2008/09/12

大冗者勛章

Picture
特區的「大紫荊勛章」小的也許沒機會拿的了,作為一個小小二打六,小的還是以二打六的極致,打工仔的最大目標:冗者~進發,誓要拎到冗員的最高榮譽「大冗者勛章」﹗﹗﹗
  1. 永遠都在忙,但旁人永遠都唔知佢忙乜。
  2. 知咗,都無用。
  3. 公事需要在老闆面前做,佢行開咗,做俾邊個睇?
  4. 只有直屬老闆能使得郁冗者。但冗者執唔執行主動權在冗者身上。
  5. 《難為了新抱》的新抱,永遠有千斤重的重擔,終日la埋的口臉令人家不好意思再百上加斤,自己的事都係自己做吧。
  6. 冗者永遠有比急件更急的急事要優先處理:包括約腳食飯、做facial、傾公事以外的公事…
  7. 冗者和IT的同事永遠保持最良好的關係。網路有啥問題佢通常係第一個打俾IT問個究竟…aka…點和男友談情呀而家﹗
  8. 冗者永遠有方法突破公司的防火牆用IM的,IT佬,你算把啦﹗人家男友可能係黑客…orz…
  9. 冗者的電腦技巧最強當然是打字(MSN時…),最弱也是打字(文件上的typo…)…
  10. 良好filing system。不是今天的事就file埋pat埋一邊,第時先做。
  11. 工作案頭永遠整潔…aka…沒有冗者協助,旁人不能容易找到所需/沉淪中的文件…aka…這就是冗者之價值
  12. 冗者是天文學家,黑洞研究高手。佢可以從千萬光年的黑洞搵番星之碎件出來,不過通常都係未經處理,就閣下自理啦…
  13. 冗者也是美食家,邊大叫好肥時邊不停開零食…
  14. 第時變成今天,就再第時先做,反正冗員生涯明日復明日,明日何其多,今日要打波,何不mimi麼…
  15. 有人追殺,要先發制人,人家說一句必須回應100句為何今天不能/應/該/可完成,明天再續吧。
  16. 或瞪大明亮的雙眼,用柔情似水的聲線輕聲道:你沒有告訴我啊﹗/你怎麼不告訴我呀﹗|aka:你唔講我點知呢﹗耶~~~~~~
  17. 或提供helpful的建議:曲線提議你自己做番,比起拜託忙碌的冗者,閣下一定能更快達成目的。
  18. 乜野都唔知,不提供search engine服務,也不提供來電轉駁服務。
  19. 電話線路繁忙,有需要可以打俾隔離位個同事,讓佢傳達番俾冗者。
  20. 慢工出爛貨,此乃古人的智慧:明日復明日嘛,點解要咁快就完呢?今日完成一部份,聽日完成埋另一部份,後天check,大後天print出來,大大後天再check。需時大概係一星期。
  21. 冗者不是大x樂,不需要做足100分的。請下手再執漏,這不是冗者負責範圍。
  22. 冗者的飲歌是kwong美人的《再坐(文件)一會》…但願能再坐一會…

如閣下身邊有達到以上條件之冗者,請於2009年2月29日(星期八)前來宇宙黑洞777號國際冗者協會提交申請,遲交不受理,早交不keep起。以上。

申請表可於www.YUNGJE.com下載。但,無人擔保世上有這個網站。又,也無人擔保這裡有文件下載。更,無人擔保有人回應你…

假如我是冗員 (都話成為冗員係我既夢想…啦啦啦~~~)

8 則留言:


  1. 冗員在辦公室如何keep fit呢...?

    12th Sep 2008 11:17 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔知呢個世界上有樣野叫花茶…
      12th Sep 2008 14:02 PM

      刪除
  2. 李小球10/8/13 17:36

    我想請問呢,做提名人有咩條件同埋著數呀?

    12th Sep 2008 14:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似港姐咁囉,提名的人入到三十名提名人可以得冗金10000蚊,冠軍提名人有冗金一百萬…
      但冗金係咩呢?我唔知喎…我忙呀,唔得閒答啦…bye…
      12th Sep 2008 14:40 PM

      刪除

  3. 作死....頭五項我中左四項(1245), 係咪應該自己提名自己呢? 提名冗金係照計架呵?
    我有得解釋的!! 因為唔想做死,所以有時不能不自動調節效率....你睇阿__(消音)大! 唔想做冗員咪做死左囉...
    又其實.....可以冗到都幾開心的! 我地最多冗幾日,開會前就趕死咁趕D result 出黎的了...

    12th Sep 2008 21:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要參加嗎?哈哈…
      就如econ理論所假設,人係自私和理性的,無人想做死,有得冗當然想冗吓。但我看不爽冗者就是明明手上有很多定了每月regular deadline的東東不做去流放自冗,人家追就推東推西說自己未做得起,佢一用個「忙」字就無明火起啦,佢忙住做冗野吧…
      講起就把火…
      14th Sep 2008 12:08 PM

      刪除
  4. 田中小百合10/8/13 17:37

    傾公事以外的公事,冗者想炒更嗎?

    13th Sep 2008 20:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這世界很奇妙的,有些地方係容許人自冗,仲可以unun腳收人工的…
      14th Sep 2008 12:09 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD