2009/08/25

lAUGHING gOR之熟口熟面

又係三個主角大頭呀?﹗同《竊聽風雲》一間production house設計的嗎個海報?

戲本身拍得不錯的,情節一個接一個動作又一吓接一吓,但個故仔就…熟口熟面囉…

題目的大細草係跟此片片頭的,這樣大細草掉轉幾得意的說﹗哈哈…

  • 影片劇情可看這裡,第n套臥底悲歌--遊走喺正邪兩邊,兩頭唔到岸之類,感覺很翻炒《黑白道》、《黑白森林》(呢套嚴格來說唔係好臥底片的…)還有臥底片的始作俑者《無間道》,想唔話你熟口熟面都唔得啦…
  • 個故事呢…只想說…使唔使咁多臥底呀?成個organization都係臥底呢既?
  • 講得係悲歌,laughing哥(點解要拼做gor呢?怪怪雞雞的…)成套片就係好似打咗botox咁吓吓la口la面,完全唔係電視劇入面那個樣…(我諗個解釋係:因為電影係前傳,那時佢剛做臥底未上手,而電視劇時佢已有相當經驗了…所以可以扮囂仲爆孝哥樽﹗)
  • 大佬,究竟有無人數曾志偉、吳鎮宇、黃秋生自《古惑仔》那個年代開始合演過幾多次呢啲江湖片呀?第x次見到佢地共演囉…乜琛哥識0靚坤和大飛架咩?仲crossover埋大天二添…(sorry…《古惑仔》睇得太入腦了﹗哈哈…)
  • 實在…阿鎮宇哥和秋生哥兩大大佬互相對立,你窒我我寸你…都好熟口熟面囉,跟住呢啲江湖片又總會有個警察招呼佢地,今次有元bill和黃日華,元bill個角色…我幾驚佢會好似《無間道》黃sir咁俾人高空掉落街呀…
  • 秋生哥其實係咪designer呢架?啲衫咁有型既?仲化妝添(濃過fela啊﹗)行出嚟boy george咁既樣呀大佬…
  • 幾位女角除了法拉,長腳蟹、葉碎碎和周美欣(好似陳爽都係)喺片中係秋生女友(維基如是說),不停陪出陪入…
  • 咪話,長腳蟹開口講野夠粗豪,幾場開口同吳鎮宇頂咀的戲都好得吓喎,夠入型入格﹗估佢唔到啊。反而碎碎既律師,開口講野的應該係得一場喺差館度「唔該你唔好 用呢啲恐嚇性既說話同我當事人講野」…完全無力…(諗起《犀照》的阿嬌…)…umum…陰聲細氣點做律師呢?﹗另外兩位姐姐嘛…行行企企食飯兩味囉…
  • 法拉演清純學生妹,和laughing哥一樣都無乜發揮…都係長腳蟹最搶鏡架啦…
  • 鼎爺有份演叔父一幕,不如叫埋肥舅父、子明哥等來客串一番啦﹗
  • 就如之前看人家的博所說,二打六角色都搵無記人來做,李思捷、黃德ben個角色十分二打六,鏡頭有好幾個…但對白得一句半句…
  • 呢水我好留意的梁烈唯都有小弟一角…(在我的心不停想:有無攪錯呀﹗時…呢個認人遊戲係分散咗我不少注意力的說…)
  • 睇片頭原來動作指導係錢嘉樂…點解唔叫埋佢去幕前客串一吓﹗﹗﹗(佢第一輯《學警》好似係演教官架喎?﹗)

我想問…戲中的「正興」和電視劇的「進興」有無關係架?﹗(無聊問題…哈)well,片末夾硬要和電視劇的情節連番嘛,除了叫阿文和阿柏客串軍裝出現吓之 外,仲有laughing哥一句「要埋孝哥身」…但我就想問…據說電視劇一開始孝哥係喺台灣出獄番嚟架喎,當時警察係有留意佢,但大佬都仲係天哥喎﹗佢有 咁強大既預感知道孝哥真係取代到天哥坐咗孝哥個位既﹗勁喎﹗

撇除故仔本身唔合理的地方和跟電視劇的連接性問題,其實都幾緊張刺激既,以電視劇演化成的電影來說算係ok架,起碼唔似睇《hero》電影版咁十足十電視劇搬上戲院播嘛﹗

相關舊文: [港劇]《學警》之出更+雄心+狙擊
終於三輯都睇番晒的後記:[港劇]煲劇雜篇:《學警》、《少年四大名捕》、《王老虎搶親》…
電影維基頁
******************************************************
講咁多臥底片…其實我最喜歡的…是…

星期六遇到單黑爆的黑仔事件,回家煲劇剛好煲到《烈火雄心2》結局,down爆心情加上悲傷劇情,不住和瑤瑤一齊喊了出來…(我居然可以連續煲完第一輯再煲第二輯﹗哈)

太down唔得的,煲吓上圖這套《水滸無間道》笑吓好了。實在佢都係《無間道》臥底片熱潮下的變奏,但…佢係一套笑片…兼之我而家再翻睇都笑得出,勁架﹗等我得閒賦文讚美吓佢先﹗(喜爺熱潮停不了啊﹗)

6 則留言:

  1. 張海報...阿秋生哥對眼搞乜鬼?

    呢個水滸無間道......我記得當年睇大結局係O 左嘴的...

    26th Aug 2009 17:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 張海報…秋生哥個角色係唔知點解會化妝架…好得人驚…
      水滸個結局又真係幾低能…不過個劇本身都係輕輕鬆鬆的,不必同佢太認真既…

      28th Aug 2009 21:23 PM

      刪除
  2. 我都覺得臨尾是太過多臥底出現。

    26th Aug 2009 17:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,太多攪到好兒戲,變咗笑片…

      28th Aug 2009 21:29 PM

      刪除
  3. chilam令仔 xd
    水滸無間道我都睇過, chilam同某人係天台講野果陣真係好好笑, 又扮無間道 xd

    28th Aug 2009 16:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿喜個角色係後尾先諗起自己身份,chilam一開始就諗起…好多位俾佢發癲…發揮大好多呢…
      chilam成日喺天台或者奇怪地方和阿頭黃sir(劉家輝)會面,笑位來源嚟架…

      28th Aug 2009 21:31 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD