2011/03/04

梁fing琪《香港G夜》演唱會

因緣際會有機會看,整個show水準比想像中精彩,真不枉我miss了第一集《華麗明星賽》。

  • 其實沒打算看的,因為朋友的朋友有免費飛,仲要480,不看白不看。坐低時…嘩﹗超近﹗可惜我沒帶相機啦,用瘋瘋拍了幾張都拍得不好,浪費…
  • 因為前一個星期看到梁小姐上無記個節目…嘩…啲高音真可為嚴夏帶冬極寒感覺…很可怕…。到個show前幾天朋友問有飛去唔去,抱著掃雷的心情…我去﹗
  • 但演唱會中梁小姐明顯唱得比節目中好…(是要拉低個expectation嗎?)
  • 480區係滿晒的,但山腰到山頂就重災了。大家邊看邊fb時發現有幾個友人(或友人的友人)都在場看,一問之下…大家都係拎免費飛的…真係聞者傷心聽者流淚啊…
  • 又咁,480區的氣氛係好高漲的,前面有個哥哥仔high爆的係咪都大叫「gigi~~~~~~~~~~~~」(好像被插了一刀發出最後呼號咁)…很可怕…
  • 歌呢,無乜唱到個節中話為乜乜和水水作的大作,反而選了很多耳熟能詳的,前奏一響起就不自覺「呀﹗係呢首啦﹗」(謎之聲:救命呀…十幾年前囉…嗚…我老了…)
  • 梁gigi初出道的《死心塌地》、《膽小鬼》、《短髮》、《某年仲夏》等,奪麵前夕《i'll be loving you》…首首都係當年飛佛呢﹗90年代原來已經離我們很遠了…
  • 《死心塌地》有個笠了熊仔頭的哥哥仔望住另外一個熊女和另一個熊仔相愛,自己就得個望字…很中啲歌詞啊﹗~啲舞和歌串埋係一個故事,由苦入甜…那幾首歌看得最開心~
  • (雖然而家聽番《家有小熊》好似有點…超齡扮可愛的感覺…)
  • 歌曲編排和啲歌舞我覺得好過02年那次啊…(但其實隻vcd我只看過一次…哈)
  • 梁小姐間場講埋啲舊愛而家未來啲說話有點廢up…
  • 友人話佢之前睇了K姐個演唱會(詭異﹗),佢話k姐套套衫係唔係都bra top很可怕…。今次梁gigi啲衫真係得,靚﹗正﹗
  • 勁歌熱舞那一part…sorry,除了《bad boy》外…其他都唔識之餘,仲要佢唱緊乜唔知,廣東或國語都分唔到…很可怕…
  • 雖然入座率是比較…um,但場內氣氛還是很好的~
  • 《花火》怎麼不彈琴呀?
  • 上年鄭生在馬交的演唱會唱唱吓歌有人求婚,今次梁小姐又安排歌迷求婚?﹗下次鄭生演唱會使唔使叫歌迷行埋禮呢?
楊charlie和李心潔在熄了燈後先入場,但佢兩個一入場大家就woooo晒去望後面,台上發生乜事都無人理咁…好攪笑…

不過佢兩個真係好清秀吓…不如上台jam番part《全城來吧chachacha》+《愛之初體驗》+《新居》mega mix丫﹗


我真係有買度上個演唱會既碟架﹗(詭異﹗)不過佢那水做才女,《高妹正傳》、《灰姑娘》、《他喜歡的是你》我都唔鐘意…

雖然演唱會表現是不錯,但叫座力就…可能已嚇怕了製作單位了吧?﹗囧

曲目

舊文:某年仲夏梁fing琪

10 則留言:

  1. 嗚~~你就好啦~坐咁近仲要係免費。
    我係網上訂180~仲要加22 大元手續費,結果係坐山頂。
    嗚~~~~~
    我係好鐘意gigi的~~yeah !!!佢今次係唱得幾好~

    再說一次~~好羨慕ing~~

    3rd Mar 2011 13:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這真是資源錯配了…我明架,對一個自己鐘意又跟了很久的藝人,親身睇兼近距離接觸係好感動的…
      個show真係俾我想像中好…可能俾之前個節目影響咗…

      16th Mar 2011 13:14 PM

      刪除
  2. 我都有睇呀, 但我係特價飛咋..
    成200蚊一張呢, 你唔洗錢..仲坐咁錢~~~

    其實佢個晚都幾OK...好睇過我N年前睇莫文蔚架!

    係可能佢人氣真係好麻麻.......


    3rd Mar 2011 16:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. (呢啲機會可一不可再呢…篤…)
      佢人氣真係麻麻,奪麵之後好了一輪又插返水…其實呢啲情感糾紛好多藝人都有,不過梁小姐好像俾人攻得最厲害…攪到喺香港真係一沉不起…
      或者放眼大中華啦…

      16th Mar 2011 13:17 PM

      刪除
  3. 你第一句已經好狠啊!

    3rd Mar 2011 22:00 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我咩?我有嗰句講嗰句之嘛…

      16th Mar 2011 13:17 PM

      刪除
  4. 上次係Funny Face呀!~ xd

    4th Mar 2011 12:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?我見報紙雜誌都講八年後再開…一路以為對上一個係g for girl添…

      16th Mar 2011 13:18 PM

      刪除
  5. 我都有去睇啊!但係自己畀錢架,因為想支持下佢就一開售就買嚕,我坐黃色,你張相好似影到我個位~XDDDD 其實唱得比想像中好好多,睇到入座率咁都真係有d傷心 :(

    20th Mar 2011 13:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇第二場喎﹗﹗不過我無帶相機,啲相影出嚟好肉酸…唉呀…
      我係支持了佢個ex,臨加場前失驚無神想去睇,好彩買到飛,個位仲要都ok的…哈哈…
      梁gigi個show真係比想像中好,不過就係有個低expectation,事前真係無意慾買飛,呢吓死嘛,學佢話齋,都唔知幾耐之後先有機會再開…

      23rd Mar 2011 09:36 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD