2010/06/13

十個唔搭地車的理由

家住地車站沿線,但自小我就很不喜歡坐地車,今朝聽收音機有節目講起今日地車正式加價,有聽眾來上去和主持人提起自己寧坐巴士不坐地車…咦,原來有好多人好此道﹗哈哈哈…


10個地車最憎:

  1. 無風景睇。而且地底感覺很壓逼。
  2. 從屋企行去地車站時間係往巴士站既一倍。拎到一袋二袋時就更覺想死…真係要唱番咀《我的快樂時代》:長路漫漫是如何走過…囧…
  3. 車程是很快,但在站內上上落落都抵銷了快速車程慳來既時間,而且有些地方出口少,甚至互不相連,出錯出口就無得返轉頭,要行餐死。另,當我以為時代廣場條時光隧道長到行出地面彷如隔了一世紀時,香港站和美孚實在令我大開眼界,尤如行了個百萬行咁…有無遠啲呀﹗
  4. 張櫈好硬。
  5. 只有月台能wifi,車廂內卻沒有…你玩我嗎?
  6. 成日無位坐﹗返工繁忙時間逼到沙甸魚咁都算,最囧係夜晚八九點平日時份…居然喺非過海轉車站都無位坐…要企喎﹗唔鬼係嘛…
  7. 過海要轉車,我人生最怕就係喺金鐘/中環轉車過海,那股"兇"湧既人潮彷彿要把我吞噬一般…我成日好驚如果我行慢啲會被人踩死…
  8. 巴士喺上滿客後可以飛站,但地車幾塞幾爆都無得飛站,遇著次次"山"門時都有人衝門…分分鐘一個站要"山"幾次門…你話,我程車又有幾快呢可以…
  9. 合併後改名港鐵,但我始終改唔到口仲叫緊「地鐵」,讓我自我感覺很不良好,彷如十級outdated人一樣…
  10. 佢加價呀﹗巴士就算加價都仲平過地車喎﹗

基本上我除了見工和交通真係死症無得救我才會搭地車,一個月加埋應該都無5次﹗所以佢加價對我其實無乜影響。可是小的家人卻極度熱愛地車…見本人死不搭地車都報以歧視目光…咩啫,其實我好enjoy在巴士上邊聽歌邊看風景,喺繁忙一天過後坐巴士好relax吓架喎﹗

而且noshow啲節目奇奇怪怪真係幾好笑,繼上年既《精叻家族》後最近很正既一定係《IM magic hand》,那個乜鬼輝sir講親"magic hand"都一定有個旋轉手手勢,但佢個樣你又不會覺得佢係美容界權威,呢個contradiction真係幾好笑,最爆係…有人留意呢條片喎﹗哈哈哈…

yeah,我愛巴士。雖然巴士缺點可能比地車多…。以上。

20 則留言:

  1. 我都唔喺住市區,所以都好少搭
    「地鐵」(我又喺改唔到口),
    不過「地鐵」班次密用來接縛又幾方便,
    佢地今次加價可能會趕走一啲乘客呢。

    13th Jun 2010 20:59 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到有啲小學仔都改唔到口仲叫「地鐵」…我即刻感覺良好啦﹗
      我諗有啲地區或者返工地點真係地鐵先方便,咁那些人就無辦法要硬食加價了。或者好多人都係朝早為了準時就搭地車,夜晚唔趕就搭巴士囉…

      1st Jul 2010 16:54 PM

      刪除
  2. 地鐵過海那人潮真的很厲害哦!我也很討厭那人潮,令人感到自己很沙渺小......

    我也很討厭香港走去中環,很討厭美乎,灣仔及CWB走上地面也很遠...

    你討厭地車的理由我很認同也有感受,奈何對地上是路痴的人無法擺脫地車......

    13th Jun 2010 22:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最驚係就算我唔去同人搶位爭前,但人家都會逼倒我,跟住人山人海入面等兩三轉車都上唔到,真係慘過乜…所以過海我多數搭巴士,一係就搭小輪,順手欣賞維港美麗既景色…遠目~~~
      我都係路盲,不過我會搭巴士去附近地方,跟住落地車站睇地圖…一係就印定中X地圖喺手搵~

      1st Jul 2010 16:57 PM

      刪除
  3. 家住非地鐵沿線, 所以一向少坐, 而且地鐵一向都比巴士貴, 又經常無位坐, 如以上所說, 金鐘站真的超恐怖...

    13th Jun 2010 23:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為我係少數喎,原來有咁多人都唔鐘意地車愛巴士…哈…

      6th Jul 2010 12:58 PM

      刪除
  4. 返工/放工時間要轉車的話真係好恐怖(五十米衝刺比賽...),唔係趕時間其實我都唔prefer 搭...

    其實都唔係個個站月台都可以wifi, 我而家間中都會拎住個羅盤去測試下...

    14th Jun 2010 00:04 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 放工返工啲rush hour我一定唔會搭,除非地面交通有乜大件事囉…至多早啲出門口或者搭啲兜遠路既車…地車入面又逼又焗,仲辛苦過逼巴士…
      月台我唔知邊啲站唔得喎…主打係我connect得又要login又盛,攪得嚟架車都到,咁唔通要等架車到下個站先再開browser咩…真係搭地車既通常都係用番手提上gprs…

      6th Jul 2010 13:01 PM |

      刪除
  5. 我都唔係地車沿線, 不過日日要轉巴士搭地車, 因為巴士係紅隧塞爆, 如果我可以遲到的話都會日日坐巴士訓下覺

    15th Jun 2010 00:16 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺巴士度瞓覺真係舒服好多架﹗
      我有一程可以轉地車,另外一程就一定要搭地面車…所以都廢事喺地車站行上行落,搭巴士就算了…

      6th Jul 2010 13:02 PM

      刪除
  6. 中晒!
    非必要時,我也寧願揀巴士,盡量唔搭地鐵(其實叫地鐵冇乜唔啱噃,港鐵只係佢嘅官方名稱,但性質上仍然係地下鐵路嘛~XD)

    15th Jun 2010 11:34 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嗎?有你這一句咁我放心繼續叫地鐵了﹗哈哈哈﹗
      我鐘意巴士可以望吓風景,特別係放工啲時候,忙了一日想relax吓,望吓街吹吓風好舒服既…

      6th Jul 2010 13:04 PM

      刪除
  7. 每個站都有關門廣播,又要兩文三語又嘟n次,有時又要重覆兩三次先開到車。

    不論地車係點,我覺得巴士方便很多。

    15th Jun 2010 19:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,嘟n次同埋出n次廣播真係超煩,想瞓都俾啲聲嘈醒…
      巴士係落雨時會leihea啲,平時真係正,啲站又密啲,唔使行上行落又盛咁~yeah!~

      6th Jul 2010 13:05 PM

      刪除
  8. 純粹幫你打個字﹕閂門

    16th Jun 2010 01:21 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 閂…真係有呢個字喎﹗(有人發現新大陸…哈哈)

      6th Jul 2010 13:06 PM

      刪除
  9. 回正題﹐最中係轉車果下
    好似我係老銅去沙田
    我搭170﹐一坐到尾搞掂
    搭地鐵﹐金鐘一轉﹐老旺一轉﹐九龍塘再一轉
    簡直想死(笑)

    16th Jun 2010 01:22 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 一轉呢吓真係好重要,特別係攰到想死時,一上車坐低就瞓,好開心…
      喺地車要轉車一來要逼餐死先落到車,二來真係…好唔想起身架…

      6th Jul 2010 13:07 PM

      刪除
  10. (握手)我都係咁話,唔係因為地面塞爆車,唔係趕時間,耐d都要坐巴士!!!!
    以前東涌線都唔會話好迫,而家迫到真係同荃灣線無分別呀,哼!
    難為我咁多年,日日行去地車站,再去到車站又要行九里遠先至到公司,真係一整個杯具 啊! >.

    16th Jun 2010 17:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah﹗我係遲到都寧願坐巴士既(也多得公司地點遠,所以老闆對我等既返工時間會隻眼開隻眼閉…不太過份就得啦…)
      以前未有西鐵呢,多得有朋友教我去灣仔搭小巴…你叫我真係由港島東搭地車去荃灣…我會寧願唔去囉…
      嘩﹗日日行日日逼,果然係一個杯具…囧﹗

      6th Jul 2010 13:10 PM |

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD