2006/06/08

明星狂想曲

現在做明星,比起以往任何一代的藝人都難,同樣的暗裡辛酸,卻沒有前人的風光、私穩甚至尊重。萬幸本人從來無發夢做明星。不過,偶然都會幻想吓嘅…

如果我一出道就被受力捧,實有人話我「靠關係」、「靠老細」、「爭寵」云云;如果我不受重用,又會被人話「被雪藏」、「棄將」。好好運,公司對我還不錯,我 被塑造成「少年XXX」,掙到點注意力so called「人氣急升」,出街有FANS問我拎簽名呀﹗除了那原裝XXX 的FANS外。過不久就開始被大起底—屋企人、同學仔、街坊、校長甚至三九唔識七的人一齊出呢講吓我係個點嘅人,做過啲咩事;奇怪的是,嗰啲指指點點的人 可能係可唔識甚至見都未見過的。

繼續「人氣急升」,衣著造型要落重本了。藝人一定要一身名牌,就算收入同支出成極大不正比;唔使理啱唔啱自己,總之係潮野就得。緊記無時無刻都要「性感」-低v、露背、露腿,可惜我唔吝嗇身材時又被指象腿甲組腳平胸水桶腰﹗橫掂都要執,唔爭 在執埋個樣,包面、扁鼻、大腮骨全部整走;要是有人翻舊帳咪話化妝囉,再唔係就話大個女無咗baby fat,就算媽媽都開始唔認得我都唔好認﹗索了的我吸引不少麻甩FANS外,還引得不少傳媒影我走光相,令我曝光率大增;同時更被封為新一代「性感女神」,那些「最想咩咩」和「最想物物」的第一全都是我的大名,雖然,我其實唔多想被咩咩和被物物﹗從此,無論幾凍都好,我都不得穿上長袖衫,再見了﹗

話晒都係年青人,耐不耐要同啲老友出街架。但同男仔出街又話我「界仔」,同女仔出街又話我「斷背」。好啦,正正經經搵個男朋友仔又話我「瘟仔」,又話「被公司放棄」、「人氣急跌」云云。匿喺屋企咩都唔做咩人都唔見啦,點知又被人偷拍話我「自閉」;落街放狗飲杯咖啡和鄰居訕一訕又話我「發電」,攪不好對方係個中年男子又話我「姣溝中年男」,都係講兩句,攪好鄰里關係之嘛。真的還未找到,稍為傾得埋的同行,男男女女都好,只要行埋講兩句野就話「受溝」,仲畫咗一 個「感情關係圖」描述我嘅感情世界…有好多個我都唔識架喎…

好在,終於出到唱片。公司大力催谷廣告處處時就被人寫我「阿爸出錢力谷」;出商場show谷歌被寫成「蚊型show」,其實都係攞吓經驗啫。咁首歌雖然係快,但一開始都無諗住要一堆dancer伴舞,後來當然係被人話「寒酸」啦。出咗一輪,做咗幾個雜誌封面,撈到幾個代言人合約,滿以為前途一片光明時就被雜誌封面寫「唱片濟銷」、「賣肉換XX」;好在公司無理仲出第二版,我笑住咁出席慶功宴,師兄師姐無呢就比人話「鬧不和」,咁佢地都有野要做架。代言人廣告出街,工作時偶然同場遇到上一手代言人,無講到野就比人傳對方「心有不甘」,但我地又唔熟又各有各忙緊,邊有互相敵視喎。

一番辛酸後終於見曙光;幾年來的頒獎禮由「新人獎」拎到女歌手銅銀金,掙到個「小天后」的美譽回來。「天后」的生活可不好玩,對著的不是工作人員就係狗仔隊;一點私人空間也沒有,記者一句「讀者知情權」就有理無理繼續影繼續寫,原來我係無權say no的。也許呢啲係紅的代價,我已好幾年無好好放過個好假啦﹗唔係唔想放,但一唔見人太耐就會傳「被包」,一排無見出番呢肥咗小小又話「有咗」,唉。過不多久,人家開始說我的歌「無新意」、「抄人地」,都說我「過氣」了﹗為帶點新意給自己和觀眾,我嘗試拍劇,又被傳「拍劇換獎」、「大救亡」,為咗呢個新嘗試,我特意轉了個新形象,又用心研究劇本,可是出來收視平平,新形象仲成為大眾笑柄。同時,樂壇冒起一浪又一浪的新人,而我,就被冠上「前天后」、「食白果」、「火羅王」等稱號。

如此又過了幾年無無聊聊被稱為「二、三線女星」的日子,某日,我遇上了一個有型有款有事業的他。 被寫衰了咁多年,我決定退下來,全心全意發展第二個事業--家庭。轉眼,我和他三年抱兩,除了湊仔,得閒就去行街HIGH TEA食飯。估唔到退下來的我還有點新聞價值--耐不耐就有雜誌影吓我的少奶奶生活。呵呵,次次見到自己見報我不禁報上一個幸福的微笑。

幸福的日子並不長久,幾年後我和他離婚了,原因係他「搭上」了某新進女星,也有雜誌說他頂唔順我太高調的行街睇戲食飯,唔理屋企的仔女。我那有﹗當然我不會食這隻死貓﹗離婚後子女歸他所有,我亦可以全心全意「重建」我的事業,可是本本書都說我是「棄婦」,對我「復出」都不看好;好些更大倒冷水,說我已三十到尾,如斯「中女」形象不復當年勇。當然我也知,所以我選擇當個演員--仲要係實力嗰種,為顯示我的誠意,就是只有巫三個鏡頭行行企企的角色我也全心全意。我相信,我是「飛得起」的。

不過「中女」在香港好像沒有太大市場,一兩句對白過過鏡的日子日復一日,沒有人再在意我 --除了偶爾幾本雜誌偷影一下我,某次在超市看女性用品,看完放下沒買就說我步入更年期;我可沒有心煩氣燥﹗行多幾步見到個記者,我只係鬧咗兩句「影咩呀影」,第日就被寫「過氣失婚女星思覺失調,現況淒涼…」…

咇咇咇咇…噢…鬧鐘響…慘完了…發完夢起身返工了…

(27/2/12後按:我好像都沒怎樣再寫這樣的RPG式文了?﹗哈哈)

封面女郎 梅豔芳 (@封面女郎, 1990)
作詞:林振強 作曲、編曲:倫永亮


她的星光繽紛的散在各方 雜誌封面裏 她的風光她的爽朗豪放 被列入新聞裏
她的新裝閃閃的宴會晚裝 號令各界都心醉 她的不安她的心裏情況 並沒暴露燈光裏
雖然人在擊掌敬仰 她空虛如常她裝出頑強 她感情上沒多少進賬 間中她深宵一個人唱
I don't wanna be be a cover girl 為求形象自衛地建外牆 多麼的想找到 真正朋友傾訴夢想
I wanna be just a simple girl 共情人漫步大地上看夕陽 多麼的想拋開 千片惆悵與面霜 Ah..Ha..
(多麼不想披起千片惆悵 再望窗再望窗 Ah..Ha..)
一週一週她彷彿也在駐守 雜誌封面裏 她的身手她的一串朋友 被獵入相機裏
她的風姿演出的漂亮舞姿 號令各界都心醉 她的空虛她的幽怨詞句 默默盛在她心裏

10 則留言:

  1. 哈哈哈!真係有笑有淚。
    不過亦證明你真係成日睇娛樂版,對D娛記既用字咁熟。

    9th Jun 2006 00:13 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我係電視精~~睇報紙一定睇咗娛樂版先~
      不過有啲字眼真係太核突,不屑用

      9th Jun 2006 16:37 PM

      刪除
  2. 噢~~~剛好在寫一篇跟你這篇有點點近似的呢...
    唔...看完此文,講娛樂圈,你比我專業好多倍,都係收山吧喇:p

    9th Jun 2006 01:13 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 各有各寫je...期待你的一篇~~

      9th Jun 2006 16:37 PM

      刪除
  3. 嘩, 你講得好精彩, 正所謂食得醎魚低得喝, 食呢行飯係咁, 但如果香港立法話狗仔隊採訪,偷影就叫話侵犯私人權, 唔好講呢樣係啱唔啱都好,我覺得有DEMAND先有SUPPLY啫!!!巿民唔鍾意啟, 點會有狗仔隊亞,就係因為大部份巿民都鍾意先有呢D雜誌生存,如果唔係我地點會有咁多野啟, 茶餘飯後點會有咁多話題亞,不過,我都覺得依家D訪問真係好差,好渣,一D深度都無,藝人講一句出現N個版本,唉!!真係搵食艱難....>O

    10th Jun 2006 21:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 藝人係要食得醎魚抵得喝,佢地要出鏡要見報當然要倚賴傳媒。但有時傳媒濫用咗呢句野,反而藝人權利(e.g.私隠)被侵犯出句聲就被傳媒話佢地食得醎魚唔抵得喝,唔專業云云

      所以我覺得做藝人真係好慘,尤其是香港的(和傳媒合作攪新聞的除外,攪完又喊住話傳媒老屈佢地的更送以一鄙視眼光一個)


      12th Jun 2006 12:48 PM

      刪除
  4. 一個女星的一生,都給妳數盡了。 原來,不是一個,是無數個呢!emoticon

    10th Aug 2006 08:45 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 本人係雜誌精,曾幾何時咩雜誌都睇一餐,傳媒既術語我熟過讀書架~

      10th Aug 2006 11:20 AM

      刪除
  5. 從新書裡看到這篇, 呵呵, 很抵死, 有創意, 我鍾意.

    明晚會否出席發佈會?


    18th Jan 2007 22:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你啊~~~
      報咗名,今晚一定準時放工,嘻嘻~~

      19th Jan 2007 11:28 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD