2010/09/25

我的家在紫禁城展覽

  
話說行過商務時見到呢個展覽同時推出的書本,一見鐘情(直頭係發狂)﹗見展覽場地就在附近,就拔足出發去看看囉﹗

記得小時候看《末代皇帝溥儀》深深地被這紅牆皇宮吸引住,被片子所影響,總覺得紫禁城雖是皇帝的家,卻同時是他們的監獄,除了溥儀因為退位而被逼離開,其 他皇帝、家眷都是一入宮門深似海,照正常都是住到老住到死都沒機會踏出宮牆外半步…。睇睇埋呢啲講深宮情仇既片太多,再望番展覽既可愛圖畫,總覺得有點矛盾…

好了…先回到現代。話說這個展覽的主旨其實是要讓大家多認識紫禁城,內容介紹都深入淺出,淺顯文字加上可愛圖畫,見到在場除了成年朋友外,都有為數不少小朋友在場觀看,我諗…應該是成功讓沉重的歷史包裝到小朋友也不會太抗拒的吧﹗

場內圖畫配文字展板為主,配LCD芒或投射佈幕紫禁城不同角落的特色,這舊是少有的實物展品…

出動埋「仲有最靚既豬腩肉」…實在場內的圖畫真的很可愛…本人突然(過期)少女起來…忍不住不影影影影影影影…(都忘了好好看展板上的文字…囧﹗…不過文字內容都是比較淺易,小的收收埋埋不少紫禁城和明清史既書…補得番既…呵)

玩意少不了,這個你只要在一旁攝影機拍下閣下既樣子,就會變成圖中皇帝既圖畫…幾攪笑﹗我想講…隔離啲公仔真係好靚呀﹗

八旗我大概記得啲名架咋…呢個係咪白旗和紅旗好似有分埋正白/正紅、鑲紅和鑲白架喎﹗(以我睇睇埋埋瓊瑤姨姨啲清裝劇…)um…圖人兩人係乜旗都不重要了…想話佢地個表情…似情人多啲喎﹗(但還是很可愛~)

我愛死這幅妃嬪公仔﹗超.可.愛﹗

展館跟紫禁城分成四區,有前後左右四邊,四方展板就介紹各方宮殿為合用,有啲區會有互動遊戲,又有得吸吓印仔咁,但係呢…我懷疑我讀日文讀上腦…青龍…我居然把藍色既白虎印印了在青龍既一格…青嘛﹗一睇就load了做藍色囉…我囧了﹗我掉轉了個印呀﹗(真是…無言…)

隻貓仔係rpg宮中人養既貓仔(好玄…)。但我鐘意後面幅後宮示意圖多啲,公仔好細致,一睇就知每個宮房既功用和serve邊啲人…好informative吓的~(當然睇得古裝片多大概都知既…)


午門﹗我最記得係用嚟推人出去斬首既﹗

個妹妹似唔似跳井﹗﹗﹗(呢個都係啲清宮片常見劇情…囧﹗)其實不是啦,個缸面有個芒可以玩遊戲既其實…

嘩﹗好可愛﹗x年前去北京旅行首踏紫禁城時導遊可是很認真地介紹簷上可同既吉祥物,不過我都忘記晒了…哈。而家睇圖溫故知新吧。想話最前那個仙人呢…我望住第一樣野就諗到…小金人…哈哈﹗

不能自己,破財了…但畫功真係好精美,留來做紀念也抵,學展覽前言話齋,留來第時介紹俾新一輩都好丫~


有點out-focus…但想話畫內的圖畫都很細致,我知呢幾舊水係使得抵既呢~雖然,我還是覺得可愛圖畫跟紫禁城既沉重氣氛和壯嚴氣勢是有點格格不入既~但可愛嘛,管他呢﹗

展覽由現在到10月15號,有興趣的朋友就去看看吧﹗

我的家在紫禁城 

*********************************************************

咁呢,我國歷史源遠流長,小的最喜歡讀/看既就是清朝了。對這個朝代的東東幾乎是來者不拒。

首先係清朝是行帝制的最後一朝,「最後」是有種獨有的魅力,自此之後就無啦喎﹗那種哀愁不是其朝他可以比,睇《末代皇帝溥儀》是這種感覺是深深印在小的腦海…

二來,清朝留下來的東東和現世代很接近,和現代世界息息相關,要不是鴉片戰爭輸了,香港也不會割了給英國人,咱們香港人的命運就要改寫了…。即係呢,行出街街名很多是殖民地時代留低既,感覺呢一朝既東東係好實在…

當然無聊既我喜歡一樣野既原因係唔會咁正經…我想話呢…清裝劇啲衫好靚好特別﹗特別是宮廷劇啲妃嬪既look,雖然話唐宋元明服飾都各有特色,但都離不開闊 袍大袖再束腰帶架嘛;清裝就別具一格,淨係頭頂那舊黑色頂帶已經夠特別,腳下花盆底又就奇特…其實我想話我鐘意睇瓊瑤有點點是因為鐘意睇佢啲戲服既…

終於都要拉番去講電視野﹗哈哈哈﹗btw,前陣子亞記重播《滿清十三皇朝》我真係有心想睇…只是進展真係慘不忍睹…仲努爾哈赤緊…囧﹗

*********************************************************

鮮奶不知怎的貼不到相…卒之我是貼上blogspot再貼番過嚟呢邊…真係一波三折啊﹗((後按:呢句可skip…哈))

4 則留言:

  1. 呢個D 公仔果然好得意呢!

    清朝我最深印象的是細個時睇到電視,聽到陳百強的「一生不可自決」同末代皇帝漙儀電影完全夾晒的 (剛剛一查原來有兩個講法,我印象中係睇電影時的插入歌,但後來又有人話係用左電影片斷做MV 的特別版,年代太久遠我都唔敢講邊個講法先o岩了)..

    26th Sep 2010 23:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好得意架﹗不過吾博門庭冷清,都不能太為這展覽宣傳一番呢…
      《一生不可自決》…你講起我又有啲印象…
      同埋呢…《末代》一片啲配樂係我校活動好鐘意拎嚟做background music的︿,所以好深印象…

      9th Nov 2010 18:12 PM

      刪除
  2. 想睇更多的展覽
    可以到呢度
    http://thegaragehk.com/

    27th Sep 2010 19:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝提供,當時已即刻去拜讀了…
      (回得太遲了…囧)

      9th Nov 2010 18:13 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD