2011/06/14

[港劇]說在前面:《團圓》、《真相》、《萬凰之王》

劇今晚先播既,小的一向係睇咗先寫吓後感…但見呢張劇集poster真係太得意…前面既人笑晒口咁,後面的倒影就你打我我扯你…睇校長和ming sir蛇形刁手咁幾勁…但阿郭晉安和陳錦鴻想點?阿旺上身咁好卡通喎…呢套劇唔係正經野嚟架咩?哈哈…

(死囉我呢輪真係電視撈飯…鬼咁留意無記劇添…實在日劇呢一兩年真係悶到我呵呵入睡,掉轉頭睇番港劇又別有一番樂趣喎…)
  • 想問吓無記真係好缺人咩?唔唱k剛剛先有部《阿sir》(仲有周聰叔叔),除紙山又有《洪武》,跟住梁靖琪小姐係接住上一部《花家姐》…嚟嚟去去都係呢班人…好悶啊…(梁小姐使唔使咁多劇出呀?)
  • 陳錦鴻和郭晉安…《刑偵4》喎﹗ (佢兩個久別重登公仔箱,算係無咁悶啦…但陳生喺《真相》之後又有一部喎…做乜佢無啦啦咁紅?)
  • 故事好有《溏心風暴》、《家好月圓》啲feel,又係啲家族企業恩怨情仇,忠既被奸既害,跟住兩家總有一pair走在一起…然後又有啲情婦出嚟攪事咁…個劇情介紹睇到眼都濛…
  • 今次個家族生意唔係整餅…係整麵…好有新意喎…睇劇情說有股權爭鬥的…嘩﹗有股添﹗(不過唔一定係上市公司既…但唔係上市公司咁就無子明哥、肥舅父那些股東可以出吓場架啦喎…)
  • oh…郭晉安又會做奸人的…跟住好《笑看風雲》的formula梗係有個忠既平衡番(就是陳錦鴻和演細佬的唔唱k)囉…跟住又會有啲兄弟情仇咁…oh…
  • 憑「以進何以變成大奸人?萬昌盛最終落入誰人手上?家富到底情歸何處?萬、翁兩家經歷重重巨變後最終能否破鏡重圓?」呢句同個好70年代feel的劇名…um…又覺得會娘娘地了…
emotion(咦,節目巡禮時沒寫這套喎…)
*********************************************************

接《怒火街頭》檔的《真相》仲未有tbb主頁,巡禮時就寫了一句如是「咩人性最後審判,又有二少,同埋陳展鵬應該係做忠既…仲有馬某明應該係做奸…又ok期待吓…律師查案野應該都不會太差吧?」…

望了一望維基,律師查案野又真係應該唔會太差,衰就衰在前一套《怒火》又係律師野,雖然一套有點走偏鋒(仲偏得幾精彩添…雖然我只看了少少…未有時間追…),一套應該係正經既(25集查18件案﹗)仲應該幾緊湊添…不過真係有啲煩…無其他紀律部隊野頂住先咩?(咦,《飛虎》拍完未呀?咦…做乜我咁緊張呀…馬神﹗馬神呀﹗)…啲題材咁duplicate都幾…umum

又係數重覆人腳的時候,楊怡才剛有套《阿sir》,陳展鵬有《洪武》,田蕊妮有《灶頭》,係二少和唐詩詠(咦…上一套係咪同bobo的《翻叮一族》?)隔了一水再浮面…救命呀…乜tbb真係無人用咩?

emotion(應該不會好差掛?)
*********************************************************
睇《真相》維基時唔覺意lap到接檔的會係《萬凰之王》﹗oh﹗清裝野喎﹗巡禮時說:「即係呢,呢啲疑峴《金g玉葉》式清宮劇應該幾好睇…但見到胡囧囧就…觀察吓先啦… 」

雖然小的對呢款古裝劇種是很有興趣的(睇微博仲有套《紫禁驚雷》…好似都ok喎﹗)…但可以唔好咁重覆啲人腳嗎?胡囧小姐今年已經出到第3套劇啦﹗陳錦鴻又第2套﹗宣萱好啲…同《刑警》隔了一水…囧…又問:乜而家tbb無人咩?﹗﹗﹗(有馬賽、李思欣和陳山lone喎﹗《洪武》呀)

lap了一吓維基說胡囧會是奸的(會…有正面定負面的新鮮感呢?),而宣萱就要同佢鬥(又係要用智謀抵抗反擊…)…oh… 道光朝的…唔太熟添…well,感覺有啲《掌上明珠》…umum…觀望觀望…

emotion(應該不會好差掛?)

(10月4日後按:呢套劇最後係等到10月當台慶劇先出呢…囧)
*********************************************************

我無啦啦做番tbb劇迷…哈哈。不過又咁,今年幾部劇如《隔離七日情》、(我最熱愛的)《洪武三十二》、《怒火街頭》咁,雖然講不上好出色(沙石是少不免),但總算唔係一味tbb formula,取材、劇本和演員都有啲啲新意(雖然可能有少少抄既都…),既然日劇無乜好睇,國劇又未肯的起心肝睇(《美人心計》只看了一半,仲有套《盛女的黃金時代》啊~~bobo~~~bobo呀~),轉口味睇番港劇又別有一番樂趣的說…

再續,以上。

16 則留言:

  1. 見到《團圓》張Poster就諗起《掌上明珠》
    張Poster又係上面D人笑口哂哂
    下面個個就露哂個奸樣出來...

    都幾期待《團圓》
    D人都算係實力演技派加上有好耐冇見o既Ming Sir
    佢對上一套已經係《富貴門》
    希望會有好多戲俾佢發揮=)

    等左《萬凰之王》好耐...
    睇巡禮佢應該唔係走《金枝慾孽》路線
    但又猜唔透佢會有咩新意
    所以係超級期待XDXD

    13th Jun 2011 16:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 琴日睇咗第一集《團圓》,不就是《富貴門》+《溏心風暴》…um…預感話俾我知可以skip
      雖然《掌上明珠》有啲嘈(娥姐集集都搵人鬧交的…),不過我幾鐘意個60年代的背景,同埋阿二表妹和表哥似有還無的感情,呢個時候我又想睇番了…
      蝦叔、鮑方叔、陳鴻烈叔叔都走咗,周聰叔叔太直正,要做啲胸懷城府又忠又奸的有錢佬真係ming sir莫屬了﹗
      《萬鳳》我覺得似《金枝》呢,不過而家未有官網,都只係睇維基簡單講了少少劇情,不過我覺得少少奇怪係胡囧係皇后,宣萱係妃同佢搶六宮之首…個年紀係咪掉轉咗喎似…XDDDDD

      14th Jun 2011 14:59 PM

      刪除
    2. 睇《掌上明珠》個陣每次見到表哥同二表妹
      我就會諗起《皇庭》o既 Sam 同 Michael =)
      雖然我都幾鍾意“古宣”配
      不過阿大宇同宣萱又真係幾有火花
      睇《皇庭》個陣覺得佢地真係好似真情侶
      同埋陶大宇都係做D把口衰衰格格既角色好睇
      好定唔順佢係《心花放》咁正經..X(
      Michael可以話係佢既經典

      14th Jun 2011 20:51 PM

      刪除
    3. 我都係呀,因為見到陶大宇和宣萱二人,我先會有興趣去睇《掌上明殊》的說…睇到結局表哥為了救二表妹而死,跟住表妹了了報恩幫佢照顧阿姨有點眼濕濕呢…(最緊要係二表妹終於可以同個仔重逢了…)(雖然有點慘…但都算係大團圓結局呢…)
      睇《皇庭》時就係鐘意michael把口衰衰地,阿sam又爽朗活潑,兩個角色我都好鐘意,每次行過中環條隧道都會諗起佢兩個的…
      《心花放》我沒看,只知有那張好爆的幾十吓掩面相…XDDDD…近年除了《掌上明殊》,我都好鐘意睇陶生喺《學警出更》演出…雖然套劇被佢同郭小姐的新聞掩蓋了…

      16th Jun 2011 11:44 AM

      刪除
  2. 唐詩詠上一套係loving you先岩(死,點解我會熟過你?)

    14th Jun 2011 00:41 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,ONLY YOU喎…LOVING YOU係鄧萃雯架喎…
      唔係《翻叮》有BOBO我都唔鬼記得有套咁既劇…其實…哈哈…

      14th Jun 2011 15:00 PM

      刪除
    2. 係喎,亂晒:p

      15th Jun 2011 22:39 PM

      刪除
    3. 啲名咁似…係咁上吓架啦…

      16th Jun 2011 11:48 AM

      刪除
  3. er...樓下係咪想講"only you"呢?
    即刻去wiki惡補下d道光史...睇落真係一個不太吸引的皇帝...清朝就係由佢開始衰落了

    14th Jun 2011 13:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀…你講起我又諗起,《洪武》講明朝靖難之變,《萬鳳》講道光,都唔係那個朝代比較為人所知的事件,清朝一係講乾隆康熙一係講尾段慈禧架啦,選道光唔知係咪前前後後幾朝已經拍到爛呢…
      我都係記得道光一朝簽南京條約讓香港…該朝的后妃事真係多知,我記得以前睇書話本來道光鐘意恭親王,想選佢做皇帝的,跟住咸豐個老師心知佢唔夠細佬叻,就教佢唔好一味SHOW OFF自己才華,以孝道感動阿爸…點知得咗喎﹗就係咁恭親王就做唔到皇帝啦…如果掉轉選的話,就未必有後來的割九龍和借新界呢…(我認真咗…哈哈)

      14th Jun 2011 15:05 PM

      刪除
  4. HI~看了你的BLOG一段日子了,這是第一次留言, 因為....

    "乜而家tbb無人咩?!!!"

    笑到噴茶!!>V

    14th Jun 2011 14:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為真係DUPLICATE得太緊要啦啲人腳,個個座底有一接喺前一檔,有啲離譜到一劇接一劇咁出…一個台咁多人無理由嚟嚟去去那班人掛?﹗
      攪攪吓可能羅樂林又有得喺劇中一日死幾次架啦﹗

      14th Jun 2011 15:06 PM

      刪除
  5. 過路人23/3/12 15:43

    搭嘴一下,不好意思,哈哈

    最近T記有幾套確實給在下感覺較認真左
    有D個人意見希望不會令到大家不滿
    "怒火街頭"演員生動,題材不公式和吸引(雖然我沒儘睇)
    "圍圓"感覺故事好公式,雖然公式不過演員的演技成熟睇落去好舒服
    簡單D講,不會給我感覺到俗氣,以上給我感覺T記最近認真左.

    而對手A記,韓劇掛帥,"你是我的命運"以前睇左,雖然故事略為遊花園不過有把訊息傳送出來所以不錯
    "李祘"近幾年唯一主動去開電視去睇,單純想睇人與人之間的細膩關係,個人認為不錯.A記收購雖然不錯,但係T記一播本土制作就差一點.

    轉台
    出左怒火街頭有點想轉台睇,失傳己久的感覺,雖然睇完李祘關TV返房.

    兩邊雖然比拼差不多,唯一T記都是本土制作感覺T記還是羸


    15th Jun 2011 17:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. A記的韓劇一套都沒看過…本身不喜韓國野…所以SKIP了…(韓劇我只看過《魔王》及《狗與狼的時間》,咁啱都唔係傳頌於世的喊苦喊忽劇或偶像劇咁…)…所以我沒能夠搭嗲啦…
      T記啲劇其實少不免有啲公式野,人又來來去去那些…不過個取材和PRESENT的方法我覺得幾新鮮…起碼唔會嚇到我第一集就即刻熄機啦…
      可能就快有新免費電視台…所以無記不得不認真一點了…

      16th Jun 2011 11:47 AM

      刪除
  6. 無記D劇,真係無晒興趣睇,花家姐真係完左都唔知,團圓又係D家族勾心鬥角戲,悶!

    我唔明點解套咩火街頭之後會做真相,又係法庭戲,唔會睇到D觀眾好悶?萬鳳之王,聽個名又唔洗睇,又係宮心計野,唉!無記!執左佢算。

    可能佢播套四仔都有D話題

    而家我屋企都係睇碟,我都唔介意,反正D劇真係睇唔到落去,真係上網好過。

    18th Jun 2011 12:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能之前播既野太破格,驚流失c9觀眾,所以要啦啦聲出番一部無記至拿手的爭家產家族劇…
      我淨係睇了一集…已經…頂唔順﹗
      我都唔明點解《真相》會接《怒火街頭》,雖然話個風格唔一樣,但大家都係律師野,會唔會太似呀…同埋啲人腳太duplicate了…一諗起又見到楊怡就…umumumum…
      如果無記播4仔可能有50點以上收視呢…我想睇吓佢播喎﹗哈哈哈…(即管睇吓遲啲有新免費電視牌景之後無記會點囉…)

      22nd Jun 2011 15:30 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD