥線人鏟除異已,跟住仲上埋位添,之後laughing哥為了對付佢就深入敵陣做臥底同佢決一生死…喂,乜咁似《學警3》阿孝哥的上位史,佢都係靠俾料阿文(唔唱k)先借機鏟除天哥(林利)喎﹗
  • 更似既係兩人又係智慧型罪犯,話會將社團企業化喎…巴士高會係年輕版孝哥嗎?
  • 唔知呢,法拉好似唔多次madam…
  • 除紙山(又又又又又見到佢)又做大律師?點呀,連續三套劇見到有人做律師…
  • 除紙山係咪走肉女路線…做乜佢又要有連場床戲?(可能係《洪武》佢做千三娘太出色了…)
  • 見到mc jin呢,我們都不禁有個疑問…乜差人可以紋身既咩?佢成日笑笑口寸貢貢好好笑…佢個角色仲吃重過啲焦急巨星喎﹗(睇《CIB情報科》呢,一開始喜爺做完臥底係要去激光整走臥底時整既紋身架喎?)
  • 點解呢個CIB要匿喺工廠區?但睇喜爺的《CIB情報科》佢地可以番灣仔警署既?
  • 迪2達做松哥個仔…呢套劇好多歌星吓喎﹗至爆佢嚟一場街頭跳舞後,去醫院探阿媽都要似舞步嚟拎野俾阿爸…我笑咗…
  • 據說laughing哥用小提琴拉《小明上廣州》…我要聽我要聽我要聽﹗

暫時要努力追《殭屍》,呢部可能係行開行埋先會LAP一LAP,睇吓遲吓口碑如何啦…

@tbb/大典,
下一篇: [港劇]RIP CO哥﹗@《潛行狙擊》
****************************************************

《人在邊緣》中鬧人的助語詞是…孟加拉…我笑咗好多年…卡卡…

12 則留言:

  1. 嘿嘿嘿...
    本來我不太會看這個的...
    不過...悄悄說...
    我的小學+中學同學是其中一名laughing的警員學生
    所以就是忍不住的留意一下
    每次看到他出場、說對白, 都會想起他穿校服的樣子...感覺很奇怪的呢

    還有, 這次的陳法拉, 很美 :)

    4th Aug 2011 15:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦?難道你的同學仔去參加過超級巨星?
      我無乜同學去做明星呀,只係有個細一年既校仔走過去選港姐…感覺真係幾奇怪的…哈哈…
      法拉又真係幾ok…cool cool地幾型~同埋佢成日俾laughing哥激,個激死既樣好好笑…

      4th Aug 2011 16:42 PM

      刪除
    2. 嘿嘿, 不不不, 不是那一位唷 :)
      是另外的一個, 是羅先生啊~
      不過, 他從前也會參加學校的歌唱比賽, 也不錯的啊

      對對, 法拉是越看越美

      4th Aug 2011 22:08 PM

      刪除
    3. 羅…唔識…哈哈…其實我唔認得邊個超級巨星打邊個超級巨星的…哈哈…
      法拉個角色原來係警司…估佢唔到咁高級…囧﹗

      10th Aug 2011 11:18 AM

      刪除
  2. 我無睇呢套, 淨係聽到細妹話個場景咁似mr. brain ge?! 連佢都睇得出真係抄得好離譜咁wor...

    4th Aug 2011 16:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 太空艙office之前無記劇都試過架啦…
      放心放心~唔止呢一套﹗

      4th Aug 2011 16:56 PM

      刪除
  3. 我而家睇到歐陽靖會自動skip,頂唔順佢啲懶音,講野奉承人又太明顯,好難受

    4th Aug 2011 20:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢都係搵飯食啫…
      我都係唔明佢有咁大個紋身點做差人…不過佢做古惑仔又ok喎﹗

      10th Aug 2011 11:17 AM

      刪除
  4. 小明上廣州都可以唱到走晒音,果度我笑左

    4th Aug 2011 23:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 琴日法拉要日laughing爆料,佢地講數,由煎羊扒到煮公仔麵再變成發記茶餐廳+拉小明上廣州…好好笑…

      10th Aug 2011 11:19 AM

      刪除
  5. 第一集抄戲抄到足,大事件,證人,線人,通通都抄晒,第二集都無睇,如無意外都係咁繼續抄落去,無記創意何在?

    其實呢套跟本接唔到學警,頂硬接變節,不過變節跟本又接唔到學警,因為連個社團名都由進興變左正興,d人物又無里啦肺咁,佢有接過咩?

    真係學鄭融所講,無記真係低x

    5th Aug 2011 14:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實啲劇情真係熟口熟面得好緊要,上次《學警出更》已經喪抄《ptu》和《神經俠侶》…今次直頭係《狙擊》單細胞自我分裂,biteco個上位方程式跟孝哥是完全一樣架囉…
      不過睇睇吓又幾過癮(啲對話)…睇睇吓又幾有興趣追…死囉…

      10th Aug 2011 11:21 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD