2010/06/24

要有這樣氣候,至有各樣…

妖獸﹗﹗﹗

十幾年前既歌,而家用起來竟然異常應景。終於起完錨,想問「那個叫做正義那個戰無不勝?對錯正邪卻難定」…

  • 這個「已經有好多民主成份」既方案終於通過,但劇還不會落幕住吧?(本博甚少講到政治…小的愛睇娛樂版嘛…)
  • 其實我好想問,民主就民主,點解有「成份」?幾多量__加幾多錢xx整出來的嗎?有無receipe可以參考吓呢?(實在回歸後陸陸續續出現很多中文新字,看下去似懂非懂的,睇死人…)
  • 當 我以為第一套宣傳片(阿媽整裙/教人跳舞)言不達意唔知想點既時候,第二set「係時候起錨啦﹗」係更難頂,第三set夏生胡小姐你一句「點解唔先接受呢 個方案呢?」我一句「你囉,已經加咗好多民主成份架啦」(註:我諗片中人講得無我寫得咁衰既…哈哈),好晦氣…我諗,有關方面係好想今次成事,但都唔使畫 公仔畫到出晒腸嘛?﹗每次睇/聽到都不禁皺眉,點呀?而家無人度橋啦咩?
  • 我真係好想知,啲官員落區係做勢定點?派傳單做乜呢?我無份表決架喎…(說實在聽到真突手大叫「起錨﹗起錨﹗起錨﹗」我就諗起董太「洗手洗手洗手…」…再跟住…就係…「人體奧秘展…人體奧妙展…人體奧妙展…)to conclude,都係騎呢的。
  • 實在呢,我想問「起錨」呢句野邊個諗出嚟?第一次聽以為劈友standby(對不起,睇得太多《古惑仔》)。英文"Act Now!"感覺好啲,但我有問題…我act乜鬼呢?我又唔係有份投票通過既人?難道你要我走上街頭參加撐/反政改集會嗎?
  • 講起集會就把火,集還集,點解要攪到銅鑼灣灣仔一帶大塞車?
  • 呢一役表現出香港一個核心精神:我地呢班打工仔…攪咁多野都係為打好份工啫…
  • 實在邊個諗幾十蚊bbq加送集會一日遊呢條橋?﹗絕到爆…
  • 劉華如果仲想學變臉今次大把師傅可選。明明前一日都仲講緊否決,第二日就個個都話支持,變到我以為我係咪俾火星人捉咗去火星幾日,地球既事變得咁快既?
  • 即係呢,我覺得道不同就不相為謀,如果你覺得同道人變節出賣你既,割蓆咪算囉,使唔使咒人病上腦呀…
  • 那個奇異的世紀大辯我miss咗無睇喎…囧﹗係咪應該睇番呢?
  • 我又唔明,個個都話自己有民意支持…啲民意喺邊度嚟?﹗雞同鴨講到呢…

好多唔明好多問號,有無人可以話俾我知究竟香港怎麼了?﹗囧…

6 則留言:

  1. Act Now

    做戲喇我地而家

    25th Jun 2010 18:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 實在啲高官真係有需要補一補啲演技喎﹗

      6th Jul 2010 13:13 PM

      刪除
  2. 我想畀個「讚」你!

    26th Jun 2010 09:32 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗多謝呀﹗

      6th Jul 2010 13:13 PM

      刪除
  3. 笑死我了

    2nd Jul 2010 00:11 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,係嗎??XDDDD

      6th Jul 2010 13:14 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD