2011/05/31

[港劇]《怒火街頭》~好爆之Law霸~~

下面一排人…個layout好鬼《洪武》feel喎…同埋阿黃智雯姐姐做乜挺胸收腹到如此呢?


呃…其實我想講…呢套劇睇得我幾開心添…不好了…

((咦咦…劇集巡禮無呢套既??記得《真相》都係講法律野的,呢個topic都算係百拍不厭了…))

  • 本人有幾熱愛鄭視帝相信本人都不用再重複…但係…呢套野,鄭生比《only you》再上一層樓地爛tart tart,個造型烏烏ware ware騎騎呢呢,單係個烏眉恰睡+嬉皮笑臉比起佢平時chok爆扮靚仔…實在係順眼得太多了﹗(佢一起身居然係玩happy farm…笑死我…)
  • 自從《風雲2》後,我對個霸字特別敏感…今次鄭視帝個角色叫law霸…好正…令我不知不覺留意咗…哈哈。根據頭兩集的觀察,law霸話佢以前不擇手段去贏官司,直至7年前贏到一單全世界都以為無可能嬴的官司後就消失咗…跟住7年後佢再重現ssp幫街坊,做番好人咁…咦,條橋好《九龍冰室》喎﹗
  • 阿胡囧話佢自己舊偶像係law霸,佢跟人講起law霸以前啲威水史時…講完…大家都覺不可思議…靜默…拎野飲…好好笑…
  • 鄭視帝爛tart tart,林子善(佢曝光真高呀﹗阿《花家姐》又有佢…講起…鄭視帝和林lone都走爛佬路線來突破呀…)就著到西裝筆挺,兩個個反差好大…好攪笑…
  • 李燦sam做社工…不過佢在造型度無乜落手加上個角色仲未有太多篇幅時…暫時未有乜特別喎…
  • 關禮傑又嚟《珠光寶氣》式老粗喎…oh…好好笑…哈哈…(雖然我還是回味警我師兄…)
  • 胡囧個角色又係那些好有自信,又熱心又固執的…諗諗吓囧囧都做過好多次律師喎…數數《律政新人王》、《識法代言人》、《法網伊人》…嘩…似似地樣咁囉…同埋佢個妝依然好濃,還是有點令人不安。
  • 唔同應該係佢多數做忠,睇劇情話佢會向上爬…要投靠石修(奸佬)咁喎…
  • 有個鏡頭喺office…囧囧拎起個應該係*$的mug飲了一口…那個手掌印pattern的杯…oh﹗好有親切感呢…office人又真係係唔係都拎住杯*$架喎…
  • 個節奏幾明快吓…感覺跟平日啲劇幾唔同吓…(咦…我覺ok就可能係唔成功的喎…)啲用字又係幾粗鄙喎…而鄭視市個股la…um…係佢既突破呀…
  • 阿娘話現實係咪實係有啲咁既律師架…um…突然諗起x年前套《流氓醫生》…
  • 估唔到我俾《烈火雄心3》悶死後…竟然會有興趣睇呢兩個人既劇…真係世事無絕對…只有真情趣…umum…
  • 首主題曲好有型的說~
  • (哈哈哈…頭先一幕鄭視帝擋炒麵好好笑…)

暫時套劇感覺OK…又睇吓我會追得幾多集啦~呵

(9月28日後按:終於補元番成套劇了,雖然我不喜鄭視帝,也覺得胡囧囧出劇太多太密,但這套劇既節奏快又緊湊,沒有《烈火3》啲轟烈愛情,看得本人頗暢快的說,雖然貞貞要死真係太慘啦﹗唉呀…,無比較好地地,一有比較呢,個人就比較喜歡《真相》寫實啲,《怒火》人物創作和案情方面都比較天馬行空…甚至卡通feel…但話說回頭,人世間能有個不為$$$只為公義的law霸又真係幾好呢…篤篤篤…)

8 則留言:

  1. 哈哈呢排考試為左逃避溫書乜劇都睇一餐!我都覺得呢套幾得!!!上集鄭嘉穎走去問有冇防毒軟件防偷菜果下笑到我傻左!!

    但願之後唔會變番做D拖黎拖去既劇...唉

    31st May 2011 22:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,買防毒軟件防偷菜我都睇到笑咗…
      我覺得鄭生今次好有突破(比only you更甚),比起睇《烈火》時佢一味我很靚仔我很善良正直我很有能力實在順眼得太多了…
      睇人家的觀感套劇好似so far ok,個節奏好明快的,不過呢一水我都忙緊溫書,所以無睇,遲吓補元囉~

      13th Jun 2011 12:18 PM

      刪除
  2. 喂...好多錯別字喎!
    "贏"係亡口月貝凡...唔係嬴政個嬴呀!
    仲有"鄭視市個肢la"你都打得出既...
    你有冇睇過"認字特警"架!

    1st Jun 2011 01:11 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我一路睇劇一路打…掛住笑又唔掛得打字…哈哈…
      我無睇過《認字特警》呀…講開又講…

      13th Jun 2011 12:20 PM

      刪除
  3. i like 林子善做 both 細佬 and 佐治 very much!!! [LOVE]

    1st Jun 2011 12:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來花家姐做完了﹗無聲無色地…我仲以為呢啲應該有人氣的劇集會安排星期六做大結局架喎﹗
      我鐘意佐治呀…不過我無認真睇呢套劇…好期待遲吓補元~

      13th Jun 2011 12:21 PM

      刪除
  4. 哈, 今次輪到我有睇花家姐結局喎!
    不過又係好hea囉, 花家姐大左肚, 咁佢個bb究竟會唔會有問題呢?其實花家姐係後天有問題, 應該唔關事...不過好應該交待下囉, 係咪愛一個人就算下一代有問題都變左唔係問題??跟住又冇講"米碌"係咪醫好cancer喎, 照計佢第一次有cancer醫生都話要4-5年潛伏期過左先冇野啦, 咁結局係過左3年咋喎...定係又係"愛一個人就算佢有cancer都同佢照生仔"??所以toby即刻三年抱兩?
    同埋又係bbq結局...hea到盡呀!

    14th Jun 2011 19:10 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 花家姐都大肚?跟住阿妹又再生仔?佢地做乜咁follow特首叫人生仔的呼籲呀?﹗
      呢套除了林lone的破格演出外…對我來說真係無乜亮點…小的唔太buy蛇視后今次女版阿旺的演出…

      16th Jun 2011 11:28 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD