2011/05/09

惠X尋吃記之牛扒和蜆

 
 原來PICASA可以另外再打浮水印…哈哈哈…我打了兩個水印喎…哈哈哈哈…

無呀,周末無我至愛的《洪武三十二》睇嘛,咪講吓食囉~(題目說的這兩款食物…突然感覺在惠X買啲SUPPOSED係城市超級買的野食有點詭異的說…)

呢包傳說中既牛油蒜蓉蜆盛惠35.9(好似係?﹗),煮法好簡單,就係煲滾水然後成包掉落水煮3-4分鐘就可以,實在好適合懶爆又鐘意食即食野的本人啊~

不過就因為原包掉落水煮番熱…個袋係唔太大…咁就攪到唔夠位俾啲蜆開口…吃的時候就要落水死篤爛篤篤開佢…有點…UM…。不過味道是OK的,好入味吓,而且成包廿幾三十隻(數量係唔多的…)只有一隻有沙…都O喎﹗

話說呢個澳洲雪花西冷/肉眼扒先係博友提起,講得小的蠢蠢欲動去試…一試就…停唔到了…(基於本人容易皮膚敏感…其實應該食少啲紅肉的…篤手指…)…

咁當然質素唔可以同城市超級啲比既,不過以45.9-75.9呢個價位入既嚟講,又係相當OK喎…幾廿蚊鋸個扒真係幾開心的說…

小的最愛是用蒜蓉炒一兜蘑菇,索埋鋸扒流出嚟的肉汁吃是相當好味的~

好,我會再努力發掘吓有乜好食。我要告別啲唔好味既叮叮野食…卡卡…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD