2008/08/30

暴走Monster Burger

於中環往后大道中的小店,原本以為在H & M那一邊,心中暗喜唔使行那條要命的長命斜,誰不知搵極都搵唔到入口,兜兜轉轉尋覓上了一段樓梯才找到…本來已又累又餓,累上加餓…唉…

幸運的是到達此店時人流不多,很快就從人堆中霸到枱和椅,此店的位子少得可憐,都唔知係咪一心外賣…坐著,差點想唱番咀《幸運就是遇到你(枱)》…

叫了魚和豬漢堡套餐,有薯條和汽水,盛惠55個大洋,在近年新開的一堆漢堡店中算係中低價吧,Burgeroom一個軟殼蟹漢堡已68個大洋了…

撇除店子太少位和唔好坐,食物本身是不錯的。之但係我又唔喺附近返工又唔係住喺附近,無理由外賣個餐去皇后像廣場食架,唔好坐這個很致命…直接降低我翻炒的意慾…(又解釋到點解我咁鐘意去Burgeroom囉…)

(走菜了﹗哈哈…)

唔知點解我覺得包入面的烤豬扒和炸魚柳好有茶餐廳吉列炸野的感覺,吃下去味道很似曾相識,加埋蕃茄和沙律醬…咦,不就是下午茶餐配搭?﹗包很香軟,其實我最鐘意個包﹗哈哈。

回說題目點解話呢家店「暴走」呢?乃因豬和魚係無野「篤」實,於是邊食邊暴走,不是肉蠢蠢欲動,就是蕃茄要奪包而出,於是小的吃到一手都是沙律醬,最後低頭逐樣逐樣食。飯腳叫了同款的漢堡,一致同意豬和魚的配搭豬會搶到魚的味道,魚柳活像搭枱似的,單單食佢又唔係啖而無味架喎。如果翻兜的話,可能齋叫豬扒或魚柳的漢堡比較好。

我懷疑呢家店唔放咁多堂食位,就係廢事大家當街當巷食到無晒儀態,原來係用心良苦架﹗

地雷特工評分時間:

地雷度:1分(5分滿分)<<食物是頗滿意的,但位子唔好坐,扣分﹗
翻炒度:3分(5分滿分)<<唔好坐的位對腰骨唔好的說…
推介度:3.5分(5分滿分)<<咪又係個位囉…


from子大:「Monster Burger」近期吃過最好好味的漢堡
from娜姐:Monster Burger的怪獸漢堡有多怪獸?
from lu: 最近熱店Monster Burger
from小球:Monster Burger

其實我唔記得漢堡包文係咪得咁多之: 
平民美食之旅 (騎騎呢呢的freshness burger)
慢9拍試食記~Mos Burger
**************************************************
漢堡只是前奏,下面的才是是日精選:

學問之神許願soda…我呢啲咁無聊既貪得意人梗係整番皮旺一旺佢﹗啦啦聲許咗靚願﹗合格既時候就可以畫埋另一邊眼囉﹗呵﹗呵﹗呵﹗

(睇完《蜂蜜幸運草》才知係許願時畫一邊,達成願望時才畫埋另一邊,撞鬼囉,之前唔知一之過畫晒兩邊…嗚呀…但看招財貓味汽水那頁…不好…我係咪掉轉咗左右來畫呢?﹗orz)

看這家木村飲品的網, 仲有招財貓和招運咖啡,救命…好攪笑…
這才是是日精選中的精選,咖哩味極辛辣波子汽水,樽上說連印度人要大叫「好辣呀﹗」…吃得辣的飯腳買了支挑一挑,我呢款辣啲都死既當然唔會挑…等睇飯腳試完報告…

看樣子係咪似咖哩油多過似汽水先?﹗

呢個木村飲品除了這個奇怪汽水味,仲有wasabi和杏仁味,有興趣者到城市超級挑一挑吧﹗

6 則留言:

  1. 日日看這裡的人6/8/13 20:37


    學問之神許願soda…?
    原來有d 咁野
    咩味架?好唔好飲架?
    不過咩味,我諗我都會買架啦
    考試大過天MA
    哈哈

    30th Aug 2008 20:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實…我未飲…感覺開咗來飲好像洩咗道真氣…
      如果你識日文的話可以上上面link咗個公式site度望望,呢支野應該係正常味soda來的…
      1st Sep 2008 10:16 AM

      刪除
  2. 我都好中意食burger的!!!!呢間都想試好耐了~~~睇o黎都真係唔錯~~~
    我認同食burger最怕就係個burger陏o黎陏去,真係好失儀...上次我同fd食burger king,我d醬係咁流出o黎..真係失禮死人...最衰係我隔離個個係男仔o黎ga ma,係女仔仲要死黨就話冇所謂o者...

    30th Aug 2008 23:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢家唔係好美式口味(對比shake n' buns或ooo),豬和魚的味道都幾茶餐廳feel的…
      呢個包真係食到我好lee hea,啲配料係邊食邊漏…食到一手都係…真係唔知點算…
      所以說佢可能一心唔放咁多堂食,等大家外賣,自己地方食到幾肉酸都無人理啦…哈哈哈…
      1st Sep 2008 10:18 AM

      刪除
  3. vege果個麻麻地,唔試冇損失架。

    1st Sep 2008 15:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我唔使齋口啦喎?
      個豬和魚分開食都唔錯既…唔知點解去到漢堡我麻麻地牛…suppose係最classic那款嘛…
      | 4th Sep 2008 09:40 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD