2010/09/12

【小熊人擂台賽】6: 如果讓我從頭來過

這一個題目有點長…成條應該係「如果讓你從頭來過,你想回到生命中的哪一刻和為甚麼呢?」

其實這題目我是寫過…不如等愛朴幫我諗應該回到邊一點…shuffle一吓第一首就係呢隻…

2006年上下嘛,oh﹗意粉隊拎世界盃冠軍喎﹗我諗我要同簡大隊講唔該你地快啲攪好個青訓,2010年係全軍盡墨,樣衰到暈呀﹗

1999年…um…也許應該先告訴梁小姐好勝會有啥後果吧?﹗哈。那年頭的我已經覺悟前路茫茫,開始努力讀書了。盡咗力…也沒有啥應該後悔了…

1987年…我都唔記得87年我做過啲…或者應該同梅姐講…多保重身體咁吧?﹗

1997嘛…咪又係努力讀緊書囉…或者又應該同安室講…你老公…呃…well…

***********************************************************
上面都是說笑的了,呢個世界有早之就無乞兒啦。

作為一個戀舊成狂的巨蟹座,我的確是從小就經常幻想如果可以回到過去就好了,所以啲關於時光倒流的戲如《回到未嫁時》、《求婚大作戰》、《冰火時光機》(呢套近期上既西片其實幾好笑架﹗哈哈)我都看得如痴如迷的說。

但如果說真係要搵過一個時間去倒流我就不想了。生命中的確有很多後悔和無奈的時刻,但如果事前努力過去作出最好的選擇,都無得好講。我常諗,俾我回到過去…係可以避過很多做過錯或蠢的事,但turn out個結果好唔過本來行過的路咪呻笨?﹗

 好似《冰火時光機》戲入面咁回到過去,用未來的認知去創出一條光明大道…我覺得唔成立架囉。得啖笑既,諗吓咪幾開心咁囉~yeah!~

另一篇:想回到過去…試著讓故事繼續…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD