2010/06/17

世界盃之每組一歌…

這是一個忽發奇想…哈哈…


A組:南非 墨西哥 烏拉圭 法國
咁梗係「la tu fi fe」既《失落於巴黎鐵塔下》最易諗起啦。但不能忘記本人永遠飛佛巴治奧最後一次亮相世界盃那場比賽就係輸比法國…本人會發盡燈神本色邪死佢的﹗呵~

(法粉不要打我啊…呢度我地頭喎﹗)

B組:阿根廷 尼日利亞 南韓 希臘
又係不要打我,02年意粉隊鬼秘地被泡菜隊16強踢出局,本人難忘當年傷痛之深,趁今日泡菜隊被阿根庭大數4:1,仲唔攞景地整首《漢城沉沒了》… (死囉,會不會有人打我呢?﹗)

C組:英格蘭 美國 阿爾及利亞 斯洛文尼亞

人說咱們以前係大英殖民地所以有種難以言喻既親切感嘛…哼哼,但很奇怪,每年英格蘭都被捧為大熱,但年年成績…哈哈哈﹗即係呢,睇佢地點樣粒粒皆星,又可以踢出和身價名聲完全不相符既成績都幾有娛樂性的。啊,上面係二彎娜既《大笨鐘》,好好聽~

D組:德國 澳大利亞 塞爾維亞 加納

乜有首歌叫《墨爾本的翡翠》的歌?﹗仲要原唱寫住張敬hins既?﹗um,其實德國我想不起有乜歌提起過,咁就諗澳洲囉…

E組:荷蘭 丹麥 日本 喀麥隆
我發現…睇波時小的三隊飛佛:德國、意大利和日本…竟然就是邪惡軸心國…啋﹗實在這一組種子是荷蘭吧﹗但講起這個國家我只諗起一首歌…不好意思貼出嚟呢…我唔講粗口架﹗﹗﹗

F組:意大利 巴拉圭 新西蘭 斯洛伐克

本博博主對意粉隊的喜愛不用多說吧﹗雖然小的真心睇淡意粉,但有理由相信此貼歌文最大目的其實係為了貼這首《情迷Milano》﹗「愛上你Milano…夢助獨自編造…」…oh,今年我貼阿根庭套冠的其實…

G組:巴西 朝鮮 科特迪瓦 葡萄牙
梅姐呢個《巴西熱浪嘉年華》入面頂住生果邊同啲森巴女郎又唱又跳地唱《失落嘉年華》 (由21分半倒開始啦),細個時印象好深…做乜事攪到頭頂一個果盤呢?一啲都feel不到森巴女郎feel喎其實…

H組:西班牙 瑞士 洪都拉斯 智利

琴晚西班牙輸沒應該嚇死很多人吧﹗好了,等我搵出梁影帝既《馬德里的情人》(不過無link了﹗囧﹗)向佢地打一打氣吧~西班牙應該俾英格蘭好一點吧?﹗也是粒粒皆星,但拍埋一點協同作用都沒有既話就太慘烈了…囧﹗

********************************************************
32隊我只能每組選一個國家嚟貼歌,32個國家都要貼就真係唔知點諗啦…以上。

2 則留言:

  1. 我都係鍾意意粉隊架!可惜已經冇左喇 :-(

    2nd Jul 2010 00:16 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己攞嚟衰既,年紀大無新血…係咁架啦…
      希望可以好似德國02年時咁置諸死地而後生啦…嗚…

      6th Jul 2010 13:11 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD