2010/11/15

《清明上河圖》之瘋狂影相圖

人地舉機影《上河圖》,我就舉機影人舉機,哈哈…


我對現場人們的疑問遠多於主角《上河圖》,唔好意思…我out track了…

  • 影相…算。開閃光燈係咁影…都算。最唔明係拍片…都都算,但拍片拍到好似蟹咁打橫行,跟住人家企喺度慢慢睇時就發出"je""je"聲,aka=你阻住我…嘩﹗而家邊個阻住邊個呢…
  • 個動畫做得真係好精細,睇完個電子版再睇番本來個畫卷,深深拜服製作人員的仔細和用心,大佬,個畫卷本身已經多野,要將之轉為動畫已經大工程,好些位仲耍加啲想像補足。然後又加埋夜晚…嘩﹗難怪人人看完都嘆為觀止﹗
  • 包青天》、《射鵰》、《神鵰》呢街上好多人,有好多男女老幼,但《上河圖》入面隨了煙花之地(友人說佢聽導賞員說那是煙花之地…)跳舞的人外,so far我只見到一個拖著小朋友的媽媽(是媽媽吧?)…怎麼街上無乜婦女(好了…三步不出嘛…)…咁係電視劇騙了我…
  • 日轉夜時啲食店、酒舖啲燈ba一聲就著了…好攪笑,好似著燈咁…乜燈唔係要點既咩?﹗
  • 又說,好多細節我地都係估估吓,跟住導賞員真係王道呀…友人說那個疑似城樓唔係城樓,係更樓耶﹗
  • 我鐘意喺橋隔離個大宅門口(日間時)背脊向天pa喺度R PAT PAT的哥哥…好好笑…
  • 另夜晚喺河上飄著既蓮花燈好美~
  • 但咱們港人的《瘋狂影相圖》都不弱呀﹗都好壯觀的說﹗而家我們好似有「被逼影相症後群」(好了…其實我都有影…哈哈…唔係邊有相寫文呀﹗),係又影唔係又影…不過我唔明…拍片嚟做乜?等無嚟既人可以喺屋企慢慢欣賞嗎?
  • 一小時session完咗後大會係咁出廣播叫人散水,不過很多人死都唔肯走…做乜呢…就係以《上河圖》做背景,你同我影張我同你影張…到此一遊啊…
  • 其實係咪真係有人返屋企會睇?又或者呢幅圖係咪真係引起大家對宋朝人和事既興趣?
  • (有一刻無聊的我在諗…會唔會有人加包青天落去呢…um…或者…宋仁宗會唔會在微服出巡…XDDDDDDD)
  • 全程我除了顧住睇圖,仲要避"蟹",又要避閃光燈,一小時觀賞時間果然不夠啊﹗
  • 人潮裡跌蕩…未抽空細看…(真係要唱歌啦今次…)
  • 典解到而家仲有人覺得圖中既《清明》係清朝和明朝架﹗清明兩朝啲人唔同郁架喎﹗唔熟歷史…um…睇《帝女花》和《鹿鼎記》都知啦掛…
  • 據有去過上海世博睇過既友人說,中國館個《上河圖》既河流仔細好多,偶爾仲會見到有野喺水入面飄的說…香港這個就…um…是可以更好的。
  • last but not least, ASIA WORLD EXPO真係好遠…。
  • 友人話搭AIRPORT EXPRESS入去…坐在車上…我不停諗起黎老闆的《Happy 2000》…囧

後話:現場人太逼,想企多陣仔細看都唔得,可以出動畫版嗎?又可以整個app慢慢睇嗎?

前陣子看《我的家在紫禁城》展覽是買的書仲未清,《上河圖》且看下回分解…

2 則留言:

  1. 哇, 怎麽好像比上海世博更擠! Well, 其實只是動畫, 沒甚麽好看. 香港人也真合作, 政府說好, 就都說好. 我相信整套動畫很快就會被放到網上, 或是出碟, 到時候才慢慢欣賞吧:)

    domotoiceko : 其實我覺得在香港呢個社會…做女人好做男...

    香港地少人多, 競爭之大直逼東京, 幸好, 自殺率還是比東京低:P

    15th Nov 2010 16:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,係咪鮮奶傻了?兩個留言拚了在一起…

      1.上河圖真係狂逼…我根本不能好好停下來細看囉…
      2.香港其實都係走緊東京既路,不過香港男女平等既程度比日本好,壓力應該沒日本女生咁大吧?

      3rd Dec 2010 15:12 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD