2010/06/20

C+音樂

最近除了追世界盃,就係追官台節目,除了長壽節目《頭條新聞》和《鏗鏘集》,最近小的飛佛係《反斗英語》和而家播緊既《C+音樂》…


7點睇完《C+音樂》再睇《鏗鏘集》,8點轉去無記修肺經典台睇電視電影,星期日自閉天既夜晚就好美滿了~

其實我係上星期睇到HOCC fb page話佢那集會播先第一次睇,呢個節目有趣在不只是播歌,而係穿插歌手和普通觀眾(歌迷?﹗)講吓該歌曲講吓背後既故事了解多啲,又講吓該曲令佢有啥感覺,歌手又可以些牙吓佢地有乜飛佛…咦﹗我都係喎﹗好有共鳴喎﹗(原來我都小眾唔晒喎…)

好奇search一吓個節目…才知原來今日播出既一集係最後一集啦﹗當我以為會圍繞阿sa/twins既歌既時候,原來係講「我們都是聽歌大」…穿插住無數九十年代金曲,又有以前我地常做既行為…好恐怖﹗我都有同個friend玩歌詞接龍(﹗﹗﹗),又有襯好友出國留學前錄一餅滿載消深語句既帶(﹗﹗﹗諗起都想嘔啊…),dub埋啲自家精選帶(﹗﹗﹗)再扮dj夾歌…同埋…唔開心既時候我都鐘意搭車吹風,再聽啲情感澎湃一點既歌…幻想自己係MV女主角…好嘔好嘔…但吹完風後感覺又真係好好多架喎﹗

最後…梗係…有…作為郭粉既我…梗係…有…同黎老闆粉鬧交啦﹗仲有一班唔識既人喺K房聽到《火熱動感la la la》而打破隔膜大眾同歡起來…

這一集真係講中好多我輩共同回憶,邊睇邊回心微笑的說﹗

希望這個節目有機會rerun啦,因為比起那些so-called音樂或清談節目,這個節目更能透過音樂讓我們看到歌手既另一面,仲會有好多驚奇既發現添﹗

啊,我要努力睇番之前幾集先得了﹗

C+音樂 @ rthk hp

2 則留言:

  1. 死佬呢個好正~!! cap圖cap到停唔到手! XDDD
    佢中間攞住張方小姐隻唱片時個笑容,真係毒死人(心)

    22nd Jun 2010 23:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好明架…正如我搵咗幾千年終於搵到古巨基隻debut大碟…那種開心仲勁過中六合彩頭獎呀~~~
      (我們都係不切實際既人呢…哈哈…)

      6th Jul 2010 13:12 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD